Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nyári napok elményei

Sziasztok!

A minap véletlen a 2007-es Combinora szálltam, a középen légkondicionált darabra. Jó tapasztalat: még úgy is érezhető volt, hogy bent hűvösebb van, hogy ugye komolyan gyengített változatról van szó. Rossz tapasztalat: okos utasok kinyitották az ablakokat, holott direkt ki volt írva, hogy ne nyissák ki (nem tudom miért nem lehet zárni őket), így persze áradt be a meleg, a légkondi meg dolgozhatott feleslegesen. Ez az én tapasztalatom a hőség idejéből.

Üdv: Titan
Még egy élmény:
Szia Bkvfigyelő!

A mai nap utánna jártam a tegnap hallott híreknek, miszerint az új Volvo buszok klímája sem bírja ezt a nagy meleget. Hát ezt most én is alátámasztom. Kipróbáltam minden szériából 2-2 buszt. Az eredmények a következők: A tavaly beszerzett FLR rendszámú szérián, a 200as járatnál ugyan ment a klíma, de nem hogy hideget, forró levegőt fújt be. Egy kis pozitívumként szólva nyitva voltak az ablakok. A második ilyen busz az M2 vonalán járt, ezen már nem is volt bekapcsolva a klíma, de az ablakok itt is nyitva voltak. Természetesen az ablakok semmit nem értek...Az FKU szériából, ugyan ez a felállás volt, de ott mind2 buszon csak forróságot fújt a klíma. Amin viszont meglepődtem az az FJX szériás buszok, ahova ugye utólag szerelték be a klímát. (én nem szeretem ezeket, mert általába nem olyan jó rajtuk a klíma.) Ám most mikor felszáltam egy ilyenre, nagyon kellemes hűs érzés fogadott, jó volt vele utazni. Ezekután, nem nagyon értem minek akkor nekünk a klímás busz, hogyha akkor nem működnek amikor a legjobban kellenének... Röviden szólva, ez volt a felmérés eredménye.

Szóval aki arra számít hogy hűsöl egyet majd útközbe ha ilyen buszra téved, az lehet hogy inkább sülni fog..:)

neo
A MÁV is megkeseríti a BKV utasok életét:
Történet arról, amikor két tróger társaság, a MÁV és a BKV összeakad. Most, pár perce, a 3-as busszal a Budatétényi sorompóhoz érkeztünk, Nagytétény felől. Már amikor odaértünk, akkor hosszú sor fogadott. Kb. öt perc alatt odaért egy szerelvény, és átrobogott az átjárón. Már kezdtünk örülni, hogy csak öt percig sz*ptunk 50 fokban a légkondi nélküli buszon, amikor a sorompó még mindig nem nyílt fel. Mivel a mi 3-asunk kicsit a kanyarban állt, én azt láttam, hogy a szembeni sávban egy új Volvo 3-as előtt a sorompó lassan elkezd felnyílni. A lassú az azt jelenti, hogy kb. 5 percig vánszorgott felfele, majd amikor majdnem kinyilt, akkor újra, hirtelen lecsukódott. Aztán újabb öt perc után, egy darab (!) villamos mozdony vánszorgott el előttünk, és felnyíltak a sorompók. Köszönjük a MÁV-nak, hogy ilyen frankón megakasztotta a Nagytétény felé irányuló forgalmat, a BKV-nak meg azt, hogy 50 fokban lehet rohadni a buszokon.

Üdv, puncsos.

Ui: Még a 3-as busz sofőrje is egy lepedőnyi méretű zsebkendővel törölgette magát
10 Tovább

Tomi levele a BKV-nak

Tisztelt BKV!

A tegnapi napon szerencsére csak 2 alkalommal sikerült megkeseríteniük az életemet. Kezdődött a reggeli órákban azzal hogy amikor a margitszigeti strandra próbáltam eljutni szomorúan kellett tudomásul vennem hogy a szigeti bejáró megállónál nem fértem fel a járműre. 12 percenként jár akkor a busz sokan NAGYON sokan mennek a strandra mégis úgy gondolják hogy ezt az embertömeget ki tudja szolgálni ez a busz ilyen sűrűséggel. Ajánlom önöknek próbálják ki.

Ugyanez megtörtént visszafele is mivel 16.30körül a busz 10 percenként jár de ugyanennyi utast kéne vinnie. Megsúgom nem tudja őket... Más... A nagy "sín megolvadás" után olyan este 18.00körül próbáltam volna a 18-47v jelű busszal utazni a Bertalan Lajos utcától. Nem sikerült. S tudják miért?Mert a megállóban semmi ,hangsúlyozom SEMMI tájékoztatás nem volt arról h ott nem áll most meg a busz. Én is csak onnan jöttem rá hogy láttam elrobogni mögöttem a tömött járművet. Gratulálok önöknek. Azért történt velem valami pozitív is a napokban, KöKi-n a kedves ellenőr miután tanulmányozta a bérletem szólt hogy ma lejár el ne felejtsem.

Ezúton is köszönöm mert tényleg elfelejtettem volna;)

Tisztelettel Tomi

Ui: Ezt a levelet ezúton továbbítom a BKV Figyelő internetes portálnak is.
9 Tovább

Teszteli a BKV a 25 órás munkanapokat

Tisztelt BKV figyelő!

Úgy látszik a hőség a BKV járatokon használatos 'FOK-GYEM'-eknek is sok volt ma! Ahhoz már hozzászokhattunk, hogy az óra abszolút pontatlan, de amit ma láttam, amellett nem tudtam szó nélkül elmenni. Lehet, hogy a BKV szeretné bevezetni a 25 órás napokat?! :)

Üdv, Slowly 
20 Tovább

Afterparty „47”

Az Etele úton szállt fel két fiatalember a 47-es villamosra. Mivel meglehetősen késő volt, mindössze páran ültünk a szerelvényen, én menetiránynak háttal, a középső kocsiban voltam szemtanúja az elkövetkező pár perc eseményének: Fonyód és Forgalmi utca közötti szakaszon a két srác „viháncolva” szedte le a kapaszkodókat, majd a villanykörtéket szépen sorjában törték szét azokkal. Pillanatról pillanatra egyre sötétebb lett a hátsó kocsiban, egészen az utolsó villanykörte megsemmisüléséig. Következő megállónál mindketten felszívódtak.
8 Tovább

Óvatosan a dörzsivel.

Már megint nem fért a bőrébe valaki, feltétlenül össze kellett firkálni a felújítási tájékoztatót. A firka talán még nem is volt akkora probléma, valahogy elolvasható volt a szöveg, alatta, de a kedves takarító nekiállt lepucolni egy dörzsivel. A pucoláshoz olyan erőt vetett be, hogy sikerült a matricát, leheletvékonyra dörzsölnie. Az egy dolog, hogy így az egész matrica már semmit nem ér, talán még rondább is mint az összefirkált, de már át is lehet látni rajta. Tényleg nagy erőket vethetett be a kolléga a takarításnál…


7 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek