Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Sablonos válasz

Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy " na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak" vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés

3 Tovább

Úgy látszik képesek vagyunk fejlődni.

Ma is, mint majd' minden nap, Újpest felől támadtam koszos-vidám kis városkánkra. Borús, fáradt, stresszes arcok mellett elcsusszanva már a reggeli kötelező rosszra készülve várom a BKV ellenőreinek masszív sorát, a jól megszokott éppencsaknem csöves kinézetű drága ellenőreinket, akik közismerten teljesítménybér alapján szemétkednek, s facsaró-alpári stílusban számolnak minket futószalagon - ádáz és lelkes szemekkel lesve a "férges almákat". De mintha képesek lennénk változni és változtatni. Az elmúlt 2-3-4 hétben fel kellett tűnjön a változás: az ellenőrök mosolyognak, kedvesek, sőt mintha emberi vonásokat öltöttek volna (Újpest Központ, Ferenc körút), s hogy a csoda el ne maradjon az emberek is mintha mosolyognának rájuk. Mindenki köszön és udvarias. Én is megköszönöm, hogy jó reggelt kívánt, s azt is, hogy ellenőrizte a bérletem. [Attila]
2 Tovább

Buszos üldözés buszsávon kívül

Mick részese volt egy buszos üldözésnek, melyben nekünk is volt már részünk. Talán ilyenkor tényleg az történik, hogy a dugóban veszteglő sofőrt még jobban felidegesítik, aki erre már nem tud mit lépni és felforr az agyvize, utána így tombolja ki magát. Ebben addig semmi probléma nincs, míg senkinek nem esik baja, vagy míg a kisgyerekek nem egy ilyen út során tanulják meg az anyád és egyéb más szavakat…

Hello!

Egy rövid sztori:
Nem is tudom, hova tenni a dolgot. Elítéljem-e vagy sem. A lényeg: utazunk a buszon, hatalmas dugó, épp egy lejtőn jövünk lefelé, amikor a busz elé bevág egy kocsi, és a busz baromi nagyot kénytelen fékezni (ami lejtőn még durvább.) A buszsofőr azonnal bemondja, hogy ha megsérült valaki, jelezze neki az utazóközönség. Mázli, mindenki él.
Ennek örömére a sofőr az első adandó alkalommal kivágott a buszsávból, át egy hosszú, "kb. 200 méter múlva jobbra forduló" sávba, és  jobbról előzve utána tépett a kocsinak, amit a dugó miatt könnyen utolért. Fél percig ordított vele, mint a kutyával, majd továbbszáguldott egészen a kanyarig, és vissza tuszkolta magát a jó sávba.
Pozitív az első reakció, miszerint reflexből érdeklődik (még szép!)
A többit meg is értem, meg nem is... Felforrt az agyvize és levezette a maga módján. Szerintem - mivel nem csak ő ült a buszban - elég lett volna egy jelentőségteljes "ANYÁD!!!"-dudálás.
--
Üdv!
Mick

4 Tovább

Ismét Nagykörút

Körülbelül 1 év telt el azóta, hogy munkába ált az első 2 Combinó villamos. Hónapokig volt hangos a média a folyamatos botrányok miatt. Hol a felső vezeték szakadt le, hol egy oszlop dőlt ki volt amikor minden jó volt, épp csak az ajtók nem nyíltak ki. Tegnap délután ismét pótlóbuszok vitték az utasokat, mert a Boráros téren tönkrement a sin egy darabja.
A probléma oka nem lehetett a nagy meleg, hiszen a hőmérséklet nem haladta meg a 30 fokot!

Az utas tájékoztatással minden rendben volt, kb. 1 percenként mondták be, hogy pótlóbuszok járnak, valamint hogy hol áll meg a pótló busz. Azt azonban nem értem, hogy egyszer miért a villamosmegállóban állt meg a busz, utána pedig miért az erre kijelölt megállókban? Az ember nem tudta hol várakozzon…

Szeretnénk magyarázatot kapni a BKV-től, hogy következhetett be a probléma? valamint szeretnénk arra is választ kapni, mikor lesz már vége a rendszeres problémáknak? Továbbá szeretnénk megköszönni azok munkáját akik a vasárnap délutáni melegben ahelyett hogy otthon a családjukkal lettek volna, mások hibája miatt dolgoztak, azért, hogy ma mindenki akadály nélkül eljuthasson a munkahelyére. Valamint a villamosvezetőknek is köszönet, akik több órán át szobroztak a villamosukban, addig míg megindulhatott a forgalom! [nézz képeket]






























27 Tovább

Röhögve a múzeumba

Sziasztok!

Én a tegnapi nap folyamán találkoztam egy vezetőve a LUDWIG-járat múzeumi buszon (BPO-241), aki szinte az egész utat végigpoénkodta a bemondásokkal, a tömött utastér pedig zengett a röhögéstől. Minden vezetőnek így kellene szórakoztatni az utazóközönséget, s akkor legalább nem lenne olyan egyhangú a zötykölődés Budapest rögös útjain.

Minden jót kívánok, jó hogy létrejött az oldal.

Üdv, ignisbubu
12 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek