Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Az állatokat is jobb körülmények között tartják” –mondják a villamosvezetők


A BKV-figyelőhöz fordultak a 2-es villamos vezetői, ugyanis megelégelték, hogy nomád körülmények között, a higiéniás előírásokat semmibe véve kell dolgozniuk a Jászai Mari téri ideiglenes végállomáson. Hiába jelezték a problémát az ÁNTSZ-nek, eddig érdemi változás nem igen történt:

Kedves BKV-figyelő!

Azért írunk neked, mert megdöbbentő módon még az ÁNTSZ is ballisztikus nagy ívben szarik a többszöri megkeresésre. Gondoltuk, ha már csak nézelődni, meg hümmögni jár oda mindenki, és még mindig emberekhez nem méltó módon vagyunk tartva, akkor hát lássa mindenki. Vágányzár van a 2-es villamoson július 24. és augusztus 19. között, és a Jászai Mari térre lettünk deportálva, olyan körülmények közé, ahogyan szerintünk még állatokat sem tartanak. A mellékelt lenti kép szerint ezeknek kéne lenni egy végállomáson. ÁNTSZ-nek küldött levél alant. Annyi változott a levélben írtakhoz képest, hogy a fenti képen látható lavórt kaptunk fertőtlenítő kézmosóval, amibe bele tölthetjük az ivásra nem alkalmas vizet, és abban mosogathatunk, kezet moshatunk. Vízcsere az utcára önt-újratölt a kannából, igény szerint. És még kaptunk egy másik mobil WC-t hölgyek részére (még tükör is van benne).

28 Tovább

Holnaptól ismét megáll az 5-ös HÉV a Margit híd budai hídfőjénél

Előbb befejeződött a lépcsőfelújítás, így 2011. július 20-án szerdától ismét megáll a H5-ös (volt szentendrei HÉV) a Margit híd budai hídfőjénél, így az arra utazók újra a korábban megszokott rend szerint közlekedhetnek, áll a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.

Örömmel értesítjük az utasokat, hogy a Margit híd budai hídfő HÉV-aluljáró és az állomáshoz vezető lépcsőkar felújítása során a tervezettnél több mint tíz nappal korábban elkészültek a forgalomkorlátozással járó kivitelezési munkálatok.

8 Tovább

Negyvenmilliárd forint két új villamosmegállóra és felújításra

A vakvágány is találhat magának új végállomást. Csak nézőpontot kell hozzá váltani. A főváros közlekedési ügyekért felelős cégének - a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) - a vezérigazgatója, Vitézy Dávid ezt meg is tette. A múlt heti közgyűlésen vélhetőleg új nézőpontból ajánlotta a város két leghosszabb körirányú villamospályájának felújítását, mint négy évvel ezelőtt, -olvasható a NOL.hu-n.

Akkor még a Városi és Előváros Közlekedési Egyesület szóvivőjeként lapunknak úgy nyilatkozott, hogy ez valójában fejlesztésnek álcázott felújítás. A beruházás során csak két új megálló épül, de ennek leple alatt hozzák rendbe a sínpályát, vásárolnak új kocsikat, akadálymentesítik az átszállóhelyeket és kitataroznak egy járműtelepet. A projektet egyébként is jelentősen túlárazottnak, rengeteg szakmai dilettantizmussal terheltnek tartotta, amit aligha támogat majd Brüsszel.

43 Tovább

Még nem zárják le a 3-as metró déli végállomását

Elhalasztották a 3-as metró déli végállomásának lezárását, tudta meg az [origo]. A metró eredetileg csütörtöktől augusztus közepéig csak a Határ útig járt volna, ám mivel nem sikerült megoldani pótlóbuszok biztonságos közlekedését, egyelőre mégis végigmennek a szerelvények Kőbánya-Kispestig.

Határozatlan időre elhalasztotta a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a június 16-tól tervezett vágányzárat a 3-as metró Határ úti megállója és a Kőbánya-Kispesti végállomás közötti szakaszán.

20 Tovább

Nem válthatták vissza a turisták a rosszul kiadott BKV-bérletet

Olvasónk a Blaha Lujza téren vásárolt bérletet, akkor lett figyelmes arra, hogy a mellette lévő ablaknál turisták veszekednek a jegypénztárossal. Mint kiderült, a vita tárgya két rosszul kiadott BKV-bérlet volt. A turisták Budapest kártyát kértek a pénztárostól, de az 24 órás jegyet adott helyette. Ezzel még nem is lenne akkora probléma, csakhogy a turisták a szelvények kifizetése és átvétele után hiába jelezték a hibát, a BKV-s nem volt hajlandó kicserélni a bérletet.

Még szerencse, hogy a külföldiek időben észrevették a hibát. Ellenkező esetben "szemét mocskos bliccelőnek" lettek volna kikiáltva másnap, és még a pótdíjat is ki kellett volna fizetniük.

A turisták végül egy külföldi párnak adták el a 24 órás jegyüket, a Budapest Kártyát azonban ezután sem tudták megvenni. Mint kiderült, sem a Blahán, sem az Astoriánál nem volt belőle egy darab sem. Üdvözlet a budapesti valóságban!

Tisztelt BKV-figyelő!

Kérem, hogy ha van rá módjuk, az alábbi történet kapcsán felmerülő kérdéseimre válaszoljanak, vagy juttassák el a BKV-ügyfélszolgálatára.

A mai napon (2011.06.11) a Blaha Lujza téri metróállomáson vásároltam teljes árú bérletet 12:17-kor, az ott kapott blokk szerint. A szomszédos pénztárnál veszekedésre, majd kiabálásra lettem figyelmes. Két külföldi veszekedett a pénztárossal, majd az időközben kihívott őrrel is. A vita elfajult, és kiabálás lett belőle, felmerült az is, hogy rendőrt hívnak. Az őr azonban meglátta, hogy figyelem a vitát, és megkérdezte, hogy tudok-e angolul, tudok-e segíteni. Én azt feleltem neki, hogy igen, és megpróbáltam közvetíteni a két külföldi és a BKV alkalmazottai között.

67 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek