Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fényes márványra telik, mozgólépcsőre nem

Avagy a babakocsisok, mozgássérültek, öregek maradjanak otthon! Szép-szép, hogy a pesti aluljárókat végre gatyába rázzák, de a festegetés és a márványozás mellett nem lehetne őket modernizálni is? Átszállók tízezreinek az életét könnyítené meg a mozgólépcső az Örs vezér téri aluljáróban:

Tisztelt érintettek!

Megkezdődött a budapesti aluljárók felújítása.

Ennek természetesen mindenki nagyon örül, hiszen némelyik aluljáróban harmadik világbeli állapotok uralkodnak. Az Örs vezér téren keresztül közlekedek nap mint nap, így pontosan tudom milyen látványt nyújtanak a hajléktalanok, akik komplett bolhapiacot működtetnek, mérhetetlen szemetet, ürüléket és ezzel együtt bűzt hagyva maguk után. Vagy az alkalmi árusok, akik cigaretta csikkeket és szemetet dobálnak el. Ez a Főváros, a XIV. és X. kerület vezetésének és a rendőrségnek együttes felelőssége és szégyene.

Visszatérve a felújításra; az Örs vezér téri aluljáró felújításának teljes költsége sajtóból származó információk alapján 70 millió forint körül van. Ezért kapunk világos bézs színű járólapot, amit az ember a lakásában sem szívesen rak le, mert tudja, hamar koszolódik, nem praktikus. Érdemes megnézni már jelen félkész állapotában, igénytelen, foltos valami, nem szívesen néz rá az ember. A falakra részben új márvány kerül, részben az eddigi felületet tisztítják meg. Ami néhány napig szép is lehet, de a tervezett térfigyelő rendszer ellenére néhány héten belül úgyis telefirkálják a graffitisek.

86 Tovább

Angolul is beszélt a segítőkész biztonsági őr

Amikor a biztonsági őrök bunkóságáról születik poszt néhányan azzal védik őket, hogy a nehéz, fárasztó munka miatt ilyenek. Valahol megértem, tényleg nem lehet könnyű 12 órát állni a huzatban, de saját problémánk miatt talán nem az utast kell cseszegetni. Olvasónk egy pozitív biztonsági őrös sztorit írt meg nekünk. Főszereplő egy barátságos, segítőkész, angol nyelvet beszélő őr:

Kedves BKV-figyelő!

Egy újabb kellemes meglepetésről szeretnék beszámolni Neked. Történt ugyanis, hogy a Népliget felé tartottam, a Nagyvárad téren szálltam fel a metróra. A bejáratnál annak ellenére ott voltak még az ellenőrök, hogy este 8 óra volt. Most viszont jól jött, hogy ott voltak.

25 Tovább

Külföldi példára fejleszthetnék az utastájékoztatást

Az utóbbi időben annyi BKV busz szabadult el fékhibák vagy a járművezetők felelőtlensége miatt (sosem tudjuk meg melyik az igaz), hogy a BKV-nak ideje lenne külföldi példára az utastájékoztató rendszerbe beleírni a „Bocsánat” vagy a „Sorry” feliratot, ahogy az a lenti képen is látható. Nem kerül szinte semmibe, és nagyon jó gesztus lenne a balesetet szenvedettek felé, és akkor is jól jönne, amikor egy jármű a karbantartás hiánya miatt lerobban.

29 Tovább

30 perccel a baleset után jött a mentő

Ugye a BKV buszaiba eddig azért nem kellett elsősegély nyújtó felszerelés, mert a BKV járműveihez hamar kiér a mentő, illetve a BKV gyorsreagálású egységei is pillanatok alatt ott vannak a balesetnél. Olvasónk szemtanúja volt egy 74-es troli és egy részeg találkozásának. Lenti levelében leírja, milyen gyorsan ért ki a mentő és a gyorsreagálású egység a balesethez, persze nem az Ő hibájukból, csupán elfelejtettek szólni nekik. Levél végén található egy idézet az Nemzeti Közlekedési Hatóság leveléből.

Kedves BKV-figyelő!

Olvasom a blogot és mindig csak bólogatok h igen, igen, velem is megesett, láttam már ilyet stb. az elmúlt héten viszont 2 nagyon durva esettel is találkoztam. HIHETETLEN! Kedden olyan fél 7 fele este egy matt részeg férfi az Almásy térnél úgy döntött h kiveti magát a 74-ess troli elé, persze nem direkt, csak nem tudott járni. Troli oldalról kicsit elkapta, (folyt egy kis vér, horzsolások stb. de mint mindig a részeg ebből semmit sem fogott föl papírja persze nincs, miért is lenne nála)

82 Tovább

Rossz tájékoztatás, szétszórt milliárdok

Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.

Észrevételeim az alábbiak:

1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.

61 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek