Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fejetlenség a BKV-nál

A buszvezetők már azt sem tudják, melyik buszt vezetik, és mikor kell indulniuk. Legalábbis olvasónk erre panaszkodik, aki szerint a BKV lezüllése egyre inkább tetten érhető. Előbb induló, rosszul „felcímkézett” buszok alant:

Sziasztok,

Bár - szerencsére - ritkán veszem igénybe a BKV szolgáltatásait, de a színvonal teljes lezüllése egyre inkább tetten érhető. Ma két alkalommal szerettem volna a 106-os busszal utazni.

Egyszer az Aquincumi megállóban vártam az Árpád híd felől érkező buszra (15 órakor), amikor a menetrendhez képest teljesen logikátlan időpontban érkezett egy busz, aminek az első fehér tábláján 34-es jelzés volt, az oldalsó kijelzőn pedig 106-os. Bent csak annyit volt kiírva, hogy Árpád-híd. Na most ez a busz vajon hova ment? (Segítek, 106-osként járt...)

Este az Árpád-híd végállomáson állt bent egy másik 106-os, ami nemes egyszerűséggel 20:48-kor elindult. Nagy kár, hogy a menetrendben semmiféle napon és üzemmódban nincs :48-as indulás, de 20 órakor végképp nem. (Van helyette 58-as...)

Azt gondolom, hogy nemes egyszerűséggel most kellene abbahagyni, megtartani a metrót és a villamost, az talán még megy, és ezt az egész buszos borzalmat odaadni egy magáncégnek, talán nekik sikerül.

Üdvözlettel, Ákos

52 Tovább

Megint a fizető utasokkal csesznek ki

Vajon mi az értelme az idén bevezetett, előre megváltható bérletnek, ha a BKV csak jövő év elejétől árulja azokat? Már most is hosszú sorok kígyóznak a pénztárak előtt, pedig még nem is kapni a 2009-es bérletet. Egyik olvasónk úgy tudja, hogy a BKV megtiltotta a tájékoztatást a pénztárosoknak, ezért feleslegesen állnak sorba az emberek. Két olvasó észrevétele alant:

Kedves BKV-figyelő!

Az a tény már önmagában mulatságos, de nem meglepő, hogy dec 28-án nem lehet januári bérletet kapni. Batthyány-n pénztáros korrekten tájékoztat, hogy másnaptól, és segítőkészen felajánlja, hogy dec. 31-től tud adni (ezt kellett volna).

Dec 29-én több pénztárnál nagy sor, többen ingerülten távoznak (ez még - sajnos - nem gyanús). Sorra kerülve 'csak 31-én tudok adni.' 'és miért nincs ez kiírva?' 'megtiltották'. - Vagyis valamely épelméjű 'menedzser' kitalálta, kisebb presztízsveszteséget okoz a cégnek kitolni a fizető törzsutassal, mintha mittudomén a hitelező az igazgató úr audija után meglátja, hogy egy veszteséges állami cég visszautasítja az utasok pénzét.

Epilógus: következő pénztárnál már ki van írva, meglepődve kérdezzük, 'önnek nem tiltották meg?' 'de, csak látja milyen sokan várnak' - tehát tényleg igaz a tiltás, de van akinek fontosabb az utas.

Üdvözlettel, Spag

117 Tovább

Visszaáramlik a kipufogógáz az utastérbe

Olvasónk levele nem egy mai darab, de ezt a történetet szerettem volna a BKV válaszával együtt közzétenni. Több, mint két hónapot vártunk a cég levelére, amit olvasónk észrevétele után találtok:

Tisztelt cím!

Ezúton szeretnék bejelentést tenni a 83TP (troli-pótló) járattal kapcsolatban. A 2008.10.08-án kb. (reggel) 7:43-kor az Orczy-térről induló járat nem megfelelő műszaki állapotban van: mind az utasokat, mind pedig a környezetet veszélyezteti.

A szokásosnál nagyobb mennyiségű kipufogó-füst, amely a járműből távozik valamilyen módon visszavezetődik az utastérbe, ez azutastér elején, közepén, és hátulján egyaránt megterhelő, és nem az ajtónyitásokkal magyarázható.

A jármű műszaki felülvizsgálataát kérem tehát mind környezetvédelmi (ZÖLDKÁRTYA), mind pedig járulékos műszaki szempontból; a kipufogórendszer épségére vonatkozóan!

Valószínüleg szerződéses járatról van szó, de ez sem indokolja az elhanyagoltságot, mivel az már olyan fokú, hogy veszélyeztetésről van szó. Nyilvánvaló, hogy a BKV Zrt. delegálhatja a közfeladatot vállalkozások számára, de a felelősséget nem.

A jelölt útvonalon többször észleltük a leírtakat, pontos járművet nem jelölünk meg, de valószínüleg több kocsiról is szó lehet.

Köszönettel és tisztelettel várom válaszukat és intézkedésüket.

X.Y, utas.

Budapest, 2008.10.08.

19 Tovább

Mózesnek tervez útvonalat a BKV

A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.


A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:

Nagyításhoz klikkelj a képre!

86 Tovább

Fiktív büntetés miatt nem fizethetett

Elfogyott a halászlé, a bejgliből is csak néhány szelet maradt, ez azt jelenti, véget ért a karácsony. Ilyenkor „szokásos” 3 napos szünetünknek is vége, így ma szombati menetrend szerint indulunk is tovább! :)

Olvasónkat nemrég megbüntették, mert 1 napja lejárt a bérlete. Becsületes, ezért bement rendezni a tartozását a BKV székházába, ahol nem fizethette be büntetését, mert a BKV munkatársa szerint van még tartozása. Az utas ezen meglepődött, mert erről eddig nem tudott semmit, valószínű, hogy meg sem büntették:

Sziasztok!

Az alábbi kis tanulságos történetet szeretném veletek megosztani:

2008.11.03-án  kora reggel, munkába jövet megbüntettek... Az ok: előző nap, 2-án,  vasárnap  lejárt  a bérletem, (bár én úgy emlékeztem , hogy nov 3-ig érvényes) és abban a  hiszemben utaztam, hogy még érvényes. Ezzel semmi gond, elismerem, hibáztam. Node hogy ezen hibámért 3000Ftot fizessek? Ott volt nálam a bérlet, sőt a korábbiak is , mindegyik ugye a 8250Ft-os felnőtt bérlet... Egyike vagyok azoknak, akik legalább megveszik. De felháborítónak tartom, hogy egy ilyen apró hibámért az ellenőrök még csak fel sem ajánlják, hogy esetleg vegyek jegyet vagy valami, nem, ugyanúgy kezelnek, mint a többi közönséges  "bűnözőt" aki egyáltalán nem vesz jegyet.  Nem tartom korrektnek ezt a BKV részéről, hiszen triviális volt, nem direkt csaltam. Amióta nincs meg a régi rendszer, miszerint mindn hó 5-éig érvényes a  bérlet, szerintem nem csak én kerültem ilyen helyzetbe.

Node a  poén csak ezután következett. Gondoltam bemegyek az Akácfa utcába, bemutatom a  bérletem , a döbbenet azonban ekkor ért: van egy 2003. augusztusi (tehát már több mint 5 éves, azaz elévült!) tartozásom. Mondom ez hogy lehet, semmit nem kaptam  róla, a nő mutatja a  monitort felém, hogy pedig bizony van egy ilyen tartozásom 2003. aug. 22-i (a  bizonylatom most otthon van, de a 2003. aug. az biztos), kétszer is küldtek ki róla levelet. No mondom hova?

Hát kiderült, hogy a  BKV ellenőr a  lakcímkártyámról a 2001-ben lejárt ideiglenes címemet, az egyik egyetem kolijának a címét írta ki ( a koleszban már 1999 ór anem lakom.)  midnen esetre addig nem engedték a  bérletbemutatásomat rendezni, amíg azt a  tartozást, tehát egy elévült tartozást nem rendeztem. Még szerencse , hogy volt nálam annyi pénz (~10 000 Ft volt a régi tartozás), de mi lett volna ha több? Kértem egy aláírt papírt is arról, hogy oké akkor ezennel kijelentik, hogy a  BKV felé nincsen tartozásom, ezt azonban nem voltak hajlandóak adni.

A többi -bérletotthonhagyásos- tartozásom miden rendszeresen be volt fizetve. 1.5 éve is voltam benn náluk, rákérdeztem most, hogy akkor miért nem szóltak: azt mondták, most került be a rendszerbe, hogy látják az  összes korábbi tartozást

Most azon gondolkodom kikérem a jegyzőkönyvet , egyrészt mert a  BKV több helyen is hibázott (rossz címet vett fel, nem  tájékoztatott korábbi befizetéseimnél , hogy elmaradásom van, illetve hogy elévült tartozást hajtott be rajtam ) ,  bár arra a ~10000 Ft-ra szvsz már keresztet vethetek.

Üdvözlettel: tildy

116 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek