Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hová tűnnek a táblák?

49 Tovább

"Láttad, hogy nézett ez rám?"

Sziasztok!

Megosztanám veletek, hogy mi történt velem ma a 105-ös buszon. Háromnegyed tíz körül szálltam fel a Gyöngyösi utcai végállomásnál, és leültem. Mögöttem a másik sorban egy simlis sapkás fickó ült a barátnőjével. Kezében egy doboz sör, fülében walkman, vagy mp3, nagy hangerővel hallgatta a "zenét". Elkövettem azt a hibát, hogy hátrafordultam, és ránéztem. Ekkor indult el a lavina. A fickó kedves, intelligens hanghordozással kérdezte a csajától, hogy "Láttad, hogy nézett ez rám?" Ekkor elkövettem a második hibát, mert ahelyett, hogy kussoltam volna, mint az a bizonyos a fűben, megjegyeztem, hogy talán lehalkíthatná a zenét, mert nem biztos, hogy mindenki kíváncsi rá. Ekkor elszabadult a pokol. A fickó közölte, ha nem tetszik, takarodjak, meg különben is, szájba leszek rugdosva. A harmadik hibát ott követtem el, hogy ahelyett, hogy fülemet-farkamat behúzva leszálltam volna a már kezelt jegyemmel, maradtam, és próbáltam elmagyarázni neki, hogy nem az övé a busz.

A buszon, bár végállomáson voltunk, sokan tartózkodtak, többnyire nyugdíjas nénikék és bácsikák, akik bár igazat adtak nekem, nem tudták megfékezni a végtelenül agresszív és primitív párocskát, akik válogatott jelzőkkel mocskoltak. Mondtam, hogy szólni fogok a sofőrnek, ha megérkezik, mert a 270 FT.-os jegyemért cserébe szeretnék zavartalanul utazni. Erre a csaj leszállt, hogy majd ő lerakat engem a buszról a sofőrrel. Meg is érkezett a sofőr, aki ahelyett, hogy letessékelte volna őket (ha egyedül nem akarta/merte, ott voltak a közelben a kollégái, hívhatta volna őket is), elintézte azzal az egészet, hogy ne zavarják az utasokat, majd bezárkózott a fülkébe, és elindultunk. Roppant kellemes volt úgy utaznom a munkahelyem felé, hogy közben válogatott trágárságokkal becéztek, fenyegettek, hogyha leszállok, majd szájba rúgnak, stb., és persze a zene is ment tovább ezerrel.

A hab a tortán, hogy pár megállóval később felszállt két ellenőr nő a buszra, s amikor a fiatalabbiknak vázoltam a helyzetet, megkérdezve, hogy esetleg ha nincs jegye a párocskának, nem lehetne-e leszállítani őket a buszról, végtelen unalommal nézett rám, hogy neki mi köze van az én bajomhoz, majd ő eldönti, hogy kit kell leszállítani, és kit nem, és különben is mutassam a jegyem. Szavait hangos röhögéssel jutalmazta az ominózus két utastárs. Ennyi a sztori, a Hősök terén leszálltam, mentem dolgozni; nem követtek, nem rúgtak szájba - lehet, hogy korábban leszálltak, lehet, hogy nem, nem tudom, nem figyeltem őket. A tanulság csak annyi, hogy az igencsak borsos árú jegyért cserébe semmi mást nem várhat az ember a BKV-tól, mint a puszta ellenőrzést; zavartalan utazást azt nem. Ha valakit zavar a csöves bűze, vagy a hangos primkó zene, tűrje el, vagy vigyen baseball ütőt magával. Tudom, hogy én vagyok a hülye, miért nem csukom be a szemem, nem fogom be a fülem meg a szám, miért nem úgy közlekedek, mint egy zombi. Igen, vagyok olyan hülye, hogy azt gondolom, ha mindenki csak hallgat, és elfordítja a fejét, nem tesz semmit, akkor az erőszakos, primitív szemét aljanép azt csinál, amit akar, szabadon garázdálkodhat, terrorizálhatja a békés többséget. Itt tartunk ma Magyarországon, Budapesten, a "világvárosban". Hajrá BKV, hajrá Magyarország, hajrá magyarok, csak így tovább a morális mocsár mélye felé.... Köszönöm, ha meghallgattok, vagy válaszoltok.
139 Tovább

Jegyet küld a Protokon

Kedves BKV Figyelő!

A férjem a 61-es villamossal jár dolgozni - már amikor nem bringával megy - viszont mivel egyik végállomásig sem kell elmennie vele, kissé nehezen tud jegyet venni. Konkrétan a Csörsz utcai megállóban elhelyezett jegyautomatákkal szokott próbálkozni, azok azonban szökőévente egyszer működnek, máskor megeszik a pénzt, vagy nem is veszik be a pénzt egyáltalán.

Mint az üzemeltetőtől megtudtuk telefonon, ők szerződésben a 2 hetenkénti (!) szervizelést vállalták a BKV-nak. Valószínűleg már megunhatták, hogy viszonylag gyakran felhívjuk őket azzal, hogy megint rossz az automata, ugyanis nemrég a következő levelet kaptuk:

2008. 03. 28. (címzett, iktatási szám, ügyintéző stb.) (Protokon logo) Tárgy: panasz kivizsgálása 2008. 02. 28-i telefonon érkezett bejelentését kivizsgáltuk.

Megállapítottuk, hogy 505. sz. gépet a jelzett időpontban ismeretlenek eltömítették. Ezzel megkárosították Önt, a BKV ZRT-t és cégünket is. Elnézését kérjük a kellemetlenségér (sic) és kárának enyhítésére mellékelten küldünk 1 db jegyet. (név. aláírás) ISO 9001 PROTOKON Kft. H-1027 Budapest, Bem J. u. 5. (tel., fax)

A levélhez pedig valóban hozzá volt tűzve gemkapoccsal 1 db 270 HUF értékű, narancssárga BKV vonaljegy, nem olyan fehér, amit az automata nyomtat, hanem rendes, gyári. Most már csak egy vágyam van, hogy a 105-ös buszra felszállva a megállóban vagy a buszon képes legyek jegyet vásárolni, de belátom, ez vérmes remény csak.
28 Tovább

Otthagyta az utast, betörték a tükrét

A történet már a Homáron is megjelent, de mivel én is megkaptam, így kötelességemnek éreztem kitenni. Eddig próbáltam kinyomozni, hogy az eset hogyan történhetett meg, mert tudomásom szerint a 3-as vonalon közlekedő ExHannoveri villamosok ajtaja a legérzékenyebb, és szinte lehetetlen vele odazárni bárkit is, és ha valaki a lépcsőn áll (jelen esetben a babakocsit segíti fel) akkor 100%, hogy a villamos vezetője nem tudja bezárni az ajtót. Persze ezzel nem a történet hitelességét kérdőjelezem meg, csak érdekességként jegyeztem meg.
Tisztelt BKV Zrt!
 
"Köszönetemet" szeretném nyilvánítani Önöknek, hogy tegnapi nap ( 05.18.) 18.45 környékén a Liget téri villamos megállóban Kedves kollegájuk, aki az 1501-es számú 3-as villamost vezette, nemhogy a leszálló utasokat nem engedte leszállni  de engem és babakocsiban utazó kislányomat valamint feleségemet sem engedett felszállni, hanem rögtön ránk csukta az ajtót amikor a babakocsit emeltem  fel. Mivel az esetnek többen tanúi voltak páran a villamos oldalát ütötték, hogy nyissa ki az ajtót, de kollegájuk ránk/rájuk sem hederített, ennek köszönhetően egy elégedetlen utas ( akinek köszönöm, hogy helyettem is megtette) betörte a jobb visszapillantóját, de ez sem érdekelte és elhajtott! ( Lehet így biztonságosan közlekedni?) Mi felszálltunk a következő villamosra és a Mázsa térnél azt láttuk, hogy az előző villamos ( amelyikről e szösszenet szól) az utasokat leszállította és-gondolom -garázsba igyekezet tovább mivel  nem tudta használni a visszapillantót. Gondolom bent a kedves kollegájuk nem mesélte el mi miatt tört össze a tükre! Remélem kifizettetik vele és remélem fegyelmit is adnak neki! Egy bocsánatkérést Önöktől és a vezetőtől is elvárok!
 
Várom válaszukat!
 
Könnyű Viktor
85 Tovább

Bankkártyás vásárlás

Szia BKV-figyelő!

Az én sztorim nem is sztori, ezért nem is panaszkodásból írok, hanem mert egy olyan problémáról kaptam felvilágosítást, ami azt hiszem sok embert érint: a bankkártyás vásárlás. Úgy vélem, a kártyát azért találták fel, hogy használják. És hazánk elsőszámú tömegközlekedési vállalatánál ez szinte lehetetlen. Feltettem a kérdést, és kaptam is rá pár napon belül választ, itt van tehát a levélváltás:

Kedves BKV!

Arra lennék kíváncsi, hogy Budapest egész területén miért csupán 4 helyen van megoldva a bankkártyás fizetési lehetőség? Most nem a bemásolt sablonszövegre vagyok kíváncsi, hogy törekednek meg fejlesztenek, mert pl. a frissen átadott Keleti Pályaudvari metrópénztárnál is azt mondta nekem a hölgy úgy jó félévvel ezelőtt, hogy nemsokára meg lesz ott oldva. Úgy gondolom, hogy elvárható lenne 2008-ban, hogy ha egyszerre több teljes árú bérletet kívánok megvásárolni, akkor ne több tízezer forinttal kelljen mászkálnom, ráadásul több, mint fél órát sorban állnom. Mi az akadálya annak, hogy az újonnan felépített Örs Vezér téri metróállomáson nem lehet kártyával fizetni, csak a szemközti oldalon, a "gombánál", de ott is a kettőből csak egy ablaknál? Ha meg gyorsabban szeretnék végezni akkor először kell keresnem egy automatát, kivennem pénzt - azt is pénzért - hogy utána azon menjen a sopánkodás, hogy miért nincs nálam kisebb címlet. Ez csak egy pontja a városnak, de azt gondolom nem csak az én problémám.

Azt hiszem, az európai szintű szolgáltatásba az egyszerű és gyors kiszolgálás is beletartozhatna, ami nem a szépen felújított pénztárak melletti összetákolt fabódékat jelenti (nem is értem arra miért nem gondoltak, hogy kettővel több ablakot alakítanak ki a kertivécék helyett), sokkal inkább magában foglalja a bankkártyás vásárlási lehetőséget, mégpedig a legtöbb helyen, ahol lehetséges.

Remélem megértik, miért probléma ez sok embernek és mihamarabb válaszolnak, illetve megoldást találnak (egy pár milliárdért) (bocs, ezt nem hagyhattam ki).

Üdvözlettel:

Kurucz László

Válasz:

30 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek