Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megpofozták a biztonsági őrt a rossz automata miatt

Jegy nélkül akart utazni valaki a metrón, de a biztonsági őr az útját állta. Az utasnak azért nem volt jegye, mert a közelben lévő automata nem működött, és máshol nem tudott jegyet venni. Nem érezte jogosnak a biztonsági őr reakcióját, ezért megpofozta, erről mesél olvasónk.

A biztonsági őr azóta már megváltozott. Az automata hétfőn sem működött, ám akkor leengedett mindenkit jegy nélkül. Ha belegondolunk ez így helyes, hisz ha mi megpróbálunk jegyet venni, de nincs jegyvásárlási lehetőség, akkor milyen jogon tartanak vissza? A probléma ezzel csak az, hogy a bemeneti ellenőrzés így értelmét veszti. Ilyen esetben az lenne a legjobb, ha a biztonsági őrtől is lehetne jegyet venni, ahogy az éjszakai buszon.

A kicsit hosszúra sikeredett bevezető után jöjjön két automatás panasz:

Kedves BKV-figyelő!

Tegnap, 2009. Dec. 28-án, du. 3 óra körül jártam arra, amikor is figyelmes lettem rá, hogy a biztonsági őrök (zöld-karszalagos, nem a hagyományos, kék-karszalagos ellenőrök) a Kőbánya-Kispest felé menő irányban, az aluljáróban beengedtek egy fekete srácot jegy nélkül. A társa, egy magyar lánynak volt bérlete, amit fel is mutatott. Az ellenőröknek jelezték, hogy nem tudnak jegyet vásárolni a képen látható automatából.

88 Tovább

Csoda, hogy túlélték a dabasi járat utasai

A vakszerencsén múlt, hogy nem történt halálos tömegszerencsétlenség szombat délelőtt az 5-ös út 35-ös kilométerénél. Ha gyorsabban megy a Volán Dabasra tartó járata, Kartali Márton (18) diák sem tudta volna elküldeni ezeket a sokkoló fotókat szerkesztőségünkbe a kitört kerekű buszról. Így most duplán szerencsés: túlélte az utazást, és még 10 ezer forint is jár neki a képekért.

- Úgy 60 km/órával mehetett a busz, amikor egyszer csak azt vettem észre az ablakból, hogy gurul a kerék, és megelőzi a buszt. Aztán egy nagy huppanás következett, majd kitört a pánik. A busz az alváz hátsó részén csúszott tovább az aszfalton, csak 100-200 méter után állt meg - számolt be a rémisztő balesetről Márton, aki épp az elgurult kerék fölött ült a buszban. - A sofőr azt mondta, hogy nagy baj lett volna, ha gyorsabban megyünk.

39 Tovább

Zónás bérletrendszer Budapesten?

Olvasónk szerint a BKV jelenlegi helyzetében egyedül a zónás rendszer megvalósítható. Lentebb, a levélben természetesen nem egy szakmai javaslat, csak egy ötlet olvasható. Arra kérünk titeket, ha van hasonló javaslatotok, észrevételetek, akkor a kommentek között írjátok le, vitassátok meg azokat.

Kedves BKV-figyelő!

Jó ideje olvasgatom a blogodat, és sokszor bosszankodok az itt olvasható -olykor már majdnem hihetetlen- történeteken, utasbeszámolókon. Én is nap mint nap használom a BKV-t -főleg télen-, nyári időszakban igyekszem a biciklit választani olcsó alternatívaként.

Sokan írtak mostanában az idő alapú jegyrendszerről, a beléptetőkapukról és az elektronikus jegy/bérletrendszerről. Minden alkalommal leírják, hogy mennyire hasznos és jó volna, és minden alkalommal oda jutunk, hogy vagy pénz, vagy akarat nincs annak megvalósításához.

185 Tovább

Veszélyben a menetrend: nincs megállapodás a BKV és a szakszervezetek között

A hétfői egyeztetésen sem született megállapodás a BKV vezetősége és a szakszervezetek között a kollektív szerződésről. Ha nem sikerül megállapodni, januárban borulhat a menetrend.

Az érdekképviseletek és a BKV a múlt héten is tárgyaltak, de nem sikerült megállapodniuk. A VTDSZSZ (Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége) akkor újabb tárgyalási fordulót kért annak ellenére, hogy a BKV korábban azt közölte: ebben az évben már nincs lehetőség az új kollektív szerződésről (ksz) való megállapodásra.

38 Tovább

Lefagyott buszok: A denaturált szesz a megoldás?

Nyugdíjazott mozdonyvezető olvasónk szerint igen. Alább leírja, hogy ők hogyan csinálták végig a hideg teleket a 70-es években fagyás nélkül:

Tisztelt BKV-figyelő!

Olvasom, hallom a híreket a buszok elfagyásáról. Nem értem, mert ezt meg lehet viszonylag olcsó módszerrel előzni. Annak idején mozdonyvezetőként a 70-es években mi végig csináltuk a telet elfagyás nélkül, amikor még beosztott mozdonyaink voltak.

49 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek