Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A rendőrség vagy a BKV feladata a járműveken való rendfenntartás?

Olvasónk az alább olvasható levele egy nagyon fontos kérdést vet fel, méghozzá azt, hogy a BKV járatain való rendfenntartás kinek a feladata. A rendőrségé? A BKV dolgozóké? Ki az a személy, aki a történetben szereplő utasokkal szemben felléphet?

Kedves BKV-figyelő!

Naponta olvasom a BKV-blogot, és úgy döntöttem, hogy én is írok, hiszen nekem is vannak "élményeim", tapasztalataim, panaszaim ezzel kapcsolatban. Tudnék mesélni. De most egy konkrét esetet szeretnék megosztani, ami miatt igenis panaszolok:

Nem velem történt, hanem konkrétan a párom unokaöccsével, hogy egyik nap jött hazafelé munkából a 22-es busszal, ami a Moszkva térről megy Budakeszi felé, és a busz Dénes utcai megállójánál (ez még Buda) van egy árvaház, vagy nem tudom minek hívják, (nemrég óta lehet ott) és rengeteg fiatal gyerek szokott emiatt ezen a járaton közlekedni, lányok, fiúk, romák, nem romák, tök mindegy, nem is ez a lényeg, és ott szoktak leszállni.

59 Tovább

Karácsonyi díszben a 2-es villamos

December 5-től ünnepi villamos jár a 2-es vonalon. Most először jár Budapesten is karácsonyi villamosjárat, melynek különböző változatait külföldön is élvezhetik kicsik és nagyok egyaránt. Az ünnepi villamos hétköznapokon 17.00 - 20.00 óráig közlekedik a Boráros tértől a Jászai Mari térig, 20.00 - 23.00 óráig a Közvágóhídtól a Jászai Mari térig, hétvégén pedig szintén 17.00 - 23.00 óráig a Közvágóhídtól a Jászai Mari térig. Olvasónk képeiért és élménybeszámolójáért olvass tovább!

55 Tovább

Nem mertek leülni a koszos ülésekre az utasok

Olvasónk a 8-as busz rendszeres utasa. Sok mindent átélt már ezen a járaton, de amit vasárnap hajnalban átélt, az még őt is meglepte: A buszok ülése egytől egyig fekete volt, az utasok le se mertek ülni. A padlón barna elfolyások voltak, a busz oldala ragadt a fekete kosztól, az ajtónál pedig egy 2 méter hosszú 10 centi széles lyukon süvített be a szél. Hogy is mondja a BKV? "Önnek jár!"

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

A mai napon hajnalban tartottam hazafelé, utazásomhoz rendszeresen a 8-as busz szolgáltatásait veszem igénybe. Bár sokat átéltem már, de az, amit ma reggel láttam, mindenen túltett. Az Ikarus 412-es típusú, nagyjából 8-10 éves buszra a Ferenciek terén szálltam fel a gazdagréti irányba, majd ülőhelyet kerestem magamnak. Több utastársamon is látszott, hogy komoly bajban vannak, hogy hova is üljenek le, ugyanis az ülések egytől-egyik feketék (!) voltak a kosztól, rágóguminyomoktól illetve egyéb szennyeződésektől! Hosszas keresgélés után végül néhányunknak sikerült elfogadható ülőhelyet találnunk, sokan azonban a később felszállók közül egyáltalán nem mertek leülni.

54 Tovább

Hazaküldi a BKV az Alstom metrókat?

Meg nem erősített információk szerint a BKV heteken belül delegációt küld Oroszországba, akik új metrók beszerzéséről tárgyalnak majd. Erre azért van szükség, mert az Alstom metrók egyre sűrűbben hibásodnak meg. Az új vonat most is átalakítás alatt áll, és december 6-ig biztosan nem tudja futni a próbaköröket. Úgy tudjuk, hogy ha az új metrók idén nem tudnak forgalomba állni, akkor a BKV szerződést bont a gyártó Alstommal és visszaküldik az új vonatokat, majd az oroszoktól új kocsikat rendelnek.

Februárban lesz egy éve, hogy megérkeztek Budapestre az új metrók. Akkor a BKV és az Alstom szakemberei azt ígérték, hogy már júniusban utazhatunk az új szerelvényeken. Ez a dátum augusztusra majd decemberre módosult, most úgy néz ki, 2010 márciusa előtt még nem szállíthatnak utasokat a vonatok.

183 Tovább

Budapesten a Credo Citadell!

Ma reggel Budapestre érkezett a Credo Citadell. Az autóbusz először az újságíróknak mutatkozott be az óbudai garázsban, majd délután az utasok is használatba vehették a 11-es vonalon. A Citadell két hétig marad Budapesten. November 16-22-ig a 11-es, november 23-29-ig pedig a 22-es busz vonalán találkozhattok vele.


Citadell új generációs autóbusz

A múlt század hetvenes- nyolcvanas éveiben a magyar autóbuszgyártás a világ élvonalába tartozott és sikereire egy egész ország volt büszke. A rendszerváltást követően az Ikarus gyárak Budapesten és Székesfehérváron folyamatosan leépültek és jelenleg Ikarus márkanéven buszgyártás nem folyik.

A magyar autóbuszgyártás azonban nem szűnt meg. Az országban a legnagyobb autóbuszgyártó kapacitással és piaci részesedéssel cégcsoportunk - Kravtex Kft., Kühne Zrt. Vasöntöde Kft. - rendelkezik, amely 1999-től az elmúlt 10 évben a gyártó kapacitás mellett folyamatosan fejlesztette termékeit és eddig több mint 750 db új autóbuszt értékesített a hazai piacon.

51 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek