Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Visszaadta az elhagyott telefont a buszvezető

Mariann lányának a zsebéből kicsúszott a mobiltelefon a 34-es buszon, és ezt csak később vette észre. Egy barátnője telefonjáról megcsörgette a számot, és meglepetésére a buszvezető szólt bele, akitől később visszakapta a készüléket. Jó látni, hogy ilyen rendes emberek is vannak még:

Kedves BKV-figyelő!

17 éves lányom minden második héten iskolába megy, cukrászatot tanulni. Békásmegyeren lakunk, az Ecseri útra kell mennie, ezért a legrövidebb út 34-es busszal átmenni az Árpád híd másik oldalára, majd metróra szállni. Mint minden tini lány, ő is telefonál buszon, utcán, metrón, szóval mindenhol.

A 34-es buszon is használta a mobilját, majd betette a kabátja zsebébe. Onnan természetesen kiesett az ülésre, ahol ült. Árpád híd pesti oldalán leszállt, majd indult a metróhoz, és kereste a telefonját, amit nem talált. Barátnője készülékéről megcsörgette a sajátját, és csodálkozva hallotta, hogy valaki beleszól a vonal másik végén. Kiderült, hogy a busz sofőrje megtalálta a telefont. Lányom rohanva indult vissza a buszhoz, végig vonalban maradva a sofőrrel, aki megjegyezte, hogy már indulnia kellene, de siessen, megvárja!

Így a telefon K. Mihály buszsofőrnek köszönhetően megkerült, lányom nagy örömére.

Köszönettel: F. Mariann

31 Tovább

„Miért nyitottad ki az ajtót b.meg?” -kérdezte a kulturált buszvezető

Olvasónk még mindig nem érti, hogy a 144-es busz vezetője miért szólt, és mutatott be neki vasárnap este, hisz semmi rosszat nem tett, csak figyelmes volt. Direkt ott nyitott ajtót, ahol nem ült senki, hogy az indulásig ne fázzanak az utastársai:

Kedves BKV!

Mindjárt a levelem elején szeretném leszögezni, hogy nekem soha egy rossz szavam nem volt a BKV ellen, inkább próbáltam keresni benne a pozitívumokat, noha azért valljuk be volna mit kritizálni. Viszont ami ma délután történt velem a buszon, teljesen kihozott a sodromból.

Egy 22 éves nő nemű személy vagyok, semmiképp sem egy 15 éves huligán, azokkal szoktak hasonló hangnemet megütni (persze az sem mindig jogos). A vasárnap (dec.13.) 18:27 perckor induló 144-es buszra (rendszáma BPI-922) szerettem volna felszállni az Örs Vezér téren. Hideg lévén, teljesen érthető és kedves módon a busz összes ajtaja (4 db) zárva volt. Láttam, hogy emberek többnyire csak a busz leghátsó részében ülnek, és hasonló figyelmességből hát úgy döntöttem az első ajtót fogom kinyitni és felszállni. Felszállás után hátrafelé vettem az irányt, és amikor a harmadik ajtó körül jártam, két fiatalember kinyitotta a leghátsó, negyedik ajtót is és felszálltak.

111 Tovább

Nyomoz az ügyészség a 4-es metró és a Margit híd miatt

Vesztegetés, hűtlen kezelés és más bűncselekmények gyanúja miatt nyomozást rendelt el a 4-es metró építése és a Margit híd felújítása kapcsán a Fővárosi Főügyészség - számolt be a köztévé szerda esti Híradója.

A büntetőeljárás ismeretlen tettes ellen indult, gyanúsított még nincs. Az ügyben Karsai Péter független országgyűlési képviselő fordult az ügyészséghez - hangzott el.

Karsai Péter a legfőbb ügyésznek írt levelében "irreálisan drágának" nevezte a közpénzből megvalósuló két fővárosi nagyberuházást. Utalt arra, hogy a Margit híd felújítására a Fővárosi Önkormányzat az eredeti tervekben szereplő 13 milliárd helyett 26 milliárd forintos költségvetést fogadott el.

18 Tovább

Villamost szeretne a metró helyett a VEKE

Csütörtöki ülésén dönt a fővárosi közgyűlés a 4-es metró második szakaszának előkészítéséről, és a metrókocsik beszerzéséről. Ha a képviselők megszavazzák metróvonal Keleti Pályaudvar és Bosnyák tér közötti szakaszára szánt 167 milliárd forintot, a főváros végleg elkötelezi magát az építkezés mellett, és megindulhat a tenderek kiírása. A VEKE szerint e második szakasz megépítése nem térül meg, és az unió sem támogatja majd, ezért a metróépítés helyett a villamoshálózat fejlesztését javasolják.

A 4-es metró első szakasza a Kelenföldi Pályaudvartól a Keleti Pályaudvarig tart, ez az a rész, amin már dolgoznak is. A második, a tervek szerint a Keleti Pályaudvartól a Thököly út alatt a Bosnyák térig futó szakasz azonban még csak az előkészítés fázisában van. A közgyűlés ma dönt róla, hogy elkülönítik-e az erre a célra szánt 167 milliárd forintot. A metró harmadik szakasza a tervek szerint a Bosnyák térről Újpalotára megy majd egyszer tovább.

104 Tovább

Megint drágult a 4-es metró

Majdnem 20 milliárd forinttal drágult újra a metró összköltsége a most elkészült negyedéves metrójelentés szerint. Az okok: kisebb uniós támogatás, áfaemelés, árfolyamváltozás.

Az Index birtokába került legújabb metrójelentés szerint a projekt várható összköltségét 2009 augusztusában vizsgálták felül. A számítások során figyelembe vett tényezők hatására az I-II. szakasz együttes projektköltsége 516 753,6 millió forintról 533 222,1 millió forintra emelkedett.

Az összköltségen belül az I. szakasz tervezett projektköltsége a korábbi 353 766,3 millió forintról 366 096 millió forintra növekedett. 2009. májusban ugyanis a Kohéziós Alaphoz beadott kérelemben az elszámolható költség összegét lecsökkentették, mivel az uniós bizottság 11 szerződést nem elszámolhatónak minősített.

37 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek