Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ne hallgass a villamosvezetőre!

Az utastájékoztatás nem erőssége a BKV-nak, pedig lenne rá igény, főleg most, hogy rendszeresen kimaradnak, késnek a járművek. 61-es villamos vezetője viszont tájékoztatott. Legszebb, mikor valaki segít, de rosszul.

Sziasztok BKV-figyelők!
 
Én is csak figyelek néha, hogy miket csinál a BKV. Egyik ilyen érdekes jelensége a cég utaspolitikájának az, hogy meg sem kísérli tájékoztatni az utasait a kimaradt járatokról. Ez persze sokszor érthető is, mivel nem lehet előre kiszámítani, hogy mikor, hol, miképpen akad el egy jármű. Azt azonban túlzásnak tartom, ami pénteken, 20-án történt a 61-es villamos vonalán. Egy nap két hülyeség a BKV-tól kicsit sok. Az első még délután 13 óra tájban esett meg. A Moszkva téri végállomásra beálló villamos vezetője jóakaratúlag értesítette az utasokat, hogy még az ő indulása előtt egy másik 61-es érkezik a 18-as megállójába, és azzal hamarabb el lehet menni. Mondani sem kell, hogy nem érkezett meg a villamos és az utasok háromnegyede (akik leszálltak) megdöbbenve vették észre, hogy az iménti 61-es vezetőstűl lassan kicsorog a megállóból. Persze a hangszórókkal ellátott Moszkva téri megálló csak hallgatott.

Ugyanezen a napon indulnék hazafele az unalomba fulladó horvát- török meccs rendes játékideje után a János kórház környékéről. 59-esre fel, 23 04 kor érkezés a Délihez és várom a 23 12-es 61-est, amely természetesen soha nem érkezett meg. A gond itt csak az volt, hogy ez volt az utolsó járat és 6-7 utastársammal együtt jó nagyot koppantunk megtekintve a hasonló irányba induló 139-es busz elhaladását. 23 24-kor a következő 139-essel mentem el.

Egy villamosjárat egy napjának krónikájába szerettem volna csak betekintést adni. Elkeserítő.
 
Sakha

44 Tovább

Az utasok arcába böfögnek a buszvezető gyerekei

Úgy tűnik, hogy a műszerfalon utaztatás, és a gyerekek munkába cipelése nem egyedi eset. Az elmúlt napokban egy olvasónk a 47-49-es villamospótlón tapasztalt hasonlót, bár a buszvezető és a gyerek is kulturáltabb volt. Lehet védeni a buszvezetőt, hogy nem tud mit csinálni a gyermekeivel napközben, este. De akkor sem az a megoldás, hogy 3 gyermekével együtt dolgozik szinte minden nap.Bár a BKV-figyelőt sem a beszélgetés, sem a telefonálás nem zavarja, úgy gondoljuk, mindennek van határa, nem kötelező mindent eltűrni. A kép illusztráció
Tisztelt Szerkesztőség!

Egy rendkívül visszataszító atrocitásra szeretném felhívni a figyelmet! A panaszomat már elküldtem a BKV-nak is, most várom a visszajelzésüket, bár lehet, hogy túl optimista vagyok....

Napi utazója vagyok a Kőbánya-Kispestről induló 98-as busznak, amellyel rendszerint a végállomásig, Rákoskeresztúrig szoktam utazni.

Van egy sofőr, aki rendszeresen negyedmagával érkezik meg, immár "megszokottan" a menetrendszerinti induláshoz késve. A pereputty tagjai, korukból ítélve, a sofőr gyermekei lehetnek. Két fiatal srác és egy lány. Nem elég, hogy egyfolytában a menetrendszerinti indulás késik, ha ez a sofőr van szolgálatban, nem elég, hogy az egész busz tele van a kiabálásukkal meg a viháncolásukkal, arról nem is beszélve, hogy elméletileg a sofőr nem beszélgethetne vezetés közben, de még az utasokat is inzultálják. A legutóbbi alkalommal, azzal szórakoztak, hogy ki tud hangosabban büfögni, illetve alsófertályon könnyíteni magán az utasok orra alá. Az egyik sofőrrel kokettáló gyerek még meg is jegyezte a legközelebb ülő utas arcába bámulva szenvtelenül, hogy: „had szagolja”! Leszálláskor pedig az Én arcom kapta meg a napi fokhagymás illatú röfögést.

Na most ezen lehet nevetni, röhögni, ez tényleg biztos poénos, de nem havonta több ezer forintos bérletért. Éppen elég némelyik utast elviselni, amelyik nem tud kulturáltan utazni, de azért az már sok, ha a paraszt viselkedéshez az alapanyagot a sofőr, meg a pereputtya szolgáltatja.

Nem fogom annyiban hagyni a dolgot, mert naponta utazom ezen a járaton és épp eleget futottam már össze ezzel a „bandával”, hogy most már elegem legyen!

Legutóbbi incidens: 2008-06-13

Járat: 98

A busz indulása: 22:27 /menetrend szerint, mert ezzel a sofőrrel 22:30/

Tisztelettel:

Fülöp Richárd
82 Tovább

Kisiklott egy villamos a Fehérvári úton

Az eddigi információk szerint egy -a sínen lévő- papírköteg miatt siklott ki egy villamos, tegnap este a Fehérvári úton. Eddig egyik hírportálon sem találtam képeket, sem cikket, ezért csak azokra az információkra tudunk hagyatkozni, amiket az olvasók küldtek. A képért köszönet Gyurinak és Csabinak.

222 Tovább

"Ülj le a seggedre, köcsög!"

Tisztelt szerkesztőség!
 
Sokat olvasok fórumokat, azonban csak most jutottam el oda, hogy billentyűzetet ragadjak én is. A BKV részére az alábbi mailt voltam kénytelen küldeni.
"Tisztelt" BKV!
 
Tegnap (III. 17) este a 8-as busz vonalán utaztam, azonban a Gazdagrétről a tájékoztató jellegű menetrend szerint 19:50-kor induló busz jó 5 perces késéssel érkezett. Mivel siettem, ezért a forgalommentes esti órán érthetetlen volt a késés.
 
A buszra felszállva az órámat feltűnően néztem. Erre a buszvezető a mikrofonba, mindenki számára jól hallhatóan megkérdezte "Új órád van gyerek?".
 
Előre mentem tisztázni a dolgot, amire minősíthetetlen hangnem és szóhasználat volt a válasz, amit az "ülj le a seggedre köcsög" zárt a buszvezető részéről.
 
A végállomásig, a MÁrc. 15-e térig utaztam, rettegve, mivel a tetemes késés miatt valószínűleg ámokfutóként vezetett a sofőr.
 
A busz száma 13-36 volt.
 
A cégemtől minden hónapban megkapom a havi bérletet, így soha nem potyázom, havonta fizetek a "szolgáltatásért". Úgy gondolom, hogy ez az eljárás és hangnem megengedhetetlen egy szolgáltatást végző cégtől (akit jelen esetben a buszvezető képviselt.
 
P.D.
223 Tovább

Utastájékoztatás? Az minek?

Ma (I. 24) reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami feltűnt: túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.

Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.

A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi',  mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…



Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?
Ez a cikk crashblogjáról szedtük, a szerző engedélyével. Köszönjük!
14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek