Tisztelt Gál Mihály (BKV Figyelő)!
Szerződés szerint a metróállomásokon a rendszeres éjszakai takarítás mellett a délelőtti műszakban (06.00 - 14.00) és a délutáni műszakban (14.00 - 22.00) is két alkalommal történik a szemetesek ürítése. A frekventált helyeken az engedély nélküli szórólap osztogatások miatt több esetben előfordul, hogy a szemét felgyűlik. Ebben az esetben az állomás forgalmi ügyeletesének lehetősége van arra, hogy a takarító személyzetet operatívan irányítsa, és utasítsa a szemetesek ürítésére és a rendkívüli takarításra. Ez általában egy órán belül megtörténik.
Az állomások takarítását végző vállalkozással fennálló szerződésünk 2007-ben lejár. Az újonnan megkötendő szerződésben az eddigi tapasztalatok alapján külön figyelmet fordítunk a takarítások és a szemétszállítás gyakoriságára. Egyben felhívjuk az Őrző-védő szolgálat figyelmét a kiemelt állomásokon a fokozott jelenlétre, az engedély nélküli szórólapok és kereskedelmi tevékenységek visszaszorítására.
BKV Zrt. Sajtóiroda
Sajtóiroda válasz: Kifolyik a szemét a kukából
Re: Ha forgalomirányító az apád
Kedves olvasónknak a BKV megküldte a választ a forgalomirányítós cikkünkre. Nagyon belezavarodtak a válaszba, ugyanis összetévesztették a hölgyek és a férfiak szerepét, de nem baj, megtudtuk, hogy a forgalomirányító hölgynek (aki elvileg férfi), nincs gyereke. (Ez már lassan olyan, mint Eric Cartman, akinek az anyja az apja is egyben.)
Tisztelt Surányi Máté Péter!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.
Bejelentése kapcsán a rendelkezésünkre álló adatokat beszereztük, a lefolytatott rádióforgalmazásokat és az érintett munkavállalókat meghallgattuk. A vizsgálat alapján a következőkről tudjuk tájékoztatni.
2007. november 5-én a 63-as autóbusz vonalán több olyan forgalmi, műszaki jellegű esemény volt, amely a menetrendtől eltérő közlekedést, diszpécseri beavatkozást indokolt. Ugyanakkor a blog bejegyzésből nem állapítható meg, hogy pontosan mikor történt az eset.
7.25 és 8.00 között közúti torlódás miatt a menetrend szerinti 10 perces követés helyett 6-15 perces indulások fordultak elő. Járatkimaradás nem volt, 4 db indulás teljesült pontatlanul. 12.23-kor egy autóbusz meghibásodása miatt a forgalomirányító diszpécser a kimaradó járat pótlása felől intézkedett - tartalék autóbusz forgalomba állításával -, ugyanakkor 14.14-től a menetrendszerű közlekedés sajnos ismét nem volt biztosított pótló jármű hiányában. 22.06-kor újabb műszaki meghibásodás miatt a menetrendi indulási időpontra egy gyors 56-os autóbusz, majd a következő fordulóban egy végző 64-es autóbusz túlmunkavégzésével biztosítottuk a menetteljesítést.
Vajon hol a vezető?
Miért gondolja azt néhány járművezető, hogy rá nem tartoznak a szabályok? Miért van az, hogy az iskola utáni csúcsban néhány perces késéssel indul villamos? Miután kisétált a vezető a tartózkodóból, miért nem próbált legalább egy kicsit sietni? Miért fordulhat ez elő? Ezekre a kérdésekre szeretném megkapni a választ! Előre is elnézést kérünk azoktól a járművezetőktől, akik minden nap rendesen végzik a munkájukat, és akik jó hírneve az ilyen lusta, lassú, dolgozni nem akarók miatt romlik.
Időre elkészül?
A BKV Figyelő foglalkozott már a felújított metróállomásokkal. A sietős és hanyag munka miatt már a felújítás vége felé jöttek elő a hibák. Aba Botond volt vezérigazgató azt ígérte, hogy kap egy éves bérletet, aki az átadott állomásokon hibát talál, sajnos ez elmaradt. Most az a legfontosabb kérdés, hogy az Örs vezér téri állomás átadása elmarad-e?
Füvesített villamospálya
Tisztel BKVF!
Lenne egy kérdésem. Miért nem divat Magyarországon a sínpálya füvesítése. Most újították fel kb. végig a Szilágyi Erzsébet fasoron a villamospályát, miből állt volna, hogy megtöltik földel és beszórják fűmaggal??? Persze, drágább lett volna de én szerintem a város képét nagyban javítaná egy ilyen pálya.
Üdv: cameraman
Utolsó kommentek