Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Villamospálya, mint alternatíva

A múlt héten többen is megpróbálták a villamospályát más célból igénybe venni. Az első képen egy tipikus eset látható „Csak 5 percre ugrok be a közértbe”. A második kép magáért beszél, egy jó ötlet arra, hogy kerüljük ki a (okozzunk!?) dugót. Hihetetlen, hogy egy ember hülyesége, hány másik embernek okoz bosszúságot. A képeket köszönjük Csuklónak!

Nagyításhoz klikkelj a képekre!
49 Tovább

Beszélgető villamosvezető

Tisztelt Figyelő!

2007. november 17-én délután 13:30-13:40 között utaztam a 37-es villamaoson aminek a kocsiszáma 1304-es volt. Mikor felszálltam - ami már önmagában is nehéz volt - mert az ajtóban két fiatal nő akadályozta a fel és leszállást, mivel a villamos vezetőjével  beszélgetett. A vezető ajtaja tárva nyitva volt.  A két nő ott állt a fülke nyitott ajtajában, és hangosan vihorásztak, a vezető a székével hátraforgott, hirtelen fékezésével veszélyeztette az utasok testi épségét. Mikor megjegyeztem, a kedves hölgyeknek, hogy világosan ki van írva, hogy nem lehet a vezetővel menet közben beszélgetni, akkor ők is és a vezető is kioktatóan közölték, hogy semmi közöm hozzá. Végül mikor közöltem a vezetővel, hogy jelenteni fogom, mert azt gondolom jogom van 7350 Ft-ért biztonságosan utazni, akkor jobbnak látta leszállítani a két hölgyet, és becsukta a fülke ajtót.

Hát ennyit a kedves utasbartát BKV munkatársakról, persze tisztelet a kivételnek, mert azért az is van!!!
66 Tovább

"Kérjük, álljon jobbra"

Sok levelet írtatok már arról, hogy mennyire idegesítő az, hogy néhány utas nem képes a mozgólépcsőt rendesen használni. Sajnos egyik levél sem volt olyan formában, hogy publikálni lehessen, ezért egy kérésnek eleget téve, egy másik blogból választottunk ki egy ide illő cikket. Olvassátok el.
Minden civilizált (külföldi) országban ahol jártam az emberek tudják hova álljanak a mozgólépcsőn. JOBBRA. Én sok helyen megfordultam már a világban és soha nem volt gondom ezzel, magam is jobbra állok mindig. Ennek nagyon egyszerű az oka: vannak akik sietnek, szeretnék elérni az éppen beérkező szerelvényt (vonat, villamos, metró, stb.). Én is ilyen vagyok. Nem szeretek állni a mozgólépcsőn, ha haladhatok is. Nem vagyok egy manager típus, nem rohanok fontos üzleti tárgyalásokra, de az idő nekem is fontos és utálom ha feltartanak. Teljesen mindegy, hogy hova megyek vagy milyen formáját használom a tömegközlekedésnek budapesten. Az emberek mennek mint a zombik a feljárókhoz és beállnak teljesen birka és nemtörődöm módon a mozgólépcsőre. Régen mindig mosolyogtam azokon, akik a metróajtó kinyílása után kilőnek, mint egy sebesség rekord megdöntése során, és rohannak a lépcsőkhöz. Aztán vagy beállank a ''pole position''-re vagy szépen lépcsőznek fölfelé. 2-3 éve én is ehhez a táborhoz tartozom, mert tudom, hogy ha már 10.-nek érek oda, tuti beállnak az útba. Amikor meg elkezdek felfelé araszolni, mert mondjuk épp tényleg sietek, hogy elérjem a vonatom, akkor kapom a szúros tekinteteket és néha a megjegyzéseket. (mondanom sem kell, hogy ezek általában az 50 felettiektől jönnek). A metrófelújítások után kirakták sok megállóhelyen a ''Jobbra tarts'' vagy ''Kérjük álljon a jobb oldalra'' táblákat, de sajnos ezeket tulajdonképpen csak világítótábláknak nézi az utazók 85%-a. Olyan nehéz lenne jobbra állni és nem feltartani a többi embert?! Külföldön ez miért megy tábla nélkül is? És ott sem csak az értelmiségiek vagy azok akik tudnak olvasni táblákról, hanem mindenki automatikusan. Nem értem, hogy a mi magyarok miért állunk az élen az ilyen viselkedéssel?!

Szerző: tr00p3r
Kép: BKV Figyelő
307 Tovább

Tízszeresére drágulnak jövőre a 60-65 évesek HÉV-bérletei

A kormány megvonta a támogatást, a főváros pedig nem pótolja a kivett összeget. A drasztikus tarifaemelésnek ismét az utasszámcsökkenés lehet a következménye

A Lágymányosi híd és Ráckeve között az idén még havonta 1984 forintért utazhatnak a 60 és 65 év közöttiek, jövőre azonban 18 ezer forintot kell fizetniük a bérletért. Illetve még többet, a legalább 11-12 százalékos BKV-tarifaemeléssel számítva várhatóan húszezer forintot. Nem járnak jobban azok se, akik Gödöllőről ingáznak, ez 1488 forint helyett jövőre 14 ezer forintjukba kerül, a szentendreieknek pedig ezer helyett 11 ezer forintot kell kiadniuk a bérletért.

A több mint tízszeres drágulás hátterében a kormány döntése áll: megvonta a helyi érdekű vasutakon a nyugdíjas kedvezményt az említett korosztálytól, így 2008-tól nekik is teljes árú dolgozói bérletet kell vásárolniuk. A Főpolgármesteri Kabinet a hét elején jelentette be a közösségi közlekedés népszerűsítését aligha szolgáló változást, amely számítása szerint négyezer embert érint. A főváros dönthetett volna úgy, hogy kifizeti az állam által elvont támogatást, de nem tette, a kormányra mutogatott.

Forrás: www.ma.hu
67 Tovább

Félmunkát végez az alvállalkozó

Tisztelt BKVfigyelő!

Nov. 19-én volt egy blog arról, hogy nem működnek az automaták. A Deák térnél találtam az alábbi automatát nov. 21-én, ami működött ugyan, de a BKV nem szerette volna, hogy bárki is használja.

Üdvözlettel, Daneelo

Nagyításhoz klikk a képekre!
19 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek