Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ne hallgass a villamosvezetőre!

Az utastájékoztatás nem erőssége a BKV-nak, pedig lenne rá igény, főleg most, hogy rendszeresen kimaradnak, késnek a járművek. 61-es villamos vezetője viszont tájékoztatott. Legszebb, mikor valaki segít, de rosszul.

Sziasztok BKV-figyelők!
 
Én is csak figyelek néha, hogy miket csinál a BKV. Egyik ilyen érdekes jelensége a cég utaspolitikájának az, hogy meg sem kísérli tájékoztatni az utasait a kimaradt járatokról. Ez persze sokszor érthető is, mivel nem lehet előre kiszámítani, hogy mikor, hol, miképpen akad el egy jármű. Azt azonban túlzásnak tartom, ami pénteken, 20-án történt a 61-es villamos vonalán. Egy nap két hülyeség a BKV-tól kicsit sok. Az első még délután 13 óra tájban esett meg. A Moszkva téri végállomásra beálló villamos vezetője jóakaratúlag értesítette az utasokat, hogy még az ő indulása előtt egy másik 61-es érkezik a 18-as megállójába, és azzal hamarabb el lehet menni. Mondani sem kell, hogy nem érkezett meg a villamos és az utasok háromnegyede (akik leszálltak) megdöbbenve vették észre, hogy az iménti 61-es vezetőstűl lassan kicsorog a megállóból. Persze a hangszórókkal ellátott Moszkva téri megálló csak hallgatott.

Ugyanezen a napon indulnék hazafele az unalomba fulladó horvát- török meccs rendes játékideje után a János kórház környékéről. 59-esre fel, 23 04 kor érkezés a Délihez és várom a 23 12-es 61-est, amely természetesen soha nem érkezett meg. A gond itt csak az volt, hogy ez volt az utolsó járat és 6-7 utastársammal együtt jó nagyot koppantunk megtekintve a hasonló irányba induló 139-es busz elhaladását. 23 24-kor a következő 139-essel mentem el.

Egy villamosjárat egy napjának krónikájába szerettem volna csak betekintést adni. Elkeserítő.
 
Sakha

44 Tovább

Azt sem tudják, melyik buszt vezetik

Alvállalkozó buszvezetőiről eddig még pozitív észrevételt nem kaptunk. Fröcskölnek, beszólogatnak és balesetveszélyesen vezetnek. Mai buszvezetőnk annyira tett a munkájára, hogy az sem érdekelte, hogy a 187-es busz helyett a teljesen másik útvonalon közlekedő 87-es buszt vezeti.

Kedves BKV Figyelő!

Az alábbi esetet szeretném megosztani veled, mert szerintem ez a pofátlanság teteje, ami a BKV-s alvállalkozóknál is folyik!

Nagyapám telke Kamaraerdőben van, ezért gyakran kell igénybe vennem a 87-es VT-Transman-os szolgáltatását. Nagyapám gyakran számol be a vezetők bunkóságáról és az állat vezetési módszereikről, amit volt alkalmam megtapasztalni az utóbbi napokban.

Pénteken (06.20) Öcsémmel igyekeztem a Kosztolányi Dezső térre, hogy elcsípjük a 13.20-as 87-est. Javaslatomra a Bocskai úti megállóba álltunk, csak a biztonság kedvéért. A lényeg nem ez, hanem, ami utána történt! 13.35-kor állt be a megállóba egy busz 87-es számon, holott a menetrend szerint 15 perccel korábban kellett volna elindulnia, ráadásul 187-esnek kellett volna lennie! Aztán nem nyílt a középső ajtó, ami nem csoda, hisz, ahogy írtátok, ez szinte mindennapos az Alfa Localoknál! Az állat vezetési módot már említettem, de, ami ezután jött, az kicsapta a biztosítékot! Az Örsöddűlő megálló után az egyik utas rémülten kezdett körbe nézelődni, aztán előre küzdötte magát a vezetőhöz, ahol az alábbi párbeszédet csíptem el:

Utas: "Elnézést, de ez nem 187-es lett volna?"
Sofőr: "Igen, de végül nem az lett..."

Első gondolatom az volt, hogy WTF, ez meg hogy lehet? Szegény utas meg kénytelen volt a semmi közepén leszállni! Aztán meg volt egy-két balhé az ajtó miatt is, aminek az lett a következménye, hogy a vezető rajtunk, tisztességes utasokon vezette le a dühét egy kib**ott ajtó miatt!!! Az agyam elszáll!

Kérdéseim a következők lennének:

1, Mióta van joga a sofőrnek megváltoztatni a járatszámot, holott a menetrendben erről szó sincs? Vagy ez a fejesek bűne? 2, Ha már megváltoztatják a járatszámot, akkor miért késik negyed órát a busz? 3, Hogy engedhetnek ki a forgalomba műszaki hibás buszt? (frsz.: KXM-026) 4, Miért kell autóversenyzőket buszsofőrnek alkalmazni?

Ennyit szerettem volna leírni, bocs, ha hosszúra sikeredett! Köszönöm a figyelmet!

GZ

0 Tovább

Kisiklott egy villamos a Fehérvári úton

Az eddigi információk szerint egy -a sínen lévő- papírköteg miatt siklott ki egy villamos, tegnap este a Fehérvári úton. Eddig egyik hírportálon sem találtam képeket, sem cikket, ezért csak azokra az információkra tudunk hagyatkozni, amiket az olvasók küldtek. A képért köszönet Gyurinak és Csabinak.

222 Tovább

Buszvezető rémisztgeti az utasokat

Tisztelt BKV - figyelő!

Negatív véleményemet szeretném megosztani a 183-as busz egyik sofőrjével kapcsolatban.

A buszvezető vezetési stílusa kimerül a "töviggáz" és a "padlófék"alkalmazásában. A környéken rengeteg idős ember él. Megfigyeltem, ha ez a sofőr van szolgálatban egymást segítik az utasok, mert tudják, ha nem elég gyorsan fognak meg egy kapaszkodót, jön az esés. A héten is elesett egy idős néni, miután felszállt a Honvéd utcai megállónál és már megkapaszkodnia nem volt ideje. A menetrendet nem tartja be rendszeresen 7-8 perccel előbb érkezik a megállóba, ami egy félóránként közlekedő busznál elég bosszantó. A buszhoz rohanó utasokat nem várja meg. Egy idős bácsi nem tudta, hogy az ajtón lévő gombot meg kell nyomnia ahhoz, hogy kinyíljon az ajtó, ezért a sofőr gálánsan tovább száguldott.

Ez így leírva még viccesnek is tűnhet, de bármikor bekövetkezhet egy komolyabb baleset ill. esés.

Üdvözlettel: M.Kamilla
56 Tovább

Utastájékoztatás? Az minek?

Ma (I. 24) reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami feltűnt: túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.

Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.

A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi',  mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…



Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?
Ez a cikk crashblogjáról szedtük, a szerző engedélyével. Köszönjük!
14 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek