2007. december 23. 12:01
Regőczi Miklós az áremelésről és az éjszakai jegyről
(Külön felhívnám a figyelmet a "Ha drasztikusan csökken a kereslet, akkor szűkíteni fogjuk" részre. Ez lenne a cél?)
2007. december 22. 17:11
Felszállás csak az első ajtón
2008. január 1-től a BKV éjszakai járataira csak az első ajtón lehet majd felszállni, bérlet vagy jegy felmutatásával, a járművezetőnél váltott vonaljegy 350 forintba kerül majd. Értesült a Sláger Rádió.
A BKV Figyelő javaslatai is hasonlóak voltak, így a BKV terveit támogatjuk, ám a 350 forintos jegy árat magasnak tartjuk.
2007. december 22. 11:59
HÉV helyett bicikli
Ez a történet inkább vicces, mint bosszantó, nekem tetszik. Már csak azt várom, hogy más cégek is átvegyék. Furcsa lenne például ha két bank egymáshoz küldené az ügyfeleit:)
Kedves BKV Figyelő!
Az írásomban egy régebben történt HÉV-es estről szeretnék beszámolni.
Én a ráckevei HÉV- vonalon utaztam a leggyakrabban ez a legjobb utazási mód a környéken. Egyszer történt, hogy egy jobaráttal igyekeztünk Ráckevére dolgozni egy nyári reggelen, 6 óra körül.A táv Szigethalom és Ráckeve között közúton nem kevés ,és a vonatról leszállva csak kerékpárral tudtuk megközelíteni az ipari parkot, így a HÉV-en vittük a bringát magunkal.A feltétel, hogy a kerékpárat szállítsuk a HÉV vonalán egy vonaljegy volt (még most is).Ezzel nem is volt semmi gond mindketten rendelkeztünk vele és érvényesítettük is.Aztán megjelent a kalauz.Miután felmutattuk a bérleteket és ellenőrzésre átadtuk neki a vonaljegyeket ( tudván ez a menete a dolgoknak) ránkripakodott, hogy: "Mit keresünk mi a HÉV-en reggel? Ráckeve nincsen messze és tessék letekerni!Maguk fiatalok! Minek hozzák fel a kerékpárokat a vonatra?!" Hmm...
1.nem vittük volna fel ha kerékpártúrát szerveztünk volna, de dolgozni indultunk (amihez mellesleg semmi köze nincs.)
2.ami nincs közel
3.FIZETTÜNK
4.ARRA KIJELÖLT HELYEN szálítottuk a bringákat.
Akkor?
Ági
2007. december 21. 09:36
Ígéret volt, semmi nem változott
Tisztelt BKV!
Tekintettel arra, hogy a korábban feltett kérdéseimre érkezett semmitmondó válaszukat követően a 35-ös, 135-ös busz vonalán tapasztalható kaotikus állapotok semmit sem változtak, az alábbiakban ismételten feltenném a kérdéseimet.
1. Miért van az oka, hogy a Ferihegy vasútállomásról 17.19-kor induló 35-ös rendszeresen 8-10 perces késéssel érkeznek a végállomásra? Nem tartanák e logikusabbnak, hogy a menetidőhöz módosítsák a menetrendet?
2. Mi az oka, hogy az érintett járatokon továbbra is csak és kizárólag az autóbusz szélvédőjének a felső részén van feltűntetve a járatszám, gyakran ott is rosszul és ezáltal (feltézelezem mostmár, hogy szándékosan) félretájékoztatják az utasokat? Amennyiben a járatok megfelelő jelzésszámmal való ellátása meghaladja a BKV szűkös anyagi lehetőségeit úgy engedjék meg, hogy felajánljak az Önök részére egy csomag A/4-es (igény szerint lehet A/3-as) méretű fénymásolópapírt illetve járművenként egy-egy darab vastag filctollat.
Várom mielőbbi, (a semmitmondó sablonszöveg helyett ezúttal konkrét) válaszukat!
Továbbá kérem, hogy amennyiben felajánlott pappírt és filctollat elfogadják, úgy jelezzék, hogy azokat milyen módon tudom eljuttatni az Önök részére.
Üdvözlettel: Frederic Hanry
Utolsó kommentek