Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Járatsűrűség a 86-os busz vonalán

Nagyításhoz klikk a képre
Hello!

Az után érdeklődnék a kedves BKV-tól, hogy vajon mennyire kielégítő a képen látható járatsűrűség a legnagyobb tumultusban hétfő reggel? Végül is csak 15 percig vártam a buszra és ki tudja mikor ment el az előző. Mégis mennyire normális hogy 25 (!!!) megállóra van a következő busz? Szerencsétlen emberünk, aki mondjuk, jelenpillanatban a Flórián téren várakozik mikor fog a 86-os busszal bárhová is eljutni?

Tudom, kedves BKV forgalmi akadályok vannak, magyarán dugó, de más európai országban is meg lehet oldani, hogy egy nagy forgalmú buszra ne kelljen kb. 15-20 percet várni. Amikor kiértem a Batthyányi téri buszmegállóban a hőn állított busz még a Bartok Béla úton se volt. Azt is tudom, válasszak más járatot, csak hát ugye az ember fejébe nincs minden BKV-s variáció előre beprogramozva.

Üdv: Balage
59 Tovább

Kérdések a 35-ös buszról

 
Tisztelt BKV!
 
Az alábbi kéréseimre várom mielőbbi szíves válaszukat.
 
1. Mi az oka, hogy a 35-ös (Ferihegy - Pestszentimre központ viszonylat) busz a délutáni órákban, egészen konkrétan a jelzett 17.19-es indulási időpontok helyett teljesen random közlekedik? Vagy elmegy 2 percel korábban vagy 6-8 percet késik (utóbbi jellemzőbb...)
 
2. Mi az oka, hogy szintén a 35-ös buszokon csak elől és oldalt (néha ott sem) tűntetik fel a járat számát? Illetve mi az oka, hogy más járatszám szerepel a busz elején és más az oldalán? Továbbá mi az oka, hogy (mint az például tegnap reggel 7.50-kor történt) az autóbuszon csak elől volt feltűntetve a járatszám, az is rosszul (35 helyett 135)?
 
3. Mi az oka, hogy az autóbuszvezetők a fent említett járatokra zokszó nélkül engedik felszálni a részeg, büdös hajléktalanokat? Nem e lehetne pl jegyet ill. bérletet kérni tőlük? (nyilván nincs nekik)
 
4. Mi az oka, hogy megállókba nincs egyetlen egy olyan telefonszám sem feltűntetve melyen az utasok (akik megveszik a méregrága bérletet, jegyet és cserébe....) érdeklődehetnének, hogy merre is jár a busz melynek már vagy 10 perce el kellett volna menni? Nyilvánvaló, hogy az újabban kifüggeszett tájékoztatók (melyekre nagyon logikusan telefonszám helyett a weboldaluk címét tűntetik fel - ehhez külön gratulálok!) erre a célra nem felelnek meg.
 
 
Kíváncsian várom kimerítő válaszukat!
 
Üdvözlettel, Frederic Hanry
 
egy, az Önök sok szerensétlen utasa közül, aki autó hijján kénytelen igénybe venni a BKV "szolgáltatását"
 
96 Tovább

Válasz Regőczi Miklósnak

A BKV havilapjának (Mozgásban Magazin) 10. számában megjelent egy cikk „Dolgozói fórum” címmel, melyből idéznék egy kis részletet:
„Szóba került az utaspanaszok kezelésének kérdése is, melyek rengeteg gondot okoztak eddig is a járművezetőinknek. Regőczi tájékoztatta és megnyugtatta a fórumon megjelenteket, hogy Társaságunk csak a névvel felvállalt levelekkel, illetve az érvényes utazási igazolvány vagy jegy birtokában lévő panaszostól érkező észrevételekkel foglalkozik. Cégünk ezáltal is szeretné megvédeni járművezetőinket, jegyellenőreinket, jegypénztárosainkat azoktól a kellemetlenkedőktől, akik csak heccelésből, olcsó poénkén kritizálják munkatársainkat."

Kedves Regőczi úr,

Egyet kell értenem Önnel abban, hogy aki nem fizet az utazásért az ne is panaszkodjon, sőt az alaptalan vádakat is teljes mértékben elítélem. Ön a blogom olvasgatása közben, szokott alaptalan vádakat olvasni? Alaptalanul reklamál egy látássérült, ha nem engedik le a metró területére? Olcsó poénnak tartja panaszt tenni egy olyan villamosvezető ellen, aki hírtelen többször is befékez, majd az utasok többsége elesik, és még azt sem kérdi, „nincs semmi baj?”.  Ön szerint nem jogos, ha közzéteszünk képeket BKV buszokról, melyeknek olyan az állapota/tisztasága, hogy már állatok szállítására is alkalmatlan? Természetes, Ön szerint ez hecc és olcsó poén. Bár csak az lenne. Sorolhatnám, mert a felsorolás végtelen lenne. Nem azon kellene gondolkodnia, hogy bújjanak ki az utaspanaszok megoldása alól, és hogy úgy csökkentsék a panaszok számát, hogy semmisnek tekintik őket, azon kellene végre elgondolkodnia, hogyan oldják meg ezeket, mert ez nem megoldás. Ön szerint a képeken szereplő buszon és a cikkben szereplő villamoson, csak bliccelők utaztak? Higgye el nekem, biztos volt ott egy jeggyel utazó utas is, aki miatt megéri kivizsgálni ezeket az ügyeket, hisz neki is kellemetlenséget okozott ez az eset. Hogy neveket miért nem teszünk közzé? Elmondom. Egyszer megjelent egy cikk névvel, majd az Önök egyik dolgozója felkereste a levél beküldőjét egy közösségi oldalon, majd telefonom megfenyegette. Én képviselem azokat az utasokat, akiket valamilyen sérelem ért az utazásuk során..

Hogy értik azt, hogy „Szóba került az utaspanaszok kezelésének kérdése is, melyek rengeteg gondot okoztak eddig is a járművezetőinknek”?
Szerintem egyes járművezetők okoznak gondot az utasoknak. Kérem Önöket, egyszer szúrjanak ki a blogom olvasóival, az Önök utasaival. Legyen egy olyan nap, amikor minden rendben megy. Amikor még a pszichopata járművezető is rám mosolyog és nem azt látom az arcán, hogy „Csak lépj fel az első lépcsőre, csukom is az ajtót”. Úgy hiszem, hogy azok a járművezetők, akik nem megfelelően végzik a munkájukat, maguknak csinálnak problémát ezzel.

A Mozgásban c. magazinban megjelent még egy érdekes szöveg, melyre egyből reagálnék Önnek, ha már itt az alkalom. Idézem:

„Társaságunk kiemelten fontosnak tartja, hogy mindenki egyenlő eséllyel vehesse igénybe a szolgáltatásait, és mindent megtesz annak érdekében, hogy hátrányos helyzetben lévő utasaira megfelelő figyelmet szenteljen”

Mégis, ezt hogy értelmezzem? Mindent megtesznek azzal, hogy Budapest legfontosabb villamos vonalán az átszállási kapcsolatokat már nem mondják be? A vakvezető kutyát nem engedik le a metró területére a harcikutyát igen, erre gondoltak? Arról, hogy egyik metróvonalat sem tudják még igénybe venni a mozgáskorlátozottak, nem is beszélek.  Hol van itt az esélyegyenlőség?

Köszönöm, hogy levelemet elolvasta, remélem nem okoz Önnek gondot, ha esetleges válaszával együtt ezt is közzéteszem.

Üdvözlettel: Gál Mihály a 078586 számú bérlet tulajdonosa.
56 Tovább

Használati utasítás BKV automatához

Nem árulunk el nagy titkot, ha megmondjuk: a BKV jegykiadó automatáin is az imádott operációs rendszer, a Windows fut. Legalábbis futna. Ugyanis ha gyorsan dobáljuk be az aprót a rendszer meglepődik, majd újra indul. Hogy senki ne nézzen bután, ha esetleg vele is előfordulna hasonló, itt egy kis használati útmutató, melyet a Hungarian Unix Portálon találtunk.

25 Tovább

Ha forgalomirányító az apád

Üdvözlet kedves blogger!

November 5-én (hétfőn)  a 63-as busz vonalán kimaradt egy busz. Idáig semmi különös nem történt. Bejött a következő járat, majd az utasok kérdésére a sofőr azt válaszolta, hogy neki bizony 11 percet ki kell várnia és csak akkor indulhat, mert ezt írja a menetrendje. Bement, megkérdezte Hűvösvölgyben a forgalomirányítóktól (nem vagyok benne biztosak, h ilyenek vannak ott nem értek hozzá) mindenesetre tőlük szintén azt a választ kapta, h várjon csak még... és itt kezdődött a sztori nem szokványos része.

Az egyik utas közölte a sofőrrel, h az ő édesapja a Moszkva téri forgalomirányítóknál dolgozik és egy telefonnal elintézi, hogy a busz azonnal induljon, mert ő nem hajlandó 20 percet várni a buszra. A kedves sofőr természetesen nem vette komolyan az ügyet, de azért ottmaradt a busz mellett, hogyha mégis szólnak neki rádión, akkor meghallja azt. Kb 1-1,5 perc és egy gyors telefon után pedig egy kedves női hang hívta a buszsofőrünket és közölte vele, hogy rögtön induljon... azért az is vicces, amikor siet az utas és elintézi magának a buszindulást, persze ehhez azért kell egy hülye rendszer is.


thx, minic
39 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek