Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tökéletes tájékoztatás éjszaka

 Kedves Mindenki!

Tegnap este (11.11.) éjszakai busszal szerettem volna az újpesten lévő Árpád üzletháztól a Deák Ferenc térig utazni. A kitett menetrend alapján a busznak 0.24-kor kellett volna a megállóból indulni. Minthogy tegnap este nagyon hideg szél fújt, ezért igencsak feltűnt, hogy olyan 0.35 körül még nem érkezett meg a busz. Felhívtam a BKV zöld számát, ahol kellemes meglepetésben volt részem.

A telefont azonnal felvették (amint beléptem az almenübe), illendően köszöntek (ez már meglepő volt). Elmondtam, hogy melyik megállóban, milyen irányba közlekedő, milyen számú buszra várok. A diszpécser válaszában elmondta, hogy "a busz műszaki hiba miatt nem tudott elinduli a végállomásról, azaz hogy el tudott, de öt méter megtétele után lerobbant". Elmondta továbbá, hogy "a buszt sajnos nem tudjuk pótolni, csak a másik végállomás felől, ami Önnek sovány vígasz". Valamint hozzátette, hogy "elnézést kér a probléma miatt".

Annyira meglepődtem ezen az teljesen korrekt, minden létező információt tartalmazó tájékoztatáson, hogy miután letettem a telefont, boldogan -és a hideggel mit sem törődve- sétáltam be Újpest központra. Nem volt arra szükség, hogy én csaljam ki a diszpécserből, hogy a műszaki hiba ellenére jön-e másik busz (vagy sikerült-e megjavítani azt), hanem kérés nélkül ő maga elmondott minden fontosat. Jó kedvűen, ugyanakkor együttérzően beszélt a diszpécser. Aztán Újpesten a többi várakozó utasnak már én mondtam el, hogy mi történt. Így aztán többedmagammal felszálltunk a kicsivel később érkező 950-esre és gond nélkül hazaértünk. Tudom-tudom, sokan hőzöngenek, hogy milyen béna ez a BKV, hogy nem képes pótolni a kiesett járatot, meg mi az, hogy elromlik a busz. Viszont az, hogy végülis normálisan tájékoztattak, mindezt képes volt feledtetni velem!

Üdv.:
XY.
48 Tovább

Járatsűrűség a 86-os busz vonalán

Nagyításhoz klikk a képre
Hello!

Az után érdeklődnék a kedves BKV-tól, hogy vajon mennyire kielégítő a képen látható járatsűrűség a legnagyobb tumultusban hétfő reggel? Végül is csak 15 percig vártam a buszra és ki tudja mikor ment el az előző. Mégis mennyire normális hogy 25 (!!!) megállóra van a következő busz? Szerencsétlen emberünk, aki mondjuk, jelenpillanatban a Flórián téren várakozik mikor fog a 86-os busszal bárhová is eljutni?

Tudom, kedves BKV forgalmi akadályok vannak, magyarán dugó, de más európai országban is meg lehet oldani, hogy egy nagy forgalmú buszra ne kelljen kb. 15-20 percet várni. Amikor kiértem a Batthyányi téri buszmegállóban a hőn állított busz még a Bartok Béla úton se volt. Azt is tudom, válasszak más járatot, csak hát ugye az ember fejébe nincs minden BKV-s variáció előre beprogramozva.

Üdv: Balage
59 Tovább

Kérdések a 35-ös buszról

 
Tisztelt BKV!
 
Az alábbi kéréseimre várom mielőbbi szíves válaszukat.
 
1. Mi az oka, hogy a 35-ös (Ferihegy - Pestszentimre központ viszonylat) busz a délutáni órákban, egészen konkrétan a jelzett 17.19-es indulási időpontok helyett teljesen random közlekedik? Vagy elmegy 2 percel korábban vagy 6-8 percet késik (utóbbi jellemzőbb...)
 
2. Mi az oka, hogy szintén a 35-ös buszokon csak elől és oldalt (néha ott sem) tűntetik fel a járat számát? Illetve mi az oka, hogy más járatszám szerepel a busz elején és más az oldalán? Továbbá mi az oka, hogy (mint az például tegnap reggel 7.50-kor történt) az autóbuszon csak elől volt feltűntetve a járatszám, az is rosszul (35 helyett 135)?
 
3. Mi az oka, hogy az autóbuszvezetők a fent említett járatokra zokszó nélkül engedik felszálni a részeg, büdös hajléktalanokat? Nem e lehetne pl jegyet ill. bérletet kérni tőlük? (nyilván nincs nekik)
 
4. Mi az oka, hogy megállókba nincs egyetlen egy olyan telefonszám sem feltűntetve melyen az utasok (akik megveszik a méregrága bérletet, jegyet és cserébe....) érdeklődehetnének, hogy merre is jár a busz melynek már vagy 10 perce el kellett volna menni? Nyilvánvaló, hogy az újabban kifüggeszett tájékoztatók (melyekre nagyon logikusan telefonszám helyett a weboldaluk címét tűntetik fel - ehhez külön gratulálok!) erre a célra nem felelnek meg.
 
 
Kíváncsian várom kimerítő válaszukat!
 
Üdvözlettel, Frederic Hanry
 
egy, az Önök sok szerensétlen utasa közül, aki autó hijján kénytelen igénybe venni a BKV "szolgáltatását"
 
96 Tovább

Ha forgalomirányító az apád

Üdvözlet kedves blogger!

November 5-én (hétfőn)  a 63-as busz vonalán kimaradt egy busz. Idáig semmi különös nem történt. Bejött a következő járat, majd az utasok kérdésére a sofőr azt válaszolta, hogy neki bizony 11 percet ki kell várnia és csak akkor indulhat, mert ezt írja a menetrendje. Bement, megkérdezte Hűvösvölgyben a forgalomirányítóktól (nem vagyok benne biztosak, h ilyenek vannak ott nem értek hozzá) mindenesetre tőlük szintén azt a választ kapta, h várjon csak még... és itt kezdődött a sztori nem szokványos része.

Az egyik utas közölte a sofőrrel, h az ő édesapja a Moszkva téri forgalomirányítóknál dolgozik és egy telefonnal elintézi, hogy a busz azonnal induljon, mert ő nem hajlandó 20 percet várni a buszra. A kedves sofőr természetesen nem vette komolyan az ügyet, de azért ottmaradt a busz mellett, hogyha mégis szólnak neki rádión, akkor meghallja azt. Kb 1-1,5 perc és egy gyors telefon után pedig egy kedves női hang hívta a buszsofőrünket és közölte vele, hogy rögtön induljon... azért az is vicces, amikor siet az utas és elintézi magának a buszindulást, persze ehhez azért kell egy hülye rendszer is.


thx, minic
39 Tovább

Demszky átdolgoztatná a BKV tarifaemelését

Jelenlegi formájában nem alkalmas tárgyalásra, illetve megalapozott városvezetői döntésre a BKV jövő évi tarifaemelési javaslata, átdolgozása indokolt - közölte Demszky Gábor.

A napok óta terjengő tarifaemelési híresztelésekkel kapcsolatban a főpolgármester a távirati iroda megkeresésére elmondta, hogy pénteken kapta meg a BKV tarifaemelési javaslatát, amelyet elfogadhatatlannak tart. Hozzátette, a Főpolgármesteri Kabinet hétfői ülésén kezdeményezi, hogy a városvezetés átdolgozásra küldje vissza az előterjesztést.

Demszky Gábor rámutatott arra is, hogy a BKV nem tartotta be az eljárási szabályokat. A cég javaslata pedig szerinte nem mutatja be meggyőzően azt, hogy a tarifaemelés különböző változatai milyen módon következnek az üzleti tervből.

A főpolgármester hangsúlyozta, nem tudja, hogy e javaslat alapján tartható-e a BKV vezetésének azon elkötelezettsége, miszerint a cég tartozásállománya nem nőhet tovább. Nem tudni, hogy a nagyobb tarifaemeléssel párhuzamosan milyen többletszolgáltatásokat kapnának az utasok, növekszik-e például a szolgáltatás színvonala - tette hozzá.

Természetesen jövőre is szükség lesz a BKV-tarifák emelésére - jelentette ki Demszky Gábor, azt azonban "ezen anyag alapján nem tudom megmondani, hogy mekkorára". Az azonban biztos, hogy "a 17 és 25 százalékos tarifaemelési javaslatot nem tartom elfogadható mértékűnek" - mondta.

Közölte, olyan anyagot vár a BKV-tól, amely alapján megalapozott döntést hozhatnak a város vezetői. A BKV-nak ez a javaslata azonban tárgyalásra alkalmatlan a vele szoros összefüggésben lévő paraméterkönyv, menetrend nélkül, amely a cég által nyújtott szolgáltatásokat, például a járatsűrűséget szabályozza - fűzte hozzá.

A BKV három alternatívás 10-17-25 százalékos tarifaemelési javaslata pénteken olyan későn érkezett a főpolgármesteri hivatalba, hogy azt a Főpolgármesteri Kabinetülés résztvevői hétfőn reggel csak a helyszíni kiosztással ismerhetik meg - közölte Nyáry Krisztián, a hivatal kommunikációs igazgatója.

Forrás: index
14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek