A fenti képet olvasónk, Peti készítette szeptember 2-án a Déli pályaudvarnál. Mint az a felvételen látható, a 21-es busz ajtaja kifordult, valószínűleg a fenti ajtótartó kar törése miatt. Több hasonló baleset is történt az elmúlt években, pár hónapja egy Ikarus 280-as busz ajtaja esett az utastérbe hasonló hiba miatt. Véleményünk szerint a korrózió miatti törés egy előre látható hiba, tehát ezek az esetek megelőzhetőek lennének normális karbantartás mellett.
Kifordult a 21-es busz ajtaja a Déli pályaudvarnál
Magától kiesett a 74-es trolipótló ablaka
Olvasónk, Krisztián a BKV-figyelő Facebook oldalán tegnap számolt be arról, hogy a 74-es trolipótló egyik ablaka magától kiesett. Nagyon nem lettem volna annak a gyalogosnak a helyében, akire ez ráesik…
Távozik Kocsis István, a BKV vezérigazgatója
Azonnali hatállyal távozik a BKV vezérigazgatói posztjáról Kocsis István - írja a Magyar Nemzet. A hírt az Indexnek több forrás megerősítette, de hivatalosan hétfőn jelentik be. Úgy tudjuk, Kocsis hétfőn bemegy még a BKV-hoz megkezdeni az átadás-átvételt, de már pénteken búcsúzkodott munkahelyén.
Mint azt megtudtuk, a vezérigazgatónak azért kell távoznia, mert elfogyott körülötte a levegő. Kocsis Istvánt a Magyar Villamos Művek (MVM) korábbi vezérigazgatójaként hűtlen kezeléssel gyanúsítják. Az NNI szerint az évente közel ezermilliárdos forgalmat bonyolító vállalat vezetőjeként 2007-2008-ban több céggel különböző megállapodásokat kötött, amelyek az állami vállalatnak milliárdos veszteséget okoztak, és amelyekhez az MVM igazgatósága nem járult hozzá.
A fővárosi cégvezető, aki a rendőrségen a Gyurcsány-kormány tagjaira tett terhelő vallomást, azonnali hatállyal, közös megegyezéssel távozik, és a főpolgármesterrel kötött egyezség alapján nem kap végkielégítést.
Percekkel előbb elment az éjszakai, kártérítést vár a BKV-tól az utas
Olvasónk, Péter augusztus 29-én a 931-es éjszakaival szeretett volna utazni. Hiába várta azonban a buszt, sem 2:53-kor, sem utána nem jött. Felhívta a BKV-ügyfélszolgálatát, ahol a legnagyobb természetességgel közölték vele, hogy a busz 4 perccel előbb elment. Mivel taxival volt kénytelen utazni, kártérítést vár a BKV-tól:
Kedves BKV-figyelő!
A következő eset történt velem ma (2011.08.29) hajnalban: az Állás utca megállóhelyen álltam, a XVI. kerületben, a 931-es járatra várva. A járat azonban hosszas várakozás után sem érkezett. Felhívtam a BKV Info-t, mire a legnagyobb természetességgel közölték velem, hogy a járat a menetrendben álló 2:53 helyett már 2:49-kor elhagyta a megállót.
Belőtték a 130-as busz hátsó ablakát?
Olvasónk augusztus 24-én, a 130-as buszon utazott. A Szentmihályi úton haladtak, amikor egy hatalmas csattanásra lettek figyelmesek. Mint később kiderült, nem a busz esett szét, csupán a hátsó ablaka pókhálósodott és tört be. Először azt hitték, hogy egy kő pattant fel, és az ütötte ki az ablakot, de az egyik utas azt állította, hogy belőtték a busz ablakát. Aki esetleg többet tud az esetről, az írjon kommentet, vagy beszámolót a bkvfigyelo@gmail.com címre!
Kedves BKV-figyelő!
Egy nagyon kellemetlen, sőt, ijesztő élmény miatt írok neked, és a blog olvasóinak. Bár már majd' egy hete történt, azóta sem hallottam róla semmit a médiában, így gondoltam, közreadom.
Történt, hogy 2011. augusztus 24-én a 130-as busz József utcai megállójában szálltam fel Újpalota irányában az onnan 20:55-kor induló buszra (ami mellesleg '49-kor jött, de ez most mindegy), aminek a pályaszáma 01-73 volt. (IK 260) A Szentmihályi úton haladtunk éppen kb. 21:00-kor - ahol az én haladási irányomtól jobbra egy kiserdő terül el, ahol többen is laknak különböző összetákolt kunyhókban, amikor a busz jobb hátulja felől hangos csattanást hallottam. Azt hittem, megint eltört valami a buszban, és a sofőr is ezt hihette, mert nem állt meg, de nem is szólt hátra. Aztán mikor odanéztem, láttam, hogy a hátsó ajtó előtti ablak eltolható részei alatti üveg teljes terjedelmében pókhálósra van repedve. Gondoltam, valami kavics verődhetett fel, amíg az ablakkal átellenben álló férfi nem kezdett óbégatni, hogy belőttek a buszba!
Utolsó kommentek