Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utastájékoztatás? Az minek?

Ma (I. 24) reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami feltűnt: túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.

Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.

A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi',  mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…



Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?
Ez a cikk crashblogjáról szedtük, a szerző engedélyével. Köszönjük!
14 Tovább

Önimádat minden mennyiségben


„BKV Információ: Én szeretem a BKV-t. Ha utálod, attól jobb lesz?”


Nem, nem lesz jobb, de attól jobb lehet, ha a problémákat megbeszéljük, és nem próbáljuk elhallgatni úgy, ahogy azt Regőczi Úr szerette volna. A BKV attól sem lesz jobb, ha szeretjük, attól viszont igen, ha a felvetett problémákat Önök elolvassák, és megkeresik rájuk a megoldást.

Nem mellékesen, ha a befizetett pénzeket ismételten nem az Önreklámozásra költenék, hanem a szolgáltatás színvonalát emelnék vele, többen szeretnék a BKV-t.



31 Tovább

Az utastájékoztatásról, már ezredszer

A 99-es busz vonalán egy kicsivel jobb a helyzet. Itt nem a busz hátulján lévő koszra írják a viszonylatszámot, hanem A4-es papírra. Mondjuk jobb mint a semmi.
Kedves BKV figyelő!
 
A mellékelt képet ma reggel lőttem a 99-es busz mögött haladva. Mivel magam is gyakran utazom rajta, ezért először csak az A4-es lapra nyomtatott számok tűntek föl, aztán a végállomások megnevezése is (ez utóbbiak sajnos nem láthatóak tisztán a képen - bár mivel a 99-es a Népszínház utcától - Pesterzsébetig közlekedik, az éppen kivehető Dél-Pest és Csepel felirat is azt jelzik, hogy valami nincs rendben).

Mindenképpen dícséretes, hogy valamilyen módon szeretnék feltüntetni a járatszámot, de a kivitelezés hagy némi kívánnivalót maga után.
 
Szép napot!
 
Szilárd
44 Tovább

Ne állj a fülke elé

T. BKV Figyelő!

Szeretnék egy új témát elöhozni, mivel mindig csak a szabálytalankodó BKV dolgozók a téma.
Szerintem a BKV-hoz hozzá tartózik az utas is. (Aki mindennél többet tud pl: vezetésröl stb)
Lehet olvasni, hogy ezt csinálta a villamosvezetö, nem idöbe jött a busz stb. De olyan témát nagyon keveset olvastam ami az utazási feltételekröl szólna. Mielött mindenki a másikat fotoza, feljelenti mert nem szabályos ahogy azt csinálja. Saját magát is megkellene nézni, hogy szabályosan használja-e a szolgáltatást.
 
1.  Inditásjelzö megszólalása után balesetveszélyes a le ill. a felszállas!
2.  Ne álljon a vezetöfülke elé, mert a vezetö nem lát semmit!

Szerintem ezek a legbalesetveszélyesek. Ezen kivül még van egy pár szabály amit nem tartanak be az utasok. De hát mindenki tudja mit szokott rosszul csinálni amikor tömegközlekedik.
 
Üdv: Andris
64 Tovább

Két pozitív tapasztalat

Kedves Figyelő!

Igen kellemes utazásban volt részem ma este (2008.01.17), köszönhetően az 1271-es számú V149-es busz sofőrjének. A buszvezető ugyanis a következő üdvözléssel indult el a Deák térről: "Minden kedves utasunknak kellemes utazást és szép estét kívánok! Első megállónk az Astoria."

A hangnem végig megmaradt, nem csak a megállókat mondta be lelkiismeretesen, de az átszállási lehetőségekre is felhívta az utasok figyelmét. Még arra is futotta a fiatal sofőr kedvességből, hogy a végállomáson elköszönjön tőlünk. A hangján érezni lehetett, hogy nem valami sablonszöveget mormol unottan a mikrofonba, hanem komolyan az a szándéka, hogy kellemesebbé tegye a csütörtök esténket.

Talán egyesek a blog színvonalának zuhanásaként értelmezik, ha beteszed ezt a levelet, mondván, ilyen apróságokkal nevetséges foglalkozni, mikor olyan nagy gondok vannak a BKV körül. Szerintem a jót is fontos megbeszélni, még akkor is, ha "apróságnak" tűnik.

Ezzel a kedvességével a buszvezető visszaadta az életkedvemet egy idegtépő és fárasztó nap után. Ezúton is szeretném megköszönni Neki!

Üdv,
Fantom
Hasonló:
Ma 17:45 körül a Kálvin téren furcsa dolog történt velem. Bérletért álltam sorba az aluljáró jegypénztáránál, és a következő megfigyeléseket tettem:

1. A sor gyorsan haladt.
2. A kihangosító működött, méghozzá megfelelő hangerőn és minőségben
(nem recsegés, nem éteri neszek, de nem is fülsértő).
3. A pult mögött egy nagyon kedves középkorú hölgy ült.
4. Aki mindenkinek köszönt, és a tranzakció végeztével további szép
estét kívánt.
5. És az előttem álló vidéki emberkétől megkérdezte, hova megy, és
mivel elég volt a szakaszjegy az utazásához, a kért vonaljegyekhez
képest több száz forintot spórolt neki.

Ilyen is van! Le a kalappal!

up
34 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek