Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Önkéntesek

Tegnap délelőtt 11 órára hirdették meg a http://negyesmetrobaratai.eu/ társadalmi közmunkát, hiszen mindannyiunknak, akik itt lakunk, élünk,  vagy bejárunk dolgozni, iskolába, szórakozni fontos lenne a négyes metró. Most tekintsünk el attól, hogy milyen drága, milyen csúszás, milyen elavult, és nézzük, mi zajlott.

Ahogy ígérték, 11 órakor elkezdték a sajtótájékoztatót. Nyolc fiatal vonult fel sárga mellényben, sisakkal, volt náluk két talicska, és két ásó. Alagútfúráshoz minimum egy csákány illet volna, na, az nem volt. Talicskához meg lapát – az sem.  A helyzet komolyságát jelzi, hogy nyolcuk közül két lány volt, egyikük magas sarkú csizmában. A lányok a dekoratív szerepen túl hostess feladatot is elláttak: ők kínálták a „csavaros kiflit”, ami minden fizikai munka előtt szinte kötelező, a kitűzőt, és a Reakció nevű újságot. A Rákóczi téri Metro gödör melletti palánk elé állva, sajtómunkások sűrű fél gyűrűjében kezdett el beszélni a szószóló.
 
Itt derült ki a turpisság: ez csak egy médiahekk volt, hogy felhívják a figyelmet. Sikerült.
Egyrészt az újságra, ami polgári underground, és a januári számukban az évezred építkezéséről írnak, másrészt a metró viszontagságaira.

Rövid beszéd után bementek a munkaterületre hárman. A kint maradtakat a fotósok és a riporterek támadták le, szépen fogyott a kitűző és a feles is – hideg volt, na! A sajtósok közt egy csapat volt, aki felkészülten érkezett, és hozott magával sisakot is – ők követték volna az önkénteseket a muka során is.

A pár perces megbeszélés után kijöttek, kezükben pár metró-építés által kiadott nyomtatvánnyal, és közölték, nem lehet önkéntes munkát vállalni, mert:
-    Nem kaptak munkavédelmi kiképzést
-    Ha ott dolgoznának, fekete munkának minősülne
-    Nincs szükség rájuk, hiszen a metró állomása elkészül 2009-re

A megjelent három darab önkéntessel - akik száma később négyre gyarapodott - nem nagyon foglalkozott senki, pedig a felhívásnak megfelelően hoztak sisakot (biciklist) és kesztyűt (konyhai edényfogót). Nem találtak mást otthon, de kedvük így is lett volna segíteni.

További  információ a helyszínen osztott lapukban, illetve ITT és ITT tekinthető meg.
A képeket és a cikket köszönjük a blogos kollégánknak, Cigizőnek.
38 Tovább

Osztódással szaporodik a BKV

Kis, pár fős cégekbe szervezte ki tevékenységének egy részét a BKV. A legvitathatóbbnak a cég ingatlanjainak hasznosításával, eladásával, bérbeadásával foglalkozó BKV Ingatlan Kft. megalakítása látszik, de érdekes kérdéseket vet fel például a BKV Reklám Kft. várható működése is.

Idén kezdhet működni a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság négy, 2007 októberében létrehozott, új cége, a BKV Ingatlan Kft., BKV Közbeszerzés Kft., BKV Reklám Kft. és a BKV Vagyonőr Kft. A száz százalékban BKV-tulajdonú cégek megalakítása meglehetős csendben történt, a főváros két illetékes bizottságának, a gazdasági és városüzemeltetési bizottság jogszerű, de nem túl elegáns megkerülésével. Többekben felvetődött, hogy a BKV-s tevékenységek kevésbé ellenőrizhető kis cégekbe kiszervezése lehetőséget nyújt kényes szerződések "eldugására", a kötelező közbeszerzési eljárások kikerülésére.

Folytatás az indexen!
 Tovább >>>>
22 Tovább

SMS-írás vezetés közben

Több szabálytalankodó járművezetővel foglalkoztunk már. Több panasz is jött telefonáló villamosvezetők miatt, de a menetközbeni beszélgetésről is írtunk már sokat. Többen is kétségbe vonták a felvételeket, védték a villamos és a buszvezetőt, de ez szerintünk akkor sem szabályos.

Itt egy új: Vezetés közben a sofőrünk éppen telefonjával van elfoglalva. Kérdem én: Miért nem az utasokra és a forgalomra figyel? Tiltja-e a KRESZ a vezetés közbeni telefonálást?



Hello Figyelő,

Azt hiszem különösebb kommentár nem szükséges a videóhoz, amit ma reggel 9 óra után valamivel rögzítettem a 32-es buszon (annyira siettem, hogy a rendszámot sajnos elfelejtettem mire gépközelbe kerültem, úgyhogy a sofőr most valószínűleg megúszta - bár az időpont és a felvételen is hallható helyszín alapján talán beazonosítható az elkövető)

A minőségért bocs, azért a lényeg kivehető.

Gery Greyhound
218 Tovább

Duplájára ugrott a BKV-vezér fizetése

Rendkívül sommásan intézte el a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottságának elnöke azt a kérdést, hogy miért is kétszerezik meg a BKV vezérigazgatójának 667 ezer forintos fizetését. A felvetésre a kormánypárti politikus csak annyit mondott: azért. És ha azért, akkor a bizottság zárt ülésén nyomban átszabták a közlekedési társaság első emberének premizálási rendszerét is, aki így évente akár 27 millió forintnyi jutalomra számíthat.

A korábbi gyakorlattól eltérő szemléletű, hatékony gazdálkodási eredményességet és vállalatirányítást biztosító piacképes vállalati menedzsment kialakításával indokolta a Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottsága, hogy zárt ülésén mért is szabta át a 17 budapesti gazdasági társaság első emberének javadalmazási rendszerét. A grémium erről csak kormánypárti tagok szavazatival döntött, az ellenzék ugyanis úgy találta: a hatékonyságnövelés 80 százalékkal dobja meg a cégvezetők járandóságát.

Például a jövőben a BKV vezérigazgatójának fizetése 667 ezer forintról 1,5 millió forintra kúszik fel, s éves alapbérének 150 százaléka illeti meg prémiumként. Kormánypárti politikusok hivatalos verziója annyi, hogy a cég előző vezérigazgatója menedzserszerződése alapján akár évi 20 millió forint körüli ösztönző prémiumot is megkaphatott a 8 millió forint körüli fizetése mellé.

Csakhogy, jegyezte meg Csatlós Csaba, Antal Attila BKV-vezérigazgató az új szabályozás alapján ennél többet, akár 45 millió forint körüli juttatást is besöpörhet évente. Amikor pedig a bizottság MDF-s tagja arról érdeklődött, hogy miért kell módosítani Antal bérét, a bizottság kormánypárti elnöke azt vágta oda: azért.

Hasonló szellemben írták át egyébként a többi cégvezető szerződését is, igaz, a prémiumok arányát csökkentették. Így az eddigi havi 667 ezer forint és az évi 150 százalékos prémiumával (éves szinten mintegy 12 millió) szemben ezután 1 millió 250 ezer forint havi fizetést és 100 százalékos prémiumot (éves szinten mintegy 15 millió) kap a Főtáv és a közterület-fenntartó zrt. vezérigazgatója. A korábbi 552 ezer forintos havi fizetés és a 150 százalékos prémium (évente mintegy 10 millió forint) helyett, ezután 930 ezer forintos havi fizetést és 60 százalékos prémiumot (évente mintegy 7 millió) kaphat a fővárosnak a fürdőkkel, az ingatlankezeléssel, a kertészettel, a temetkezéssel, a filmügyekkel foglalkozó, valamint a vidám parki társaságának vezérigazgatója.

Forrás: Index.hu
77 Tovább

Miért van az Ügyfélszolgálat?

T. BKV !

Az utóbbi időben több tapasztalt és jogos, mások által is felvetett és visszaigazolt panaszt tettem, nyújtottam be mail formájában társaságukhoz, a megadott címen.

Sajnálattal tapasztalom, hogy számos fent sorolt panaszra visszaigazolás, válasz nem érkezett. Igaz, volt korábban úgy, hogy panaszomra jött visszajelzés, hogy ide, meg oda továbbították, vagy, hogy kivizsgálják. De ez volt a maximum, amit eddig ezekben az esetekben tettek. Most már ez sem történik meg. arról nem is beszélve, hogy egyetlen egyszer sem jött olyan válasz, mely valami megnyugtató megoldást tartalmazott volna. Netán közölte volna a cég, hogy a felvetést megoldották, többet nem fordul elő. Ilyen nem volt, s nem lelhető fel leveleikben. Most már a levelek a válaszok sem. Pedig visszaolvasva és közzé téve milyen jó bejegyzések érkeztek Szüts Katalin ügyfélszolgálatos semmitmondó sablonos szöveggyűjteményére. Kár, hogy érdemben nem vagy alig tesz valamit a vállalatuk szakszolgálata rengeteg utaspanasz és kifogás, elégedetlenség, és alkalmazotti túlkapások rendezése, megszüntetése érdekében. Minket érintett, fizető utasokat, panaszosokat pedig már egy udvariasnak tünő, de semmittevő választ sem adnak már.

Miért egy a hozzáállás, miért nem kapunk bejelentésre választ, amikor erre előírás és meghatározás, no meg munkatársak tábora is rendelkezésükre áll?

Várom megtisztelő reakciójukat.
63 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek