Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Történelmi pillanat

Blogunk második postja a Boráros téri óráról szólt. Éva –ismerősöm- megragadta az alkalmat, és már másnap írt nekem. Elmentem én is, lefényképeztem, kiderült, hogy az óra tényleg nem működik.

Azóta eltelt 7(!) hónap. Több levélben is kifejtettük a BKV-nak, hogy ideje lenne már megcsinálni az órát, persze reakció egyikre sem érkezett. Megkerestem a Pontos Idő Kft-t is, Ők mondták, hogy az óra már nem garanciális, csak a BKV-n múlik, mikor rendelik meg a javítást és lesz újra "használható" az óra.

Vasárnap örömkönnyeket dörzsölgetve készítettem ezt a képet a Boráros téren. Sikertült! Köszönjük!
12 Tovább

Fogócskáznak az ellenőrök

Tisztelt BKV!

Egyetemistaként nap mint nap járom a várost, amihez a BVK járatait veszem igénybe. Amikor utazom, naponta minimum 8 alkalommal szállok fel és le. Minden hónapban veszek bérletet, ezért úgy gondolom, hogy jogosan panaszkodhatok az ellenőrök munkájával kapcsolatosan.

Általános tapasztalatom, hogy az ellenőrök nem végzik rendesen a feladatukat.
- Az esetek 50%-ában a metróbejáratoknál állók meg sem nézik a bérleteket!!! Egyszerűen csak ott állnak, néznek jobbra-balra, háttal állnak, beszélgetnek egymással, vagy ismerőssel, vagy a Princess Pékségek épp pihenő alkalmazzottjaival (Nyugati metrómegálló, villamos felőli lejárat).
- Gyakran látok lent szájkosár nélkül kutyát. Véleményem szerint a kistáskában tartott kutyának is szájkosarat kell hordania, elvégre az is kutya, még ha néha cicának is tűnik. A saját lábán közlekedő kutyákról nem is beszélve. Szájkosarat mindegyiknek! Kivétel persze a vakvezető kutya....
- Fent "ellenőriznek", lent meg kéreget és énekel valaki, vagy fent "ellenőriznek", lent meg a székeken alszik a hajléktalan. Elméletileg mind a kettő tilos!! Ebben az esetben én sem vagyok köteles a bérletemet felmutatni, úgy gondolom.
- Néha túlkapások is vannak, sajnos. Még szeptemberben a 4-6 villamos viszonylaton több esetben is találkoztam olyan szerelvénnyel, amiben 5-6 ellenőr volt, és minden megálló után megnézték mindenki bérletét. Amikor szóvá tettem, hogy már 3szor mutattam, akkor pedig bunkó módon reagáltak: Ne pofázzak, jobban tudja mit csinál, stb. Nem hiszem, hogy az utasok zaklatása lenne a dolga.... Szerencsére ezzel a rémes ellenőrzési metódussal azóta nem találkoztam.
- Gyakran minősíthetetlen módon "kérik" (ha kérik) a bérletet.
- A villamosról nem szállítják le a kéregetőket (se az ellenőr, se a sofőr). Szerencsére egyre ritkábban találkozom ilyen esettel, de pl. a Combinokon a sofőr nyugodtan leszállíthatná a két fakockával a kezében közlekedőt, ugyanis biztos vagyok abban, hogy látja, mikor száll fel, elég feltűnő ahhoz.
- A nyugdíjas kinézetűektől nem kérik el a nyugdíjasigazolványukat! Pedig nekik az a "bérletük" akkor mutassák fel ők is!

Szerencsére találkozom rendes, tisztességes ellenőrrel is, aki elkéri a jegyet-bérletet, majd megnézi, és megköszöni!!!! Aki, ha megnézi a matricát a diákigazolványon, azt is rendesen kéri, és nem azt mondja, hogy: Matrica, hö? Aki elkéri a nyugdíjasigazolványt is, majd ha tényleg elég idős utasról van szó, jó egészséget kíván. Sajnos azonban a rendes, dolgos ellenőr a ritkább eset. Ha ilyenekkel találkozom, szívesen adom oda a bérletemet.

51 Tovább

Kiszolgálja magát az ellenőr

Tisztelt BKV vezetőség!
 
A mai reggelen, nem sokkal 8 után történt estetet szeretnék megosztani Önökkel!
 
A barátnőm az 1-es villamosra szállt fel ma reggel! Elkövette azt az orbitális és minősíthetetlen hibát, hogy sms-t írt felszállás közben! Mivel el volt foglalava a 4 szavas kis üzenet megfogalmazásával a felszállás után odaállt a jegyérvényesítő berendezés mellé és hihetetlen 15 másodpercig érvényesítés nélkül utazott. Az sms befejezése után elővette a pénztárcáját és elővette a jegyét (amit alapvetően felháborító áron megvásárolt, gyűjtő formában) és érvényesíteni szerette volna. Ekkor történt meg az, hogy a háta mögül rászólt egy férfi, hogy ne tegye. Meglepődésében nem is tudta mire vélni, mire a férfi lefogta a kezét (milyen jogon? talán rendőr is mellékállásban?)és közölte hogy ellenőr. Elmondta neki, hogy látta a felszálláskor, azt is, hogy sms-t írt és a véleménye szerint nem akart jegyet venni, csak miatta... Ez nem kicsit hazugság, mert mögötte állt, nem is láthatta!!!!!

Ezek után közölte az ellenőr hogy 6000 Ft a helyszíni bírság és fizesse ki azonnal! Jobb nem lévén elővette a pénztárcáját, hogy kivegye a pénzt és ez nem volt egyszerű mivel a villamos mozgásban volt. Ekkor felháborító módon az ellenőr belenyúlt a párom tárcájába és maga vette ki a pénzt!!!!!! Ha nem tévedek ez nem tartozik bele a jogkörébe!!!!!!!
Felháborító, hogy a BKV-nél ilyen emberek dolgoznak!!!!! Minősíthetetlen stílussal és arroganciával!!!! Jogtalanul, esetleges szabálysértést feltételezve büntetnek, a legcsekélyebb türelmi időt sem hagyva a jegy érvényesítésére, csak azért hogy a napi kvótát teljesítsék!!!!
 
Szeretném megkérdezni, hogy mire számítsunk! Mivel minden nap ezzel a járattal utazik a párom, arra vagyok kiváncsi, hogy minden nap meg lesz hasonló kihágás miatt büntetve vagy megpróbálnak az ellenőrök magukra erőltetni valamilyen jellegű vevőbarát magatartást? Mivel Önök szolgáltatást nyújtanak nem kevés pénzért, szerintem elvárható lenne, hogy az árért minőséget is kaphasson a vevő! Ezenkívül szeretném megtudni milyen formában szeretnék az estet kivizsgálni?
Várom válaszukat!
 
Horváth Tamás
85 Tovább

Zsebre dolgozik az ellenőr

Tisztelt BKV!
 
Ma reggel  - 2008. január 17. 8 óra 50 perckor - a 78 trolibusz 935 számu  járatára a Szemere utcai megállóban felszállt egy ellenőr. Egy ellenőr már volt a buszon. Ez a második számú -középkorú, sovány, sötét keretes szemüveget viselő ember - egy  angol lánytól kérte a jegyeket. A lány azonnal elővette a pénztárcáját és ki akarta fizetni a büntetést. Az ellenőr valami listát mutatott neki, miszerint hatezer forintot kellett volna fizetnie. Bármilyen "hülye külföldi" volt ezt azért soknak tartotta. Erre az ellenőr remek megoldást választott. Egy gyűrött jegytömbből adott neki egy jegyet - féláron. Tehát a háromezer forintot szépen zsebre vágta. Mondanom sem kell , hogy semmiféle elismervényt nem adott.

A végállomáson figyelmeztettem, hogy becsapta az utast. Erre azt válaszolta, hogy öt darab jegyet adott neki. Ezt már talán nem kell kommentálni!

Nem gondolom, hogy  a drága közlekedési árakat csaló BKV ellenőrök fizetésére kell fordítani.

Köszönöm szives figyelmüket !
Koller Éva
63 Tovább

Pirospont a BKV-nak

A sok negatív automatás post után itt egy kis pozitívum. Végre a BKV érintőképernyős automatáiból nem csak vonaljegyet és szakaszjegyet lehet venni, hanem helyszíni –éjszakai- jegyet, napijegyet, hetijegyet és turistajegyet is, bár a bérletek még hiányoznak. Utasok nevében is köszönjük a fejlesztést.

Képeket köszönjük Peti817172M-nek
34 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek