Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

BKV: pro és kontra

Olvasónk egyik szeme sír, a másik nevet. Története azzal indult, hogy jegyet szeretett volna venni, de mivel minden pénztár zárva volt nem tudott, csak az egyik biztonsági őrtől aki éppen pihenő idejét töltötte, ezért az utasnak várnia kellett. Utazását feldobta egy ellenőr a Deákon, majd visszatért a valóságba amikor meglátta a mozgólépcső tetején álló, utasoknak beszólogató biztonsági őröket:

Sziasztok!

Tegnap (2009.04.16.) úgy esett, hogy hosszú évek után igénybe kellett vennem a BKV szolgáltatásait. Irány a metró. Az útvonal Gyöngyösi utca - Deák tér - Batthyány tér.

Irány az újságos: jegy elfogyott. Az állomás másik végén lévő automata nem működik. Az éppen ott dolgozó ellenőröket megsúgják, hol lehet még jegyet venni. Ha nincs nyitva, akkor nem tudnak mit tenni, menjek jegy nélkül, de mossák kezeiket. Persze zárva. Ott álldogáló fiatalemberről kiderül, hogy részben oda tartozik. Barátságosan megsúgja, 5 perc és jön vissza a kolléganő. 5 metró ment el, mire visszajött, de legalább meg tudtam vásárolni 2 db jegyet. Zene indít, fülbe helyez, utazás megkezdve.

24 Tovább

Véresre vertek egy tizenéves srácot a biztonsági őrök

Két olvasónk is látta, hogy a BKV biztonsági emberei a Moszkva téren ma reggel véresre vertek egy fiatal srácot, akinek állítólag nem volt bérlete. Azt mindenki tudja, hogy a BKV verőemberei csak egyenlő erőt alkalmazva nyúlhatnak az utashoz. Akkor miért csak a gyerek fejéből ömlött a vér? Kíváncsian várom a BKV reakcióját. (A bejegyzés végén szavazz!) Nem is írnék erről többet, jöjjön a két panasz:

Sziasztok!

Amit ma reggel láttam, nem is akartam elhinni, hogy megtörténhet, 2009-ben Magyarországon.

A BKV-ellenőrök megvertek, nem túlzok: véresre vertek egy srácot a Moszkva-tér metróállomáson, miután nem volt bérlete és keresztül akart "suhanni" az ellenőrök között, hogy leszaladjon a mozgólépcsőn.

No akkor részletesebben, mi is történt, hogyan statuált példát a BKV:

8.15 perc kb. sietek a munkahelyemre, épp oda fogok érni: a Moszkvától az Astoriáig piros metróval. Belépek a Moszkva-tér épületébe és már nyúlok is rutinosan a zsebembe a tárcámért, hogy felmutathassam a bérletemet, mint jogkövető állampolgár. Fent vagyunk még, pár méter a mozgólépcső, nem számítok semmire, de hoppá, mit látok? Két combosabb BKV- ellenőr(?) vagy biztonsági őr(?) - ezt nem lehet mostanában megkülönböztetni - jobbról - balról belekarol egy fiatalemberbe (kb. 18-20 éves) és a menetiránnyal ellentétesen cipelik - gondolom, biztos rosszul lett, mert az arca elég zilált, és a segítőkész bkv-sok odébbsegítik. Mire én a mozgólépcsőhöz érek, már világos a szavakból, amik körülöttem röpködnek: a srác bliccelni akart. Jó mondom, persze nem szabad jegy nélkül utazni, de azért ejnye-bejnye, hogy így karonragadták a srácot. Részemről lezárva az ügy, halad velem lefelé a mozgólépcső. Láttam már ehhez hasonlót, hogy a bkv-sek sem épp jogkövető módon járnak el, ez még nem verte ki a biztosítékot nálam.

270 Tovább

Felmondott a BKV a Nógrád Volánnak

A BKV felmondta a Nógrád Volánnal kötött szerződését, mely a 20E vonalon közlekedő csuklós autóbuszok alvállalkozói üzemére vonatkozott. A buszok gyakran lerobbantak, mégis magas üzemeltetési díjat kért értük az alvállalkozó.

Az Index információi szerint a Nógrád Volán kilométerenként 578 forintért üzemeltette a csuklós Volvo buszokat, amelyekkel, mint az Index beszámolt róla, már korábban is sok probléma volt a 47-es 49-es villamospótló vonalán (decemberben mentek át a buszok a 20E vonalra). Nemrég a cég 600 forint fölé akarta emelni az üzemeltetési díjat, amit a BKV már nem vállalt. Egy átlagos buszt kilométerenként 450-500 forintért üzemeltetnek a BKV-nál.

57 Tovább

A csuklónál szétszakadt a busz teteje

Rendszeres olvasóink már meg sem lepődnek a lenti képen, és utasunk sorain. Olvasónk a 7E vonalon olyan busszal utazott, aminek teteje a csukló gumirészénél kettészakadt:

Szia BKV-figyelő!

A mai napon (2009.04.27) tapasztaltam azt, amit a képen is láthatsz. A busz a piros 7-esen volt, ami a Városközponttól, a Keleti felé haladt.

Konkrétan elkezdett széthasadni a busz teteje az illesztésnél nagyon durva, és amíg utaztam vele egyre nagyobbá vált a rés…

A busz rendszáma: BPO-466 volt.

Üdv.: dromedár

29 Tovább

"Válság van" -mondták a bliccelő utasok

Olvasónk feldühödött azon, amikor látta, hogy a villamoson rajta kívül nem sok utasnak volt jegye vagy bérlete. Az 1-es villamosra ellenőrök szálltak fel. Ezt meglátva az utasok több, mint fele felállt, és a következő megállónál leszállt. Két nő röhögcsélve megjegyezte: "Válság van" utalva ezzel arra, miért nincs bérletük. Az ellenőr vette a poént, és ezen jól szórakoztak mindketten:

Szia!

Ma reggel az 1-es villamoson a BKV ellenőrök és az utasok közösen meggyőztek róla, hogy ez az ország tényleg egy nagy Állatfarm. "Minden állat egyenlő, kezdte Süvi, de vannak olyanok, akik a egyenlőbbek a többinél. Napóleon elvtárs kénytelen igen sok emberrel találkozni, mert a megtermelt árút el kell adni, ezért ruhába kell öltöznie."

Ez az Orwelltől származó (Állatfarm) idézet jutott eszembe arról ami történt., röviden mesélem el, mert nincs kedvem a drága időmet ostoba, primitív emberek elemezgetésével tölteni...

160 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek