Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Lekurvázta az ellenőr a fizető utast

Olvasónk megkérdezte a BKV-jegypénztárosát, hogy a szakaszjegy érvényes-e a Kálvin tér - Népliget útvonalon. A pénztáros igennel válaszolt, ezért utasunk vett egy jegyet, amit ki is lyukasztott. Hiába, mert a Népligetnél ellenőrök dolgoztak, akik meg akarták büntetni.

Az utas igazságtalannak érezte az egész eljárást, ezért megkérte az ellenőrt, hogy ne szívassa tovább. A BKV-s az "anyukám, az egészen más szitu, ha én szopatlak téged"- választ adta, majd idézem -egy szakadt csöves kurvának nevezte az utast. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-Panasziroda!

Azonnali kivizsgálást és állásfoglalást szeretnék kérni a következő ügyben.

A mai nap folyamán a Kálvin téren a metróaluljáróban, a jegypénztárban megkérdeztem, hogy a Népligetig tudok-e használni még szakaszjegyet. Kolléganőjük azt mondta, igen, és vásároltam tőle egyet (számlát, nyugtát nem kaptam). Előrebocsátom, mivel egyébként a városban nem tömegközlekedek, nem tudom, mi hány megálló metróval - nem akartam 50 Ft-ot spórolni sem a jegyen, hiszen rendelkeztem rendes jeggyel is egyébként, de azt a buszra tartogattam.

161 Tovább

Jövőre átmehet a Lágymányosi hídon az 1-es villamos

A jövő év első felében megvalósulhat az 1-es villamos átvezetése a Lágymányosi hídon, a projekthez 33,1 milliárd forintos uniós támogatást javasol a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, nyilatkozta Szabadai Viktor szabaddemokrata politikus hétfőn.

A főpolgármesteri kabinet által tárgyalt előterjesztés alapján a főváros a gazdasági tárcánál kezdeményezi, hogy kiemelt projektté nyilvánítsák ezt a beruházást. A projekt várhatóan május közepén kerül a kormány elé, s pozitív döntés esetén május végén küldik ki a támogatási kérelmet Brüsszelbe.

A fővárosi önkormányzat 10 milliárd forint körüli önrészt biztosítana a projektre. Ha októberig megkötik a szerződést, a jövő év első felében megvalósulhat a villamos átvezetése a Lágymányosi hídon.

49 Tovább

Nem segített feltenni a babakocsit a buszra

Olvasónk ikrekkel tömegközlekedik. Mivel a gyerekek még kicsik, babakocsiban viszi őket. Tudatosan közlekednek, tehát előre kinézi a menetrendből, hogy egyes vonalakon mikor járnak alacsonypadlós buszok, és azokhoz megy ki a megállóba. Március 30-án is így tett, ám az ígért alacsonypadlós busz helyett magaspadlós Ikarus jött. Megkérte a buszvezetőt, segítsen neki feltenni az ikerkocsit a buszra A vezető beszólt az utasnak, becsukta a busz ajtaját és kiállt a megállóból, az utast pedig babakocsistól otthagyta. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-figyelő!

Márciusi tapasztaltomat szeretném megosztani önökkel:

Mozgáskorlátozottnak érzem magamat amióta az ikerfiaim megszülettek, már ami a tömegközlekedést illeti. Ja, bocs, ez már közösségi közlekedés. Azt most hagyjuk is, hogy a belváros nekünk a Stadionokat jelenti, mivel ott még fel lehet jönni a felszínre babakocsival is, hogy már az Örs vezér terén is a buszmegállóból csak a Sugár és az Árkád megjárásával lehetne átjutni a metróhoz. Ezekkel nem is próbálkozok.

A BKV menetrendjében közzéteszi, hogy melyik járata alacsonypadlós. Ez már óriási könnyebbséget jelent, mert hiába van az egyik legkönnyebb esernyőre csukható ikerkocsink, az is 12 kg, plusz a 4 hónapos srácok súlya még ugyanyennyi. Buszra felszállni már egyedül is tudok, a leszállás sikeressége attól függ, hogy a megálló padkája milyen magas, mennyire közel áll meg hozzá a busz, na meg hogy van-e mindehhez segítség.

240 Tovább

30 percet fagyoskodtak a megállóban

Bosszantó, mikor egy egyébként sűrűn járó busz megállójában fél órát kell várakozni a reggeli hidegben csak azért, mert a BKV garázsaiban egyre kevesebb működőképes busz van, egyre több jármű robban le a forgalomban. Olvasónk is erre panaszkodik:

Tisztelt BKV-figyelő!

Alábbiakban küldöm a szinte naponta ismétlődő bosszúságainkat - Csillaghegyről.

2009. április14., kedd, hajnali 5 óra 35 perc. Csillaghegy, Czetz János u., Huba utcai buszmegálló. Hőmérséklet: +4 fok, ennek megfelelő öltözet. Madárcsicsergés, tavaszi illatok, a kertekben virítanak a tulipánok és a virágba borult gyümölcsfák. Húsvét utáni kipihent, stresszmentes hangulatban irány a munkahely. A hét első munkanapja.

A 134-es busz 2009. április 1-től érvényes menetrend szerinti járata késik. Ezt ugye, már megszoktuk. Hála a tavasznak és a kora reggeli szürkületnek, már olvasással csaphatjuk agyon a várakozás unalmas perceit. Az újság 3 teljes oldalát betűről betűre kiolvastam. A 134-es busz sehol. Immár 5 óra 45 perc. A remény hal meg utoljára, olvasok tehát tovább. Bár kissé hűvösebbnek érzem az aszfaltot lábaim alatt, a megfelelő öltözék is mintha lassan lengének tűnne, de sebaj! Fel-alá sétálgatva olvasok tovább.

65 Tovább

Fogyatékkal élő lánnyal szívóztak a biztonsági őrök

Hiába mutatta fel egy fogyatékkal elő kislány az Államkincstártól kapott igazolását, és mellé a fényképes nyugdíjas igazolványát, amivel ingyen utazhat, A BKV biztonsági emberei mégsem akarták leengedni a metróhoz azért, mert nem volt nála a személyi igazolványa, amit biztonsági okokból nem hordhat magánál. Olvasónk édesanyja a napokban az alábbi panaszt küldte a BKV-nak:

Tisztelt BKV!

Következő eset történt tegnap kislányommal, aki középsúlyos értelmi fogyatékos, de egyedül közlekedik. Államkincstártól kapott igazolvánnyal közlekedik, mellette ott van a fényképes nyugdíjas igazolványa.

Ferenc körúti metró lejáratnál elkérték tőle az igazolványát. Miután biztonsági okokból nincs nála személyi igazolvány felmutatta a nyugdíjas igazolványát. Ezt nem fogadták el, szóltak a rendőröknek. Ők sem tudtak mit mondani, miután lányom annyira meg volt félemlítve, hogy mindössze lakcímét mondta meg. Ezek után elzavarták és nem engedték le a metróhoz. Csak azt az utat ismeri. Szerencsére felhívott zokogva, hogy most mit csináljon?

172 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek