Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Egy elmebeteg vezette a buszt

Szerintetek, azaz ember, aki egy lassan leszálló idős hölgy miatt addig üti a vezetőfülbe belső tükrét, amíg el nem kezd vérezni a keze, az amennyire alkalmas buszvezetőnek? Hogy felelhet így naponta több száz ember életért? Olvasónk az alábbi panaszt küldte a BKV-nak:

Tisztelt Cím!

A mai (XI. 19) napon történteket szeretném megosztani önökkel:

Az esemény a 133-as busz járatán történt a mai napon. A lehel térre beérkező buszon műszakváltás volt 15 óra 25-kor. 3 sofőr állt az első ajtó és a vezetőfülke térségében. Egy idős hölgy, akinek láthatólag rosszul ment a járás, az első ajtónál akart felszállni és némi várakozás után szólt is a fiatalembereknek, hogy fekl szeretne szállni. Az egyik sofőr, (nem az, aki miatt a levelet írom) odavetette, hogy menjen a másik ajtóhoz, van még idő, hogy felszálljon. A néni nem reagált, hanem türelmesen megvárta, míg szabad lesz a hely, ezután felszállt és a Dráva utcai megállóban szállt le. Na innen kezdődik, amit sérelmezek:

1.) A sofőr nem állt be rendesen a megállóba, bár erre lett volna módja (ugyanis visszamentem és megnéztem a helyszínt, mert én is úgy véltem be tudott volna állni. Nos mind a 75-ös troli, mind a következő 133-as be tudott állni.); 2.) A néni, aki nagyon nehezen szállt le, megjegyezte, hogy díjjazta volna, ha a járdához áll. Hangsúlyozom, nem volt ingerült, csak megjegyezte; 3.) Ezután csapkodás hallatszott a vezetőfülkéből, meg valamit mondott is a sofőr, amit nem értettem.; 4.) Néhány utas megjegyezte, hogy be tudott volna állni; 5.) Újabb csapkodás, de ekkor már leszálltak az utasok és láttam, hogy a vezetőfülkében levő visszapillantótükröt csapkodja dühödten a sofőr.; 6.) Az első ajtónál szálltam le és láttam, hogy buszvezető keze vérzik

Nos ennyi a történet és merem remélni, elgondolkoznak azon, hogy ez az ember alkalmas-e arra, hogy buszt vezessen.

 
FZs

80 Tovább

Ellenőrzik a BKV ellenőreit

A Fővárosi Közgyűlés Gazdasági Bizottsága a BKV-jegyellenőrök tevékenységével kapcsolatos negatív jelzések miatt felkérte a cég igazgatóságát, hogy számoljon be a jegyellenőrök foglalkoztatásával összefüggő kérdésekről.

A bizottság Bagdy Gábor egy indítványára, a jegyellenőrökkel kapcsolatos negatív jelzések miatt - két szocialista képviselő eltérő véleménye mellett - elsöprő többséggel felkérte a BKV igazgatóságát, hogy számoljon be a jegyellenőrök foglalkoztatásával, bérezésével és munkavégzési költségeivel összefüggő kérdésekről. Választ várnak arra is, hogy milyen más módszerek és eszközök lehetnének a jegyellenőrzésre, s ezeknek mekkora lenne a költségük.

Hutiray Gyula (Fidesz) megjegyezte, hogy a II. kerületi rendőrkapitánytól kapott tájékoztatás szerint a múlt héten a jegyellenőrök bántalmaztak egy utast. Leszögezte, hogy a BKV ellenőrzési gyakorlata vizsgálatra szorul.

Somlyódy Csaba (MSZP) elnök felvetette, hogy miért nem a cég felügyelőbizottságától kérik erre a választ. Székely Gábor (SZDSZ) alelnök, a BKV felügyelőbizottságának elnöke közölte, hogy lehet ezt is, de ez egy hosszabb út. A felügyelőbizottságnak ugyanis ehhez jelentést kell kérnie a cég menedzsmentjétől.

(Figyelő.net)

28 Tovább

Kocsis visszaadja a szolgálati Audiját

58 Tovább

Szakadó esőben továbbhajtott a busz

Ősszel és télen a sok csapadék miatt még rosszabb BKV-zni, mint egyébként. Ha nincs utasváró pavilon, akkor néha több 10 percet kell szakadó esőben állni a megállóban, míg megjön a busz, és felszállhatunk rá. Ha éppen nem hajt el a megálló mellett:

Szia BKV-figyelő!
 
Egy számomra nem mindennapi történetről szeretnék beszámolni. Péntek (12.05) este párommal tartottunk hazafele Lakihegyre a Hárosi csárdától. Kemény négy megállóról (kb. negyed óra gyaloglás) van szó, de mivel pont ki volt számolva, hogy jön a busz, ezért beálltunk a megállóba. Kb. két perc múlva jött is a 38-as (percre pontosan!), hogy aztán lassítás nélkül tovább is menjen! Mindezt szakadó esőben, bérlettel a zsebünkben, ráadásul nem csak mi ketten voltunk a megállóban! Korábban ezt már láttam Volánbuszosoktól (a 690 sofőrei rendszeresen tojnak a felszállókra), BKV sofőrök ellenben mindig figyeltek. Természetesen azonnal hívtam a BKV panaszvonalát rendszámmal (BPI-812) és Szent Imre téri indulási időponttal (20:42), ahol csak annyit mondtak, hogy bocs, majd utánanéznek. Kíváncsi lennék, a sofőr fog-e valami büntit kapni, vagy meg sem fogják neki említeni? Mindenesetre kellemes volt szakadó esőben hazagyalogolni (esőbeálló híján inkább gyalogoltunk negyed órát mint vártunk további 20 percet, és lehet, hogy az is megállás nélkül továbbment volna). Ezek után csak annyi kérdésem van, ha a BKV nem tartja be a bérletvásárláskor kötött szerződés ráeső részét (azaz menetrend szerint elszállít adott helyről adott helyre), akkor én miért tartsam be a rám esőt (azaz minek vegyek bérletet)?
 
Zoli

112 Tovább

Nincs pénze a BKV-nak

Mit reagálhat egy olyan levélre a BKV utas, amiben a BKV ügyfélszolgálat-vezetőjétől olyan sorokat olvas, hogy: "A viszonylatjelző táblák javíttatását (FOK-GYEM) a gazdálkodási keretek szűkössége miatt ideiglenesen felfüggesztettük". Hogy mit reagál? Meglátjuk a hozzászólásokból! :)

Tisztelt BKV!

Közlöm hogy a BPO-573 rendszámú, 05-73-as járatszámú csuklós buszuk utastere javításra szorul. A jobb oldalon, a csukló utáni első széksor belső ülése törött. Mikor egyik utastársam ráült, majdnem leesett róla, mert megbillent alatta az ülés. Baj nem történt, mert nyilván fitt és fiatal, de mi lett volna ha egy idősebb hölggyel történik meg a dolog?

Azt már csak mellékesen jelzem, hogy a belső mátrixkijelzők egy része hibás, az idő még mindig a nyári időszámítást mutatja, a járatszám belülről nem olvasható, a leszállásjelző kapcsoló a 3., közvetlenül a csukó utáni ajtó felett pedig üresen lifeg, használhatatlan.

Kérem hogy a javítást az üléssel kezdjék, mivel ez közvetlen balesetveszélyt jelent.

Tisztelettel, XY,

094109-002-es számú bérlet tulajdonosa.

25 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek