Mit reagálhat egy olyan levélre a BKV utas, amiben a BKV ügyfélszolgálat-vezetőjétől olyan sorokat olvas, hogy: „A viszonylatjelző táblák javíttatását (FOK-GYEM) a gazdálkodási keretek szűkössége miatt ideiglenesen felfüggesztettük”. Hogy mit reagál? Meglátjuk a hozzászólásokból! :)
Tisztelt BKV!
Közlöm hogy a BPO-573 rendszámú, 05-73-as járatszámú csuklós buszuk utastere javításra szorul. A jobb oldalon, a csukló utáni első széksor belső ülése törött. Mikor egyik utastársam ráült, majdnem leesett róla, mert megbillent alatta az ülés. Baj nem történt, mert nyilván fitt és fiatal, de mi lett volna ha egy idősebb hölggyel történik meg a dolog?
Azt már csak mellékesen jelzem, hogy a belső mátrixkijelzők egy része hibás, az idő még mindig a nyári időszámítást mutatja, a járatszám belülről nem olvasható, a leszállásjelző kapcsoló a 3., közvetlenül a csukó utáni ajtó felett pedig üresen lifeg, használhatatlan.
Kérem hogy a javítást az üléssel kezdjék, mivel ez közvetlen balesetveszélyt jelent.
Tisztelettel, XY,
094109-002-es számú bérlet tulajdonosa.
Tisztelt XY!
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.
Tájékoztatjuk, hogy járműveinket az illetékes terület munkatársai minden éjjel átvizsgálják a technológiákban meghatározott és a forgalombiztonságot veszélyeztető hibák szempontjából. A feltárt hibák azonnal kijavításra kerülnek, melyet az informatikai rendszerünkben dokumentálnak. Bejelentése alapján az illetékes szakszolgálat munkatársai a jelzett járművet átvizsgálták, az Ön által kifogásolt hiba már nem állt fenn.
A viszonylatjelző táblák javíttatását (FOK-GYEM) a gazdálkodási keretek szűkössége miatt ideiglenesen felfüggesztettük.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a jelzett járműtípusnál az ajtó felett nem található leszállási szándékot működtető nyomógomb, a zöldszínű lámpa csak a leszállási szándék jelzését mutatja. A kontrollámpa rögzítésére intézkedtünk. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.
Budapest, 2008. november 21.
Üdvözlettel: Szüts Katalin, ügyfélszolgálat-vezető
Kapcsolódó postok:
Demszky sem örül a BKV luxusautójának
Luxus Audit bérel a BKV a vezérigazgatónak
Utolsó kommentek