Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ne hallgass a villamosvezetőre!

Az utastájékoztatás nem erőssége a BKV-nak, pedig lenne rá igény, főleg most, hogy rendszeresen kimaradnak, késnek a járművek. 61-es villamos vezetője viszont tájékoztatott. Legszebb, mikor valaki segít, de rosszul.

Sziasztok BKV-figyelők!
 
Én is csak figyelek néha, hogy miket csinál a BKV. Egyik ilyen érdekes jelensége a cég utaspolitikájának az, hogy meg sem kísérli tájékoztatni az utasait a kimaradt járatokról. Ez persze sokszor érthető is, mivel nem lehet előre kiszámítani, hogy mikor, hol, miképpen akad el egy jármű. Azt azonban túlzásnak tartom, ami pénteken, 20-án történt a 61-es villamos vonalán. Egy nap két hülyeség a BKV-tól kicsit sok. Az első még délután 13 óra tájban esett meg. A Moszkva téri végállomásra beálló villamos vezetője jóakaratúlag értesítette az utasokat, hogy még az ő indulása előtt egy másik 61-es érkezik a 18-as megállójába, és azzal hamarabb el lehet menni. Mondani sem kell, hogy nem érkezett meg a villamos és az utasok háromnegyede (akik leszálltak) megdöbbenve vették észre, hogy az iménti 61-es vezetőstűl lassan kicsorog a megállóból. Persze a hangszórókkal ellátott Moszkva téri megálló csak hallgatott.

Ugyanezen a napon indulnék hazafele az unalomba fulladó horvát- török meccs rendes játékideje után a János kórház környékéről. 59-esre fel, 23 04 kor érkezés a Délihez és várom a 23 12-es 61-est, amely természetesen soha nem érkezett meg. A gond itt csak az volt, hogy ez volt az utolsó járat és 6-7 utastársammal együtt jó nagyot koppantunk megtekintve a hasonló irányba induló 139-es busz elhaladását. 23 24-kor a következő 139-essel mentem el.

Egy villamosjárat egy napjának krónikájába szerettem volna csak betekintést adni. Elkeserítő.
 
Sakha

44 Tovább

Megszökött a villamosvezető

Tegnap este, mikor CV levelét olvastam, majdnem félrenyeltem a pirított tésztámat. Vizuális alkat vagyok, így elképzeltem, ahogy a villamosvezető megpattan a villamosból, majd az utas kimászik az ablakon. Persze nem szép más problémáján nevetni.

Tegnap (június 23-án) este 10 körül az 1-es villamossal utaztam a Stadionoktól Óbudára. Még nem az utolsó járat volt aznap, viszont az Árpád híd budai hídfőjénél a villamos megállt, várt kb. 5 percet, utána lekapcsolták a villanyt, és látszott, hogy a sofőr bújik át a korlát alatt és távozik a helyszínről. Az ajtókat volt, ahol ki sem nyitotta, így kénytelen voltam az ablakon kimászni, azt pedig, hogy miért is állt meg a villamos, be sem mondták - úgy tűnik rejtély marad. A panaszokból mostmár lexikon vastagságú könyvet lehetne írni. Ezért a szolgáltatásért várnak el 3-4 ezer forintot? Nevetséges.

üdv, cv

110 Tovább

Szinte használhatatlan a BKV

Nyáron BKV-zni olyan, mint körfűrésszel dugni, mondták már többen. Sorra kapom a képeket és a leveleket a lerobbant buszokról, felpúposodott sínekről, egyéb hibákról. Sajnos visszaüt, hogy a BKV menedzsmentje fejlesztés és karbantartás helyett reklámokra, szolgálati autókra, végkielégítésekre, magas fizetésekre és tanácsadásokra költi el a pénzt.

Most útközben két lerobbant buszt is láttam egymáshoz igen közel. A Kosztolányin egy piros 7-est, a Közvágóhídnál pedig egy 23-as busz adta meg megát. A villamospótlón persze megint nem ment a klíma, így 50 fok volt:)

Aki teheti a melegben üljön be egy kollégája mellé az autóba, ha ez megoldható, vagy sétáljon egyet, ha árnyékos az útvonal. Mindenesetre kerüljétek a BKV-t, mert kiszámíthatatlan!

Már kedden elétek tárjuk a hét képeit, és videóját egy régebbi képpel együtt.

170 Tovább

Nem csak az utasokat szívatja a BKV

Tisztelt Hagyó Miklós Úr! tisztelt ügyfélszolgálat!


BKV dolgozók panaszát ritkán tolmácsolom Önök felé, ugyanis a BKV-figyelő elsősorban utaspanaszok publikálására szolgál, de most kivételt teszek. A napokban megkeresett egy BKV-s ismerősöm, és villamosvezetőként véleményt mondott néhány villamosvonalról, többek között a 30-asról is. Járművezetőjük megmutatta többek között a 10 km/h sebességkorlátos szakaszt (Határ út – Timót utca), melyet a blogon is bemutattunk, illetve mutatott egy elektromos váltót, melyet a BKV Zrt. lassan fél éve nem képes megjavítani. Emiatt, ezt az elosztóváltót a villamosvezetőknek kézzel kell átállítani a Nagysándor József utcában, mely esős időben igen kellemetlen, ugyanis csapóváltó lévén az olajos vizet a villamosvezető ruhájára csapja, bárhová álljon is szerencsétlen.

 

Az elektromos vezérlést többször bekapcsolták már, de 1 maximum 2 óra múlva le is állították. Nem csak a járművezetőnek kényelmetlen a váltóállítás, az utasoknak is plusz várakozás, illetve késés. A villamosnak ezen a szakaszon egyébként 5 km/h lassújele van.
 

A pontos helyszín: XX. került, Nagysándor József utca, 30-as és 52-es villamos találkozása.


Véleményem szerint a Fővárosnak nem csak az utak, hanem a villamosvágányok felújítása is feladata lenne, ha másképp nem is, kizárólag erre fordítható támogatást kellene adni a BKV számára. A villamosvezetők pontosan tudják, melyek azok a szakaszok, melyek már rég felújításra szorulnak, de észrevételeiket sajnos senki nem hallgatja meg. A BKV a körúton kívül szinte egyik villamosvonallal sem foglalkozik. Ideje lenne végre elkezdeni a villamospályák rekonstrukcióját, mert több vonalon buszok, autók előzik meg a villamosokat, így pedig nehéz népszerűsíteni a BKV-t, és a kötött pályás közlekedést.
 

Kérem, hogy bejelentésem alapján kezdeményezzenek vizsgálatot, javítsák meg a hibás váltót és pályaszakaszt.

36 Tovább

Azt sem tudják, melyik buszt vezetik

Alvállalkozó buszvezetőiről eddig még pozitív észrevételt nem kaptunk. Fröcskölnek, beszólogatnak és balesetveszélyesen vezetnek. Mai buszvezetőnk annyira tett a munkájára, hogy az sem érdekelte, hogy a 187-es busz helyett a teljesen másik útvonalon közlekedő 87-es buszt vezeti.

Kedves BKV Figyelő!

Az alábbi esetet szeretném megosztani veled, mert szerintem ez a pofátlanság teteje, ami a BKV-s alvállalkozóknál is folyik!

Nagyapám telke Kamaraerdőben van, ezért gyakran kell igénybe vennem a 87-es VT-Transman-os szolgáltatását. Nagyapám gyakran számol be a vezetők bunkóságáról és az állat vezetési módszereikről, amit volt alkalmam megtapasztalni az utóbbi napokban.

Pénteken (06.20) Öcsémmel igyekeztem a Kosztolányi Dezső térre, hogy elcsípjük a 13.20-as 87-est. Javaslatomra a Bocskai úti megállóba álltunk, csak a biztonság kedvéért. A lényeg nem ez, hanem, ami utána történt! 13.35-kor állt be a megállóba egy busz 87-es számon, holott a menetrend szerint 15 perccel korábban kellett volna elindulnia, ráadásul 187-esnek kellett volna lennie! Aztán nem nyílt a középső ajtó, ami nem csoda, hisz, ahogy írtátok, ez szinte mindennapos az Alfa Localoknál! Az állat vezetési módot már említettem, de, ami ezután jött, az kicsapta a biztosítékot! Az Örsöddűlő megálló után az egyik utas rémülten kezdett körbe nézelődni, aztán előre küzdötte magát a vezetőhöz, ahol az alábbi párbeszédet csíptem el:

Utas: "Elnézést, de ez nem 187-es lett volna?"
Sofőr: "Igen, de végül nem az lett..."

Első gondolatom az volt, hogy WTF, ez meg hogy lehet? Szegény utas meg kénytelen volt a semmi közepén leszállni! Aztán meg volt egy-két balhé az ajtó miatt is, aminek az lett a következménye, hogy a vezető rajtunk, tisztességes utasokon vezette le a dühét egy kib**ott ajtó miatt!!! Az agyam elszáll!

Kérdéseim a következők lennének:

1, Mióta van joga a sofőrnek megváltoztatni a járatszámot, holott a menetrendben erről szó sincs? Vagy ez a fejesek bűne? 2, Ha már megváltoztatják a járatszámot, akkor miért késik negyed órát a busz? 3, Hogy engedhetnek ki a forgalomba műszaki hibás buszt? (frsz.: KXM-026) 4, Miért kell autóversenyzőket buszsofőrnek alkalmazni?

Ennyit szerettem volna leírni, bocs, ha hosszúra sikeredett! Köszönöm a figyelmet!

GZ

0 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek