Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Vizsgálat a kisiklott villamos miatt

Végre egy kis előrehaladás a villamos kisiklásának ügyében. Levelet kaptam ma a BKV Villamos Vasútbiztonsági Csoporttól, illetve az MTV is megkeresett, valószínűséggel a Kékfényben beszámolnak a cikkünkről. A mai napon a nálam lévő összes olyan anyagot átadom a BKV-nak, mely bizonyító erejű lehet. Kérem, hogy akinek van lementett anyaga a már törölt oldalakról, az küldje el nekem e-mailben ma délutánig! Köszönöm!
T. BKV-figyelő!

XY. vagyok, a BKV Villamos Vasútbiztonsági Csoportjának vezetője. A március 20-i kisiklás után nem sokkal hivatalból a helyszínre érkeztem, és megdöbbentett az a látvány, ami ott fogadott. Különösen az a hátborzongató, hogy milyen következményei lehettek volna az eseménynek. Másfelől megdöbbentő volt a teg-elők keserű humora, ahogy saját nevükre dedikálták, összefirkálták a keresztbe fordult villamost.

Bár a kerületi rendőrség hivatalból foglalkozik az üggyel, mi sem nyugodtunk, élénken követtük a témával kapcsolatos írásokat a bkvfigyelo.blog.hu oldalon. Már most szeretnénk megköszönni azt a kutatómunkát, amellyel segítettétek körvonalazni a firkászok kilétét, és amiből az sejthető, hogy a kisiklást okozó újságkupac nem véletlenül került a vágányra.

Amennyiben a blog-oldalon lévő dokumentumokon kívül még van más, bizonyító erejű adat, kérlek, osztd meg velem, mert készítünk egy összeállítást a tényekről és a teóriákról, amit a BKV részéről hivatalosan a rendőrség részére át szeretnénk adni.

Másfelől főnököm, a Forgalmi Főmérnök úr kezdeményezte, hogy vegyük fel Veled személyesen a kapcsolatot, kicsit lássátok a cég belső életét, megmutatnánk a főmérnökség, a vasútbiztonság munkáját, esetleg egy-egy teleplátogatás is beleférne.

Segítségedet előre is köszönve: XY, Villamos Forgalmi Főmérnökség, Vasútbiztonsági Csoportvezető
UPDATE2: Több hírforrás is beszámolt az eseményekről. Többek között a  hirado.hu, Népszava, Blikk, Lánchíd rádió, Hírszerző, HírTV és az Inforádió is.
187 Tovább

Focidrukkerek és ellenőrök

Helló!

Kisebb szösszenetet osztanék meg veletek, amin mi azóta is röhögünk. 21-én péntek délután 5-kor mentünk egy haverommal a Nagyvárad téri metró állomásra, és mögöttünk jöttek talán vmi drukkerek vagy csak egy hangos társaság, látni nem láttuk őket csak hallottuk, jó hangosan énekeltek meg ordibáltak. mikor meghallottuk akkor értünk a metróba, készítettük elő bérleteinket, és akkor hallották a kontrollok amit mi is, az óbégatást miegymást. mintha vezényszóra cselekednének, egymásra néztek, és elhúztak a fenébe, meg se nézték a bérletünket.

Gyorsan elrakták a cuccaikat, mire visszanéztük mintha a föld nyelte volna el őket.. :D megbeszéltük haverommal legközelebb mi is így jövünk, és akkó nem kell bérlet... de azé szerintem ez pofátlanság.. nem? azért mert sokan vannak és hangosak, akkor már nem is kell ellenőrizni? Na mind1 ez inkább marha vicces volt, látni az arcukat... kész:D

Na sziasztok.
97 Tovább

Megvan az egyik firkáló?

UPDATE2: snik egy graffitis fórumon szabályosan beismerte, hogy ott volt, mikor kisiklott a villamos, de "Ő nem gondolta volna". A fiatalember adatlapjára mutató linket tettünk közzé tegnap, melyet egy névtelen olvasónktól, e-mailben katunk. A ma este felmentem egy graffitis oldalra, és a fórumon a következőt találtam:
172 Tovább

Deák téri automaták és ellenőrök

Többször számoltunk már be mi is, a Deák téri automatákról, melyek 10 esetből 1-szer ha működnek. Norbert barátnője sem tudott jegyet venni, ebből lett később a balhé.

Tisztelt BKV, Kedves Homár és BKVfigyelő!

Tudom, sok ember kezdi így e-mailjét, de őszintén nem hittem volna, hogy egyszer én is beállok a sorba, és kénytelen leszek a BKV jegyellenőreinek viselkedése miatt panaszt tenni.

A mai napom, 2008 március 21-én, este 11-kor a barátnőmmel próbáltunk felszállni a 2-es metróra, a Deák Ferenc téren. Miután nekem van bérletem de a barátnőmnek nincs - mint minden jogtisztelő magyar állampolgár - mi is megpróbáltunk jegyet venni az automatából (Jegykiadó automata 1 - Deák Ferenc téri metró aluljáró, ha a kisföldalatti múzeum felöl megy le az ember, a mozgólépcsőn leérve, jobbra az első). Ez az automata az általam kipróbált kb. 500 forintnyi apróból semmit sem fogadott el. Mea culpa, a mellette levő automatát nem próbáltam ki, gondoltam, ha szükséges lesz, majd az ellenőrtől veszek jegyet. Itt szeretném megjegyezni, hogy ekkor még terveimben szerepelt, hogy a 11:30-as HÉV-et elérem a Batthyány téren (Ezen tervem hamarosan szertefoszlott). Tehát le a mozgólépcsőn, ahol - várakozásaimnak megfelelően két ellenőr várt minket. Szintén itt szeretném megjegyezni, hogy "bliccelni" nem állt szándékomban, hisz a Deák Ferenc téren a metróra jegy nélkül felszállni ugyan olyan nehéz, mint fing-hajtásos rakétával a Holdra eljutni. A jegyellenőr hölgyeknek teljesen normálisan - eurokon
- A "Jegykiadó automata 1" semmilyen pénzt nem fogad el,
- A "Jegykiadó automata 2" elfogad pénzt, de jegyet nem ad.

Az Ő válaszuk erre az volt (a nagyon jól begyakorolt "6.000 Ft pótdíj" szövegen túl), hogy az én hibám, hogy automatába dobálom a pénzem, amikor ott van a forgalmi ügyelet. Ennél a pontnál a barátnőm megpróbálta az egyik jegyellenőr hölgy kabátjára kitűzött igazolvány megfordítani (mely úgy volt kitűzve, hogy a fehér, üres oldalát lehetett csak látni), melynek következménye őrült üvöltés lett a jegyellenőr részéről - miszerint Őt bántalmazzák.

60 Tovább

Miskolcon bevételt hoztak a forgalomszervezési intézkedések

Miskolcon tavaly év elején és május elején két lépcsőben vezették be a Miskolci Városi Közlekedési Zrt. forgalomszervezési intézkedéseit. A társaság szakemberei által folytatott vizsgálatok és utasszámlálási adatok ismeretében több járat menetrendje változott, megállóhelyeket helyeztek át, úgynevezett rásegítőjáratokat állítottak forgalomba. A program része volt Miskolc megyei jogú város 2007-2013 közötti időszakra vonatkozó városfejlesztési stratégiájának.

Miskolcon a forgalomszervezési intézkedésekre azért volt szükség, mert a tavalyi évet megelőzően nem működött hatékonyan a megyeszékhely közlekedési vállalata, folyamatos volt az utasvesztés, a menetjegy- és bérletértékesítésből származó bevételek pedig egyre csökkentek. A menetrend átalakításának, valamint a jegyellenőrzési rendszer szigorításának köszönhetően nőtt a fizető utasok száma, és a vállalat bevétele. Az üzemeltetési költség közel 11%-kal csökkent a forgalomszervezési változások hatására.

Hasonló racionalizációs, hatékonyságjavító intézkedések a 2007-es esztendőben Budapesten is megindultak. A BKV Zrt. a blicceléssel szembeni fokozott fellépést 2007. márciusában kezdte meg. A tavalyi év eleje óta szigorított jegyellenőrzéshez kapcsolódó intézkedésnek köszönhetően napi mintegy 8 millió forinttal nőtt a Társaság bevétele. A budapesti közösségi közlekedést meghatározó 2008. évi Paraméterkönyv előkészítése még tavaly ősszel kezdődött meg, végleges kialakításával kapcsolatos egyeztető tárgyalások pedig - valamennyi érintett bevonásával - jelenleg is zajlanak.

2008. március 20.

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
28 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek