Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem fűtenek, hűtenek

Megszokott, hogy a nyári 35-40 fokos melegben néhány buszon teljes erővel megy a fűtés télen természetesen semmi. Azt is megszoktuk, hogy az új Volvo buszokban nem mindig megy a klíma. Azt, hogy milyen megfontoltságból ment a téli hidegbe a 47-49V buszon, nem tudom.

37 Tovább

Akiket a busz otthagyott

Tisztelt ügyfélszolgálat!

Az alábbi esetre szeretném felhívni a figyelmüket:

ahogy az elmúlt években mindennap, 48-as járatukkal szerettünk volna ma (péntek, január 25.) este hazajutni feleségemmel. A XXI. kerületben, a Szent Imre téren vártunk a buszra, nagyjából másfél méterre a padkától a mérsékelt távolság indokolt, ugyanis időről-időre kamionok tartanak  gyorsulási versenyt a buszsávban, az üvegezett váróval egy vonalban.

19.53-kor feltűnt a járat, mi készülődtünk a felszálláshoz, ám a busz nem állt meg, hanem gyorsított és megállás nélkül továbbhajtott. Meglepődtünk, akárcsak még két másik sorstársunk, akik a HÉV-megálló felől jöttek, s szintén szerettek volna utazni. A tévedés kizárva, a megálló jól ki volt világítva, mi úgymond ráutaló magatartást tanúsítottunk. Az eset annál is inkább furcsa volt,  mert az elmúlt években naponta használtuk a megállót, hasonlót soha nem tapasztaltunk, sőt, a sofőrök egy része korrekt módon megvárja a HÉV felől futva érkező utasokat.

A tíz perccel később érkező következő buszról a végállomáson leszállva bekopogtunk, hogy alkalmazottaik figyelmét felhívjuk  a meglehetősen furcsa eljárásra. Mint kiderült, a szóban forgó járat sofőrje nyitott nekünk ajtót, aki felvetésünkre azonnal kiabálni kezdett. Meglehetősen zavarosan, s nagy hangon előadott monológjából előbb arról értesültünk, hogy négy méterre voltunk a megállótól, ezért nem állt meg, a történet néhány perccel később már úgy módosult, hogy ott álltunk ugyan, de beszélgettünk, neki pedig "nem kötelessége leszállni megkérdezni, hogy befejeztük-e" mármint a társalgást.

Meglehetősen sokat fizetek havi bérletemért, ezért nem tartom lehetetlen elvárásnak azt, hogy feljussak egy BKV-járatra.

Kérem, hogy jelezzék alkalmazottjuknak, a szolgáltatásukat rendszeresen igénybe vevő utasként a továbbhajtást, s a kioktató, durva stílust egyaránt elfogadhatatlannak tartom.

Intézkedésükről legyenek szívesek engem tájékoztatni.

P.s.: Levelemet tájékoztatásul elküldöm a www.bkvfigyelo.blog.hu internetes oldalnak is.
39 Tovább

Fizetések, prémiumok



Ha nem indulna el a videó kattints ide!
21 Tovább

Elfújta a szél

A felújított metróállomásokkal kapcsolatban több levelet írtunk már a BKV-nak. A tegnap esti viharban a most felújított Örs vezér téri állomásépület tetejét bontotta meg szél. Ennyi hiba után, vannak-e felelősei a hibáknak? Szinte új állomásokon, hogy keletkezhet ennyi hiba?

Tisztelt BKV Figyelő!

Ma, 2008.01.27-én este fél kilenkor a következőt láttam az Örs vezér téri metróállomáson. A nemrég felrakott tető egy része leszakadt. A kép minőségéért elnézést.

Farkas Zoltán (wulfy)
29 Tovább

Csoda a 18-as villamoson

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

2008. január 27-én, 14:24 körül szálltam fel az Önök 18-as villamosára a Móricz Zsigmond Körtéren. Úti célom a Déli pályaudvar volt. Felszállás után a jól „megszokott” helyemre ültem, zenét hallgattam, és néztem ki az ablakon. A Szent Gellért teret elhagyva egy -akkor még idegen- ember kopogtatta meg a vállamat. Mivel hasonló még nem fordult elő velem, természetes, hogy megijedtem. Elfordultam, majd láttam, hogy egy ellenőr az.

Kapucnis, jól öltözött figura, Adidas felszerelésben. Amíg a bérletem vettem elő, a villamos jobb oldalán lévő Úrnak nézte meg a jegyét, mellyel semmi probléma nem volt, betépte, visszaadta az utasnak, majd jó utat kívánt neki. Ezek után az én bérletemet nézte meg, mellyel szintén minden rendben volt, megköszönte, majd eltettem.

Mivel nem hangosan hallgattam a zenét, így halottam hátulról, hogy egy külföldi utas kicsit nagyobb hangerővel magyaráz, hátrafordultam. Az ellenőr az utastájékoztató táblán mutatta a külföldi utasnak, hogy hol kell leszállnia majd, és mire kell átszállni ahhoz, hogy elérje a célját. A beszélgetés a külföldi utas anyanyelvén zajlott, megértették egymást.

A hátam mögött lévő –körülbelül velem egykorú- fiatalember otthon felejtette a bérletét, az ellenőr kénytelen volt megbüntetni. Végig rendkívül segítőkész volt, mindent elmondott neki, hogy hol kell majd bemutatni a bérletet, és még azt is mondta, sajnálja, hogy meg kell büntetni. Az ellenőr a Dózsa György téren szállt le a villamosról.

Remélem az ellenőrt az útvonal/időpont, esetleg a ruházata alapján be tudják azonosítani. Kérem, köszönjék meg neki a munkáját.

A kérdésem a következő lenne: A metró területén miért nem hasonló felfogású ellenőröket alkalmaznak?

Várom mielőbbi válaszukat!

Üdvözlettel: G. M. BKV Figyelő
48 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek