Tisztelt BKV figyelő!
Én egy 8-os fiú vagyok és most írom meg először önöknek levelet.Én előkészítőre járok szombatonként, és a múltkor egy furcsa eset történt velem. Reggel 8.27-kor sétálok az utcán, pár lépés múlva a sarkon túl megpillanthattam volna a buszmegállót, amikor is elment a busz.Csak néztem bambán, mivel az 51-esnek menetrend szerint 8.32-kor kellett volna elhagynia a megállót. Mondom magamban nem baj, ráérek, végülis a következő busszal is beérek 10 perccel kezdés előtt.(Épp emiatt megyek előbb.)
Leülök az egyik kerítés szélére nagy nehezen(mivel máshova nem lehet 4-5 megálló távolságban), és várom a buszt. Ránézek az órámra, és észreveszem, hogy már a következő busznak is el kellett volna mennie. Közben megettem két szendvicset, mikor ránézek az órámra. Te jó ég, már 8.54 van, 6 perc múlva kezdődik az órám! Ebben a pillanatban észreveszem, hogy a lámpánál lassít az 51-es busz.(Megjegyzésképpen Volvo, inkább mentem volna a régi Ikarus-szal, mert azt nem kímélik annyira, s gyorsabban mennek vele.) Megáll a megállóban, felszállok, látom a férfi nagyon ráér.Szépen lassan becsukja az ajtókat, indul. Nem sietne az égvilágon sehova sem. Szépen lassan megáll abban a megállóban, ahol le szeretnék szállni, lassan kinyílnak az ajtók, és futás 3 utcán keresztül, hogy beérjek. Rápillantok közben az órámra, és észreveszem, hogy már semmi esély. Öt perccel múlt kilenc. Azon kezdek gondolkodni, hogy mit mondjak a tanárnak. Itt az iskolaajtó, belököm bevágtatok az osztályterembe, észreveszem, hogy még nincs bennt a tanár. Mekkora szerencse. Lehet, hogy ő is ezzel jött, mivel két perccel később, kabátban nyit be a terembe, és enyhén feldúltan. Mekkora szerencse!:)
2008. január 25. 13:45
Indulj el időben
2008. január 25. 09:46
Utastájékoztatás? Az minek?
Ma (I. 24) reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami feltűnt: túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.
Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.
A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi', mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…
Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."
Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?
Ez a cikk crashblogjáról szedtük, a szerző engedélyével. Köszönjük!
2008. január 24. 16:07
Önimádat minden mennyiségben
„BKV Információ: Én szeretem a BKV-t. Ha utálod, attól jobb lesz?”
Nem, nem lesz jobb, de attól jobb lehet, ha a problémákat megbeszéljük, és nem próbáljuk elhallgatni úgy, ahogy azt Regőczi Úr szerette volna. A BKV attól sem lesz jobb, ha szeretjük, attól viszont igen, ha a felvetett problémákat Önök elolvassák, és megkeresik rájuk a megoldást.
Nem mellékesen, ha a befizetett pénzeket ismételten nem az Önreklámozásra költenék, hanem a szolgáltatás színvonalát emelnék vele, többen szeretnék a BKV-t.
2008. január 24. 13:28
Az utastájékoztatásról, már ezredszer
A 99-es busz vonalán egy kicsivel jobb a helyzet. Itt nem a busz hátulján lévő koszra írják a viszonylatszámot, hanem A4-es papírra. Mondjuk jobb mint a semmi.
Kedves BKV figyelő!
A mellékelt képet ma reggel lőttem a 99-es busz mögött haladva. Mivel magam is gyakran utazom rajta, ezért először csak az A4-es lapra nyomtatott számok tűntek föl, aztán a végállomások megnevezése is (ez utóbbiak sajnos nem láthatóak tisztán a képen - bár mivel a 99-es a Népszínház utcától - Pesterzsébetig közlekedik, az éppen kivehető Dél-Pest és Csepel felirat is azt jelzik, hogy valami nincs rendben).
Mindenképpen dícséretes, hogy valamilyen módon szeretnék feltüntetni a járatszámot, de a kivitelezés hagy némi kívánnivalót maga után.
Szép napot!
Szilárd
2008. január 23. 14:09
Ne állj a fülke elé
T. BKV Figyelő!
Szeretnék egy új témát elöhozni, mivel mindig csak a szabálytalankodó BKV dolgozók a téma.
Szerintem a BKV-hoz hozzá tartózik az utas is. (Aki mindennél többet tud pl: vezetésröl stb)
Lehet olvasni, hogy ezt csinálta a villamosvezetö, nem idöbe jött a busz stb. De olyan témát nagyon keveset olvastam ami az utazási feltételekröl szólna. Mielött mindenki a másikat fotoza, feljelenti mert nem szabályos ahogy azt csinálja. Saját magát is megkellene nézni, hogy szabályosan használja-e a szolgáltatást.
1. Inditásjelzö megszólalása után balesetveszélyes a le ill. a felszállas!
2. Ne álljon a vezetöfülke elé, mert a vezetö nem lát semmit!
Szerintem ezek a legbalesetveszélyesek. Ezen kivül még van egy pár szabály amit nem tartanak be az utasok. De hát mindenki tudja mit szokott rosszul csinálni amikor tömegközlekedik.
Üdv: Andris
Utolsó kommentek