Kedves BKV figyelő!
Tegnap végre sikerült egy olyan pénztárnál megvennem a bérletemet, ahol "csak" 15 percet kellett sorban állnom. Meglepődve láttam, hogy a pénztáros kézzel(!) írja rá a dátumot piros filctollal a bérletre! Amikor odaakarta adni, el is maszatolta, ezt félretette, ráírta egy másikra. Ezen a végző dátumot rontotta el egy kicsit mert 6-át kezdett írni (6-ától kértem a bérletet), majd átírta 5-re. Megkérdeztem, hogy szerinte nem fognak az ellenőreik ebbe belekötni, hogy esetleg én hamisítottam? Csodálkozva mondta, miért kötnének bele? Kérdeztem nincs bélyegző, amivel rá lehetne nyomni a bérletekre a dátumot, az nincs felelte!
Teljesen hihetetlen, hogy a mai világban , ilyen általunk megfizetett árak mellett, még arra is képtelenek, hogy a pénztárosaiknak néhány darab (hiszen alig van nyitott pénztáruk!) bélyegzőt vegyenek!! nem képesek több pénztárat nyitni (minden helyen, ahol eddig próbáltam venni, a meglévő pénztárak fele volt nyitva), és arra sem képesek, hogy egy ablak csak a számlás ügyfelekkel foglalkozzon, esetleg (2008-at írunk!!), központi adatbázissal ellátott, számítógépes rendszerrel számlázzanak, amely esetben aki már volt ott egyszer, annak csak ki kellene nyomtatni a számlát, ne kézzel kelljen szegényeknek irogatniuk!
Talán kicsit kevesebb milliósfizetést, jutalmat kellene a vezetőségnek felvennie, így lenne pénz arra, amire kell.
Még megemlíteném azt az apróságot, hogy a 8300 forintos bérletemért FŰTETLEN 41-es villamoson utazhatok. A szerelvény teljes hosszán 2-3 ülésrész mellett van fűtőtest, a villamos többi része hideg!!
Üdv.
Janovics Andrea
2008. január 07. 11:23
Észrevétel a bérletről
2008. január 07. 06:49
"Mockva tér"
Szívből gratulálunk a BKV-nak, a közvéleménykutatás eredményéhez, és így utólag a SuberBrands díj elnyeréséhez is. Örülünk, hogy egy díjnyertes színvonalú, az utasok számára kimagasló teljesítményű szolgáltatást vehetünk igénybe. Örülünk, de tényleg!
Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.
Nem szeretném elrontani az ünnepi hangulatot, így kérem, hogy aki még ünnepi hangulatban van, ne nézze meg az utastájékoztatásról szóló képeket. Köszönöm.
A képek az index fórumból származnak, Sry gyűjtötte őket össze. Köszönjük!
2008. január 06. 12:26
Jó munkához idő kell
2008. január 05. 10:22
Éjszakai jegy
Kedves BKV-figyelő!
Azért írok, mert egy érdekes eset történt velem az éjszakain tegnap (XII. 27). A 950-s járaton minden ajtónál BKV ellenőrök álltak. Egyikük gyüjtőjegyet próbált 300 Ft-ért eladni, miután szóltam neki, hogy ez nem annyiba kerül, sűrűn elnézést kért, hogy összekeverte az éjszakai jeggyel. Nyilvánvalóan saját zsebre dolgozott!
Ez azért is szomorú, mert a BKV a fizetőképes kereslet hiányára hivatkozva kívánja az éjszakai buszjáratokat ritkítani vagy/és megszüntetni. Azonban ha az ellenőrök saját zsebre dolgoznak, akkor nem lehet reális képet alkotni erről. És 4 kalauz/busz 0 jegyeladással elég hamar meg lehetne szüntetni járatokat!
Emiatt mindenki, aki buszjegyet kénytelen vásárolni éjszakai buszon, figyelje azt, hogy milyen buszjegyet kap!
Üdvözlettel,
egy utas
2008. január 04. 15:07
Javult a tömegközlekedés színvonala Budapesten
"Az utasok szerint tisztábbak a járművek, jobban lehet tájékozódni, és kényelmesebb az utazás." (Sláger Rádió)
UPDATE1: A homáron található közleményt:
SAJTÓKÖZLEMÉNY
JAVULT A BKV SZOLGÁLTATÁSAINAK MEGÍTÉLÉSE
AZ ELMÚLT FÉL ÉVBEN
Javuló tendenciát mutat az utasok körében a Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság szolgáltatásainak színvonala - derül ki a GFK Hungária által nemrégiben készített felmérésből. Mind a járművek tisztaságával, mind az utazási kényelemmel, de különösen az utastájékoztatással elégedettebb az utazóközönség, mint fél évvel korábban.
A BKV szolgáltatásainak megítélése a legtöbb szempontból javult az elmúlt hónapokban. A megkérdezettek nagy százalékban javulónak ítélik meg a járművek tisztaságát, minden negyedik utas teljes mértékben elégedett is e téren. Az utazási kényelem tekintetében is észrevehető pozitív változás, ám az utastájékoztatás színvonalának emelkedése vívta ki a legnagyobb elismerést az utazóközönség körében. A megkérdezettek 76%-a ítéli kifogástalannak, viszonylag sokan, minden harmadik válaszadó észrevett pozitív változásokat ezzel kapcsolatban - derült ki a GFK Hungária 15 és 65 év közötti célcsoportban végzett nem reprezentatív felméréséből.
Utolsó kommentek