Szia!
Elmúlt hét vasárnap történt velünk az alábbi, nem tudom mennyire kirívó eset.
Babakocsival sprinteltünk az éppen érkező 85-ös busz után a Harmat utcai megállóba. Ez a busz egy újfajta csuklós Volvo volt, amin tudvalevően két helyen lehet felszállni babakocsival. Mivel láttuk, hogy a harmadik ajtónál sokan vannak, egy másik babakocsival súlyosbítva, ezért továbbmentünk a második ajtóhoz. Azonban az ajtó a busszal együtt fogta magát és elindult. Ezen annyira meglepődtem, hogy még a rendszámát sem írtam fel.
Mint később kiderült, valószínűleg ezt azért csinálta, mert pár perccel később jött egy teljesen üres 85-ös -amiről azért pár szóban beszámolhatott volna, hiszen azt hiszem a busz fel van szerelve az ehhez szükséges eszközökkel -, amit mi már sajnos csak távolról láttunk, mivel közben a 185-ös busz beiktatásával a 3-as villamossal utaztunk tovább. Mondjuk azon meg azt nem értem, hogy miért van néhány ajtónál megjelölve a babakocsival való felszállás lehetősége, mert ezek az ajtók semmiben sem különböznek a többitől.
Úgy látom, hogy bár a gyerek még csak fél éves, de záros határidőn belül meg kell tanulnia járni, ha szeretne BKV-val utazni.
--
sajt
Babakocsival
"Gyors" 7-es
Ha az olvasók közül valakinek volt szerencséje szombaton (október 13-án) reggel 9 órakor a BPO-459 rendszámú "ún." piros 7-sel utaznia a Bosnyák térről indulva, valószínűleg benne is felmerülhetett a gyanú, hogy talán gyorsabban célba ért volna azon a szép reggelen, ha megvár egy sima 7-est, egy 73-ast, vagy egyszerűen csak gyalog nekivág a Thököly útnak.
Történt ugyanis, hogy a fent nevezett busz sofőrje valamilyen megmagyarázhatatlan okból egész úton (jómagam a Keletiig bírtam cérnával, onnantól inkább sétáltam) szigorúan 25-30-as tempóval haladt. Szombat reggel lévén alig volt forgalom a Thököly úton, nem haladt előttünk senki, leszámítva persze azt a néhány autóst, akik a mienknél legalább kétszer nagyobb tempóval húztak el mellettünk. De ugyebár ők sem zavartak volna bennünket, ha netán elértük volna az 50-es álomhatárt. Külön érdekesség, hogy a "gyorsabb haladás érdekében" emberünk végig a buszsávban hajtott, így mindenki más jobbról kényszerült előzni. Ez önmagában nyilván nem gond, de hát rém hülyén festettünk az út közepén cammogva. Amúgy a Hungária és a Keleti között 4 db (!!!) piros lámpát gyűjtöttünk csokorba. Ha emlékeim nem csalnak, ezen a szakaszon, ilyen körülmények között csak a Keleti mellett szokta megfogni a lámpa a buszt.
Az utasok jó része beszélgetéssel töltötte az így kapott tengernyi szabadidőt, de még a legérdekesebb téma sem tudta annyira lekötni a figyelmüket, hogy közben fel ne tűnjön nekik: valami nem frankó. Mindenki egyre idegesebben nyújtogatta a nyakát előrefelé, próbálván meglátni vagy kitalálni, hogy mi az ördög lehet az oka ennek a reménytelen, szomorú tötyörgésnek.
Volánbusz és BKV
Volános levél:
Tisztelt XY!BKV-s válasz levél:
Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste Társaságunkat, mivel számunkra rendkívül fontos, hogy megismerjük utasaink véleményét.
Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a NEOPLAN N318 L/NF tip. JLD 392 frsz. autóbusz ajtajának rendellenes, és igen balesetveszélyes működésére. A meghibásodást egy kapcsoló hibája okozta, amelyet azonnal kicseréltünk. A balesetveszély súlyosságára tekintettel, valamennyi azonos típusú járművünket átvizsgáltuk, szerencsére hasonló meghibásodással nem találkoztunk.
Megnyugvással tölt el bennünket, hogy vannak olyan utasaink, akik törődnek utastársaik biztonságával, és figyelemfelhívásukkal segítenek bennünket a hibák kijavításában, a balesetek megelőzésében. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a jövőben teljes megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.
Budapest, 2007. október 19.
Tisztelettel: Ügyfélszolgálati Iroda
Tisztelt BKV Figyelő!
Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.
Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.
Budapest, 2006. október 19.
Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
Ellenőrzés az éjszakai járaton
Kedves Szerkesztő, Drága Szerencsétlen Utastársak!Nem tudom, hogy az alábbi esettel találkoztatok-e már, mindenesetre érdekes és nagyon jellemző képet ad az egész BKV és tágabb értelemben egész Magyarország működéséről. Éjszakai 907-es járat, adott hónap 5-e 23.55 perc.Felszáll 3 ellenőr a buszra, karszalag nélkül, bár lehet érzékelni, hogy kik is lehetnek ők. Nyugodtan leülnek, beszélgetnek. Közben eltelik pár perc: már hatodika, 0 óra 2 van!!! Az ellenőrök felállnak, karszalag fel, és megbüntetik a fél buszt.....azon szerencsételen embereket, akiknek 2 perce járt le a bérlete. Valószínűleg a többség másnap reggel munkába menet megvette volna azt a rohadt bérletet. Nem baj, húzzunk le és szívassunk mindenkit! Őszintén gratulálok!A legnagyobb fájdalom az, hogy ez a mentalitás oly jellemző hazánkra, hogy akár nemzeti védjeggyé is tehetnénk!Üdv és további jó munkát!Bojan
Elvetélt a 48-as
Szia!
Minap olyan fél 4 után délután mentem a Kikötő utcából a 3-mas villamos felé a 48-as busszal. Ikarusz 435-ös volt. Hallgattam a rádiót közben majd arra lettem figyelmes, hogy valami dobálja a hátsó részt kicsit, én középen ülltem, rögtön észrevettem, hogy valami nem stimmel. Beállt a vezető a megállóba, ekkor mindenki leszállt, különösebb utasítást a vezető nem adott, hogy le kéne e szállnunk, de ez mindenkinek egyértelmű volt. Kissebb füstfelhőt lehett látni a hátsó kerekeknél, nem tudom, de gondolom hogy elszállt az olaja, mert a betont szépen feketére festette illetve folyt ott nagyon valami.Ami érdekes volt, hogy eléggé erős égett gumiszag volt, úgyhogy tényleg nemtudom mi lehett a gond. Először azthittem defekt, de nem.Mindenki elkezdett okoskodni és volt egy nagyon jó beszólás is. Azt mondta az egyik ember, hogy biztos elvetélt a 48-as... :)
Üdv, további szép napot!
Costa
Utolsó kommentek