Kényelmes utazás
Munkába sietve
Tisztelt BKV Zrt.!
Ami azt illeti ma nagyon felidegesítettek, és megint csak elkéstem a munkahelyemről.
Ma 2007-10-08-án állok az Örs vezér terén, és megint csak nézni tudom, 22 emberrel együtt ahogy egy majd még egy 244-es busz húz el az orrunk előtt, majd nem jön több. A 22 emberből 10 diák, 5 idősebb ember, és maradék meg menne a munkahelyére. Gondoltam, hogy megkérdezem a buszsofőröktől a bodegában, hogy tudnak-e valamit a 244-es buszról? Erre nekem rontottak, hogy „Minek kérdezi meg, ha látható, hogy nem jön akkor menjen másik busszal, mint pl.: a 44-es abból biztosan elment más öt is.” Rendben, de hogyan, meg meddig menjek? Kikérem magamnak ezt a hangot, feleltem az erősen dohányos fiatalembernek, erre közölte, hogy „Maga ne azt mondjam, hogy nem tudok eljutni a munkahelyemre, hanem azt hogy nem ismerem a környéket!” Itt feltettem a kezem és csak annyit mondtam: Érdeklődtem, és most még nekem van lelkiismeret-furdalásom, de ezt most és itt hagyjuk abba! Majd egy buszsofőr még mondta, hogy hát nagy a forgalom.
Itt egy bibi van, a Rákosi úton tiszta volt az út, nem volt forgalom. Amellett hogy a 144-es busszal mentem az ismeretlenbe, majd minden olyan megállóban ami párhuzamosan ment a 244-sel sokan várakoztak és idegesen telefonálgattak.
A BKV-nak havonta fizetem a BKSZ bérletet, akkor igenis felháborítónak tartom:
1. Hazudnak az embernek a sofőrök!
2. Indulatosan reagálnak bármilyen nemű érdeklődésre.
3. Nem jár az a busz, ami elvinne a munkahelyemre, másokat iskolába?
Nem érdekel hogyan, de könyörgöm oldják már meg, hogy nem maguk miatt késsenek el az emberek!!! Továbbá ezúton kérnék igazolást arról, hogy 2007-10-08-án az Önök illetve a BKV Zrt. hibájából késtem egy teljes órát, mert a 244-es busz 08:42, 08:56, 09:11,09:26-os buszjárataik nem jártak!
Három rövid észrevétel
Csáó BKV-Figy.!
Egy eccerű dolgot osztanék meg veled. Gyakran (naponta 2szer) játok a 277-essel, ami anno 77-eként járt. Természetesen az átszámozás áldozata lett, mint annyi társa. Ami ennek következtében vicces, hogy eltűnt a bkv.hu-ról, a menetrendek oldalról. Persze ez nem egészen igaz, mert (ahogy a csatolt 3 kép közül az uccsó is mutatja) kis kereséssel meg lehet találni...
A dolog pikantéáriája, hogy nem csak átszámozták a járatot, hanem át is variálták a menetredet; a legnagyobb csúcsokban (reggel és délután -munka/iskola jövésmenés!) pár perccel toltak az induláson. Ez mindössze anniyt jelent, h. a Késmárk utcában dolgozók kb. 10-szer ennyit kénytelenek várni...
Röviden ennyi csak, csatolok még ezt-azt,
további jó figyelgetést,
üdv:
KK
Felfelé haladva...
Egy kedved olvasónk hívta fel a figyelmünket egy BKV közleményre, melyben az olvasható, hogy az utasbarát intézkedés jegyében, két mozgólépcső viszi a felszín felé az utasokat a Ferenc körúti metróállomásról reggel.
Felfelé haladva...
Újabb utasbarát intézkedést vezet be a BKV Zrt. a 3-as metró Ferenc körúti állomásán
A reggeli csúcsidőben minden perc számít. Tudja ezt Társaságunk is, ezért lehetőségeinkhez mérten igyekszünk minél több időt megspórolni utasaink számára.
A reggeli torlódások kiküszöbölésére október 1-jétől, hétfőtől az utasok kényelmének érdekében a Ferenc körúti metróállomáson hétköznapokon reggel 8.00 és 9.00 óra között egy helyett kettő mozgólépcső szállítja az utasokat a felszín felé.
Ezen túlmenően más állomásokon található mozgólépcsők menetrendjét is megvizsgáljuk, mely vizsgálat eredményeképpen további hasonló módosításokra is sor kerülhet.
Budapest, 2007. szeptember 28.
Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Mi egy kicsit tovább mentünk, belegondoltunk, milyen közlemények jöhetnek még:
- A Tátra villamosok belsejébe légkondicionáló, illetve új, kárpitozott ülések kartonpapírból készült ÉLETHŰ másait helyeztük el az Önök komfort érzetének növelése céljából!
- Csuklós buszaink hátuljában ún. Adventure parkot rendezünk be, ahol életveszélyesnek tűnő helyzetekben próbálhatja ki magát a vállalkozó szellemű utas.
Utolsó kommentek