Helló
Kollega vagyok a blog.hu-ról, múltkor mikor néztem a blogod, eszembe jutott valami, amit tesóm fotózott a 7-es buszon vagy egy fél éve.
Igen meglepő dolgot tárolt a buszsofőr a kabinjában.
Nem tudhatom a háttérsztoriját, lehet hogy ő vette el valakitől, vagy már támadták meg, nem akarok semmit kijelenteni, de talán mégis el lehetett volna dugni vagy valami, eléggé meghökkentő látvány.
üdv: freddyD
Boxeres sofőr
Élővilág a BKV-n
Kedves Figyelő!
Ma este a kék metró Árpád híd megállójánál szokatlan természetközeli élményben volt részem: egy denevér röpködött a fejünk fölött egy darabig, majd berepült az alagútba. Nem sűrűn járok arra, így nem tudom, hogy ez mennyire gyakori eset...
Múlt héten a 79-es trolin egy csótány masírozott velem szemben az ablak peremén.
Kíváncsi lennék, hogy másnak milyen találkozásai voltak különböző élőlényekkel a BKV-n... :)))
Üdvözlettel,
Orsi
Egy órás dugó egy lerobbant busz miatt
Hello BKVfigyelő!
Éppen félórája állt a dugó a Kinizsi és a Közraktár utca sarkán, mikor a képeket készítettem: egy 15-ös busz garázsmenetben akart kifordulni, de meghibásodott - azóta sehol egy rendőr vagy autómentő, bár a dugótól nem nagyon tudott volna ide eljutni. Úgy tűnt, a busz se előre, se hátra nem mozdult. Azt sajnos nem láttam, hogy sikerült így leparkolnia. Végül összesen több mint egy óra telt el, mire érkezett egy rendőr, valamint a vontatóra további 15 percet kellett várni.
üdv, greggrant
Problémák a 26-os buszon
Kedves Blog,
már írtam nektek pár sztorit, de most végső elkeseredésemben fordulok hozzátok és a BKV-hoz. Tényleg nem bírom tovább. Betelt a pohár. Nem tudom, hogyan tovább...
A siralmam a 26-os buszt érinti, amely a Margitszigeten közlekedik. Mivel a szigeten dolgozom, naponta ezzel a busszal járok oda-vissza. Ezzel a busszal rengeteg probléma van. Csak hogy párat soroljak:
1. Télen, nyáron, esőben, melegben, hóban, dugóban - bármi van, azonnal 10-40 perces késésekre lehet számítani, a leghosszabb várakozási időm eddig 48 perc volt. Mivel a szigeten nem jár más közlekedési eszköz és egyik csücskéhez, sem vagyok közel, ez igen kellemetlen bír lenni.
2. A vonalon a nemrég tesztelt, aprócska Ikarus 412 busz közlekedik. Nyáron ezen a buszon utaznak a szigeten dolgozók, a strandolók és az úszók egyaránt. El lehet képzelni a tömegnyomort, levegőtlenséget, valamit az ajtózárási nehézségekből adódó jelentős késést reggel és délután.
3. Ami viszont végképp kiakasztó, hogy a csövesek egyre inkább ingyen taxi gyanánt használják a buszt. Már a szigetre is kiözönlöttek, ott rontják a levegőt a halastónál, és a 26-os busszal ingáznak, ott isznak, alszanak, vedlik le a rühes cuccaikat. Ez a helyzet tűrhetetlenné fajult. Nincs nap, hogy ne az orrfacsaró bűzben menjek dolgozni és haza. Miért kell ezt nekem végigszenvednem? Ki az, aki az utazási feltételeket betartatja? Erről érdekes beszélgetésem volt ma délután.
Szokás szerint hazafelé mentem a busszal, amelyen egy, eddiginél is büdösebb csöves fetrengett a hátsó 4es ülésen keresztbe-kasul. Mondanom sem kell, hogy a középső ajtótól hátra senki nem bírt megmaradni a bűztől. A sofőrtől megkérdeztem, nem lehetne lepaterolni a buszról az illetőt? A válasz (flegma modor alapértelmezett): 'Neki ugyanolyan joga van utazni, mint bárki másnak. A vezérünk megmondta.' Hogy kit értett vezér alatt, nem sikerült megtudnom, mivel a sofőr nem tűnt lelkesnek az utassal való kommunikáció gondolatától.
Oké, felhívtam a BKV 80-as telefonszámát. Egy igen szolgálatkész úrral beszéltem, aki elmondta, hogy a sofőr valóban nem foghatja meg tettlegesen a hajléktalant, mert erre csak hatóság jogosult, ellenben kötelessége volna felszólítani a leszállásra. Megkérdeztem, hogy akkor itt mi is az összefüggés? Mert logikus ésszel azon szervezet munkatársainak kellene betartatni a feltételeket, amely szervezet megfogalmazta őket! Ki írta az utazási feltételeket? és kinek a dolga betartatni őket? Erre mind nem sikerült választ kapnom.
Most már ott tartok, hogy töröm a fejem, hogyan tudnám elkerülni a 26-os buszt, de túl nagy időveszteség, kényelmetlenség nélkül nem megoldható. A Combinora már nem szállok fel a hőség miatt (erről korábban a bkvfigyelon volt post). A 26-os is használhatatlan lett a kosz és a bűz miatt. Az lesz a vége, hogy a BKV minden járművéről le kell mondanom a tarthatatlan utazási körülmények miatt? Tényleg ez következik? Tényleg ennyire megoldhatatlan a helyzet???
Üdv: Réka
"Mit pofázol te paraszt, gyere ide szétkaplak"
Sziasztok! Vasárnap 12:00 körül voltam tanúja az alábbi esetnek a 173-as buszon Kelenföld és a Körtér közt:
Első megálló után felszállnak az ellenőrök (mielőtt még jönne a szokásos szöveg nekem rendben volt a bérletem), eljutnak egy fiatal sráchoz, akinek nincs jegye. Szó nélkül átadja az igazolványát, szóval teljesen korrektül viselkedett. A szemben ülő idős hölgy azonban elkezdett beszélni az ellenőrnek, hogy micsoda dolog, hogy nem lehet ilyenkor jegyet venni a buszon, miért nem tesznek automatát a buszra (pl 4-esen van). Majd a sráchoz fordult, hogy sose adja oda az igazolványát, mert nem kérhetik el, satöbbi. A másik, mellettem álló bkv-s nő ezt megelégelte, és elkezdett elég durván, de azért nem trágárul visszaszólni az idős nőnek. Mikor ránéztem egyből elrakta az igazolványát. Naivan megkérdeztem, hogy csak nem azért tette-e el, hogy ne lehessen leolvasni a számát? A válasz az volt, hogy nem, csak mindjárt leszállnak. Úgy tűnik eljutott az ellenőrökhöz a blog híre :)
Utolsó kommentek