Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tanuld meg egy életre: a mozgólépcsőn jobbra kell állni!

 

A fent látható kép kavarta eddig a legnagyobb vitát a BKV-figyelő Facebook oldalán. Ha a vitába be szeretnétek szállni, kattintsatok ide, csatlakozzatok az oldalunkhoz, és írjatok hozzászólásokat!

0 Tovább

Fulladoznak az utasok az új KÖKI végállomáson?

"Miután a BKV a mai nappal használatba vette a KÖKI-terminált kiderült, nem szellőzik rendesen és megreked a buszok kipufogógaza az utasokkal teli terminálon. Sokan köhögve és öklendezve siettek kifele a buszok érkező részéről." -olvasható az egyik olvasónk Facebook bejegyzésében.

A BKV-figyelő megkereste a BKK sajtóosztályát, az ügyben később várható pontos tájékoztatás.

25 Tovább

Szétrohadt troli hogyan szállíthat utasokat?

A fenti képet olvasónk, Trudi Tru készítette és töltötte fel a BKV-figyelő Facebook falára. A felvételt elnézve, számomra érthetetlen, hogy ilyen állapotban lévő trolibusz hogy vehet részt forgalomban, és hogy szállíthat utasokat. Senki se mondja nekem, hogy ha ilyen a troli oldallemeze, akkor a padló illetve a váz többi része tökéletes állapotban van. Autóval rendelkező olvasóktól kérdezném, hogy ha az ő kocsijuk ilyen állapotban vajon kapna-e műszakit?

72 Tovább

Átszállhatnak a 14 éve megszűnt 67-es villamosra

A BKV tábláit az utóbbi időben csak kritizálni lehet, ugyanis egy olyan remekmű sem született mostanában, amiben ne lett volna valami hiba. Gondoljunk csak arra a több tucat elrontott viszonylatjelző táblára, amikről az elmúlt hónapokban írtunk, vagy a sikeresen elrontott metró illetve HÉV matricákra, ahol nem csak állomásfelcserélések, de komoly elütések és helyesírási hibák is voltak.

Gondolom senkit sem lep meg, hogy a Kacsóh Pongrác úti aluljáróba évekkel ezelőtt kihelyezett tájékoztató táblát sem sikerült hiba nélkül elkészítenie a BKV-nak. Gyakorlatilag úgy szar az egész, ahogy van, hiszen azon kívül, hogy szép, semmire sem használható. Egyfelől a Mexikói útnál nem a 2-es metróra szállhatunk át, hanem a Földalattira, másfelől pedig a 67-es villamos 1997-ben megszűnt, tehát arra is nehezen tudunk felszállni, ahogy a gyors 25-ös és a 25A buszokra is, hiszen ezek is megszűntek. Arról, hogy miért nem egységesek a metró illetve jármű logók az ilyen táblákon, már ki sem térek… Nem csak az siralmas, hogy évekig kinthagynak egy elavult táblát, hanem az is, hogy évek óta hibásan van kint…

65 Tovább

Betömték a Dózsa György úti favermet


Örömmel számolhatunk be róla, hogy a június 16-i bejegyzésünkben említett magára hagyott belvárosi favermek közül a Dózsa György úti helyszínen megtörtént a hiányolt helyreállítás. A Főkert Zrt. munkatársai a környéken alkalmazott díszkőburkolattal látták el az elkorhadt platánfa helyét - megnövelt járdafelületet adva vissza a gyalogosoknak. Üdvözöljük a gyors intézkedést - éljen a civil kontroll!

Reméljük hamarosan a Bajcsy Zsilinzsky út sarki kerékpárnyomvonalban fekvő másfél éves fagödör leburkolásáról is hírt adhatunk.

Addig is kérünk benneteket, hogy ha hasonló módon magára hagyott, kiszáradt fákkal/fahelyekkel találkoztok, jelezzétek nekünk, és mi megpróbálunk utánajárni a problémának!

9 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek