Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Omladozik a kettes metró állomása

Úgy látszik 10,3 milliárd forintból sem lehet úgy felújítani egy metróvonalat, hogy azon ne jönnének elő a hibák. Az index egyszer már írt erről cikket "Kontármunka a kettes metró felújított állomásain" címmel ahol képeken is bemutatták, hogy néz ki egy elsietett felújítás. Most én is tennék ki képet az állomásról. Tessék csak megnézni, hogy néz ki egy "szépen" felúíjított metróállomás!


7 Tovább

Ezer autóbuszt újít fel a BKV

Ezer autóbuszt újít fel a BKV a közeljövőben, úgy ahogy néhány éve a gyors 7-es és gyors 173-as járatokon közlekedő Ikarus 280-asokat. A felújításban leginkább Ikarus 435-ösök vesznek részt. Az autóbuszok belseje és külseje is teljesen megújul, új festést kapnak, átkárpitozzák az üléseket is. A BKV véleménye szerint jóval olcsóbb felújítani buszokat mint újat venni. Arról jelenleg nincs információnk, hogy a felújított buszokban lesz-e klíma, vagy más hűtési rendszer. Talán majd akkor kezd el gondolkodni ezen a BKV mikor már fel vannak újítva a buszok. Látom előre, megint szavazás lesz, nagyobb ablakokat és klímát lehet majd választani. 

 

24 Tovább

Tájékoztató

2007. augusztus 19-ig 2-es metró csak a Déli pályaudvar és a Deák Ferenc tér között közlekedik. A Deák Ferenc tér és az Örs vezér tere között pótlóbuszok járnak. A metrópótló autóbuszokra a Deák téri villamos végállomáson lehet felszállni. Amennyiben kérdése van a pótlással kapcsolatban, kérjük utazás előtt tájékozódjon!

3 Tovább

A 85-ös busz sem jár sűrűbben

Nemrég megállapítottuk, hogy a 4-es 6-os villamosok nem járnak sűrűbben, hiába ígérték ezt. Posyt azonban még a BKV sem tudja becsapni. Észrevette, hogy a 85-ös buszok sem járnak sűrűbben, hiába ígérték.
Szeretném, ha a neves publikum vetne egy pillantást a mellékelt képre. A kép az Örs Vezér terén készült, a 85-ös busz kiinduló végállomásán, 2007. 07.06-án, 14 óra 54 perckor. Egyébként volt ez több is; ez a kép telefon előkaparászását és kamera beüzemelését követő állapotot mutatja. Láttok benne furcsát? Láttok benne érdekeset vagy éppen vérlázítót? Ha nem, akkor ajánlok figyelmetekbe kettő darab dokumentumot: 1.) A 85-ös busz menetrendje, ami szerint 14 és 18 óra közt a 85-ös buszok tíz percenként követik egymást. 2.)

A nyári metrófelújítás tájékoztató szövege, melyből most idéznék egy rövidet: "A felújítás ideje alatt sűrűbben közlekedik az 1-es, 1A, 4-es, 6-os villamos, a Keresztúr-busz, a 9-es, 85-ös, gyors 85-ös, 98-as és gyors 98-as jelzésű autóbusz." Azt hiszem, ha a tájékoztató szerint sűrítették a járatokat, és mindemellett a VEKE és a BKV - kint a jó pajtások, vállt vállnak vetve - síkra szálltak egy jobb buszközlekedésért (komplett átszervezés és átkeresztelés), akkor nem engedhető meg az, ami a fenti képen látható.

Legalább hazudtak volna valamit. Mondjuk kikapcsolták vonla a kijelzőt vagy ilyesmi. Bár a nagy, következő indulásokat mutató táblán is ott volt feketén fehéren az indulási időpont.

Üdvözlettel: posy
12 Tovább

Hiába újítja fel buszait a BKV

Kicsit most meg kell védenem a BKV-t azokkal szemben akik azt mondják, nem törődnek a buszokkal. Lehet, hogy nem annyit foglalkoznak velük, amennyit tényleg kéne de sűrűn látni kitakarított,

tiszta

tisztább buszokat, felújított szinte új járműveket. A Képen egy nemrég felújított Ikarus 280-as látható. Az ablakokat és az oldalelemeket már összefirkálták, rosszabbul néz ki, mint a régi...


9 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek