Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hiába szeretnének, nem tudnak jegyet venni a Ráckevei HÉV utasai

Olvasónk, András azon kivételek közé tartozik, akik nem a túlzott ellenőrzés miatt panaszkodnak, hanem amiatt, hogy a Ráckevei HÉV-en ritkán találkoznak kalauzzal. Június 9-én este Ráckevéről utazott Budapestre, de a jegyét nem tudta megvenni, mert a pénztár már zárva volt. Jegyet a vonaton sem kapott, mert egy kalauz sem dolgozott a vonaton. Vajon ez a BKV-nak tényleg megéri?

Kedves BKV-figyelő!

Ma (június 9.) érdekes történet esett meg velem. Este hat után pár perccel megérkeztem Ráckevére a HÉV végállomásra. A váróteremben konstatáltam, hogy már nincs nyitva a pénztár, jegykiadás a vonaton. Felszálltam. Egészen Vágóhídig utaztam, ami 1 óra 10 perces út, de kalauzzal nem találkoztam- nem csak az én kocsimban, hanem az egész vonaton sem volt!

31 Tovább

Mikor lesz kerékpárszállító az autóbuszokon?

Olvasónk, A. Diószegi az alább olvasható levelében egy régi, ám még mindig aktuális problémával foglalkozik, mégpedig azzal, hogy a HÉV-pótló járatokon miért nem megoldott a bicikliszállítás. Mint ismeretes HÉV-pótlóként ugyan azok a buszok közlekednek, amik a napi forgalomban, illetve villamos, metró stb. pótlásnál, ezeken pedig a Nemzeti Közlekedési Hatóság nem engedélyezi a kerékpárszállítást. Vajon nálunk mikor lesznek olyan kerékpárszállító alkalmatosságok, mint ami a lenti busz elején látható? Olvasónk levele a kép alatt olvasható.

53 Tovább

Bemutatott a HÉV-vezetőnek a tegnap elgázolt utas

Tegnap reggel a gödöllői vonalon gázolt a HÉV a Rákosfalva megállónál. Olvasói beszámolókból, illetve a BKV fődiszpécserének tájékoztatójából úgy tudjuk, hogy a HÉV-ről leszálló utas takarásból lépett a másik szerelvény elé, ami elgázolta, és besodorta a középső kocsi és a vágányokat elválasztó kerítés közé. A mentők súlyos sérülésekkel szállították kórházba.

Ha csak ennyit tudnánk a balesetről akkor sajnálnánk is szegény gyereket, csakhogy a baleset nem teljesen úgy történt, ahogy azt olvasni lehetett. A páros HÉV-ről leszálló 15-16 év körüli srác körülnézés nélkül akart átkelni az átjárón a Rákosfalva megállónál. Ezt látva a HÉV vezetője rásípolt, hogy figyelmeztesse az érkező másik szerelvényre. A gyerek ahelyett, hogy megállt volna, és megköszönte volna a HÉV-vezetőnek, hogy megmentette az életét, megállás nélkül továbbhaladt és bemutatott a járművezetőnek, majd az éppen érkező szerelvény elé lépett. Innentől pedig már ismert a történet.

Persze így is sajnáljuk a balesetet szenvedett srácot, csak nem értjük, hogy hogyan lehet ennyire felelőtlen és bunkó valaki.

93 Tovább

Nagyon lassan takarítják a havas megállókat

Két olvasónk, Annamari és László a havas, takarítatlan megállók miatt írt nekünk levelet. Mindketten arra panaszkodnak, hogy a BKV megállókból a havat lassan, vagy egyáltalán nem takarítják el. Annamari szerint ez balesetveszélyes, László szerint pedig már-már vicces, amit a BKV művel. A második levél alatt a BKV tegnapi közleményét is megtalálod a szentendrei HÉV vonalán történt balesetről.

Kedves BKV-figyelő!

A hétvégén nagymennyiségű hó hullott az országban és a fővárosban is. A hétvégén sajnos rengeteget kellett utaznom a munka miatt, és azt tapasztaltam, hogy a BKV megállóból egyáltalán nincs eltakarítva a hó. Utaztam HÉV-vel, a 4-6-os villamossal és több busszal is. Egyik megállóban sem volt eltakarítva a hó (a forgalmas körúti villamosmegállókban sem), még hétfőn is volt olyan buszmegálló, ahol 10-15 centis hó volt.

37 Tovább

A buszok egy része nem éri meg az estét

Egyetlen fillért is kár beleölni az öreg BKV-buszokba, mert egyre nő a meghibásodás valószínűsége és gyakorisága, ahogy a karbantartás költsége is, mondta Kocsis István, a BKV vezérigazgatója a Vasárnapi Híreknek adott interjújában.

Egyelőre nem tudni, hogy mikorra és miből cserélik ki a buszparkot. "Úgy vélem, nem történhet velünk rosszabb, mint ha minden a régiben marad" - mondta Kocsis. Hozzátette, amióta a cégnél dolgozik, azt hangoztatja, hogy a szakma szabályai szerint a BKV 1400 buszából 1000 "túlhaladta az életkora végét", azaz a 16. évet. A viszonylag fiatal 150 Volvo-buszt nem számolva a többi busz átlagéletkora húsz év, mondta.

53 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek