Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fonódjanak, de ne így a budai villamosok

A II. kerület vezetése meglepetten értesült arról, hogy április 16-án azaz holnap a főváros, a BKV és a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség az úgynevezett "budai fonódó villamossal" kapcsolatban támogatási szerződést ír alá. Ugyanis a 17-es villamos vonalának tervezett hosszabbításáról, a fonódó rendszerbe való bekapcsolásáról jelenleg is folynak a tárgyalások Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes és a II. kerület vezetése között.

"A II. kerület vezetőjeként támogatásomról és együttműködésemről biztosítom a főváros minden olyan elképzelését, amely a kerület közlekedésének korszerűsítése érdekében a lakosság igényeit hivatott szolgálni - áll Láng Zsolt sajtóközleményében. "A fonódó villamosjáratok koncepciója azonban - az általam megismert, hetente alakuló formájában - elsősorban nem ezt szolgálja. Csökken a parkolóhelyek száma, szűkül az Árpád fejedelem útja áteresztőképessége, megnehezül a Lukács fürdő környékének közúton történő elérése.

34 Tovább

Még az idén átadják a 4-es metrót

A régi képeim között találtam meg ezt a képet, amit a Keleti pályaudvarnál fényképeztem még 2 éve. Csak az „1989-óta. Lassú jármű” szöveg tetszett meg rajta, ezért fotóztam le. De csak most tűnt fel, hogy ezen a metró elkészültét 2009-re ígérték. Azóta mi, itt 2009-ben tudjuk, hogy a metró nem készült el, és jelenleg még az sem biztos, hogy a Fővám téren meg fog-e állni. Szerintetek mikorra készül el a metró?

33 Tovább

Ombudsman, jó reggelt! Videokamera kell a metróba!

Az osztrák kollégák nem töketlenek, és a rendőrségük is hatékonyan dolgozott. A metróikat összefirkáló magyar fiatalokról videofelvétel készült az állomás területén, ami nálunk ugye lehetetlen, mert a kamera nem rögzít. A magyar fiatalok a bécsi közlekedési társaság kocsiszínébe is betörtek, ahol a metrókat kidekorálták. A rendőrség ezekről is képet készített, majd ezeket összehasonlították a videón látható fiatalok „kéznyomával”. A firkálókat végül a Kelenföldi pályaudvaron kapták el a rendőrök.

Úgy néz ki szomszédjaink egyáltalán nem tűrik a firkákat sem a metrókon, sem a vonatokon. Mindent megtesznek azért, hogy visszaszorítsák a rongálásokat. Sajnos amíg nálunk a jogszabályok a rongálót védik, addig a metró területén lévő kamerák sem rögzíthetnek, és marad az összefirkált metró, és az összefestett város. Örök hála a BKV és az ombudsman jeles együttműködésének!


Az RTL Híradó beszámolója:


Nem indul a videó? Kattints ide!

66 Tovább

Lángolt egy BKV-busz

Az Örs vezér téri végállomáson gyulladt ki a 67-es motortere. Nem sérült meg senki.

Tűz ütött ki egy BKV-buszon az Örs vezér terén, személyi sérülés nem történt, de a járművet garázsba kellett vontatni .

A X. kerületi végállomás területén kedden délután, négy óra körül csaptak fel a lángok egy 67-es járatszámú autóbusz motorterében. A tűzoltók hamar úrrá lettek a lángokon.

Az IK 412-es típusú, alacsonypadlós járművet azonban garázsba kellett vontatni.

(HavariaPress/Hírszerző)

33 Tovább

Negyedmilliárdba került a takarékos BKV

Rossz számítások alapján állapították meg a BKV új paraméterkönyvének gazdasági hatásait, így a tervezett egymilliárdos spórolás helyett több mint negyedmilliárdos többletköltséget okozott a módosítás. A tervezés során nagyvonalúan bántak a naptárral, a lezárások okozta pótlásokkal, de úgy tűnik, hogy még a járművek fogyasztása is meglepte a BKV-t.

Az eredetileg tervezett 946 millió forintos megtakarítás helyett 254 milliós többletköltséget okozott a BKV új paraméterkönyve 2008-ban - derült ki a cég csütörtöki felügyelőbizottsági ülésén.

A gazdaságossági számítások során például egy olyan korábbi évet vettek alapul, amikor az ünnepnapok többsége hétköznapra esett, így jóval kevesebb munkanap volt, mint 2008-ban. (Mint ismert, munkanapokon a BKV jóval nagyobb teljesítménnyel dolgozik, mint a munkaszüneti napokon, s ennek jelentős költségei vannak.)

50 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek