Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Több hibát is talált az NKH a BKV buszán

Olajfolyás a motortérben, eltömődött levegőrendszer, rossz fordulatszám és vízfokmérő, rossz vezetőülés valamit hibás kilométeróra. „Csak” ennyi hibát talált a Közlekedési Hatóság azon az autóbuszon, melyről hétfőn írtam itt a blogon. Íme a hatóság levele:

Tisztelt Gál Mihály Úr!


Hivatkozással 2009. május 18-án kelt levelére, a BKV 27-es busszal kapcsolatos megkeresésére az alábbiak szerint tájékoztatjuk.

2009. május 19-én a busz ellenőrzése megtörtént. A bejelentett 27-es járat ellenőrzése nem lehetséges a forgalom akadályozása nélkül, ugyanis az érintett szakaszon közlekedő buszoknak nincs pihenőidejük, váltott gépkocsivezetővel dolgoznak.

Ennek ellenére az említett BPI-415 forgalmi rendszámú buszt a Moszkva téren sikerült megtalálni (16/A-Várbusz járat), és berendelni műszaki vizsgára.

A buszon fellelhető hibák az következők voltak: olajfolyás a motortérben, levegőrendszer tömítetlensége miatt nincs kellő nyomás az ajtók működtetéséhez, fordulatszámmérő és a vízhőfokmérő nem működik, sebességmérő időnként kiakad, vezetőülés magasság nem állítható.

A vizsgálat eredményeként a buszt 30 napon belül ismét be kell mutatni műszaki vizsgálatra, hogy igazolják, a hibákat javították.


Üdvözlettel: XY

kommunikációs és PR referens
Nemzeti Közlekedési Hatóság

85 Tovább

Mindent kiengednek a garázsból, ami kék és kereke van?

Kettétört, szétrepedt, kilyukadt, füstölt, kigyulladt, kiesett az ablaka, nem tudott megállni. A BKV buszaival a legsűrűbben így találkozhattok a médiában. Ti is tudjátok, hogy ez azért van, mert a járművek karbantartása nem megfelelő, és mindent kiadnak a garázsból, ami kék és kereke van.

Néhány éve a képen látható hibával a buszt ki sem engedték a garázsból, most pedig annak örülnek, ha csak ennyi hibája van. Tomi -olvasónk- a 33A vonalon találkozott tegnap a lenti busszal. Szerencséjük volt, hogy nem esett az eső:

52 Tovább

Sikerült megállítani az elszabadult buszt

Olvasónk a BKV BPI-365 frsz. autóbuszán utazott vasárnap délután. A busz menet közben meghibásodott, és teljes gázzal indult el a megállóból, pedig a buszvezető még csak a lábát sem rakta a pedálra. Szerencsére az elszabadult buszt sikerült megállítani:

Tisztelt BKV!
 
Köszönet a 240-es vezetőjének aki, 2009.05.10-én 13.20 körül Budaörsről induló (BPI-365) buszt sikerült megállítania ami magától elindult!

A vezér csöngetett, majd zárta az ajtókat, miközben a motor felbőgőtt, oldott a fék, és a busz teljes gázzal elindult! Mivel a buszon voltunk láttuk, hogy a vezér nem nyúlt a gázpedálhoz! Kézifékkel sikerült megállítani a buszt! Így az ijedségen kívül más bajunk nem lett!

Üdvözlettel: Farkas Péter

49 Tovább

Szétrepedt az Ikarus alja

A BKV buszok rossz műszaki állapotáról már száznál is több bejegyzés született. A BKV a műszaki meghibásodásokat mindig azzal magyarázza, hogy az Ikarusok már öregek, pedig egyértelmű, hogy az ilyen meghibásodások nagyobb része megelőzhető lenne a karbantartásokkal. Olvasónk néhány napja a képen látható, lyukas padlójú busszal utazott a 175-ös vonalán.

51 Tovább

A csuklónál szétszakadt a busz teteje

Rendszeres olvasóink már meg sem lepődnek a lenti képen, és utasunk sorain. Olvasónk a 7E vonalon olyan busszal utazott, aminek teteje a csukló gumirészénél kettészakadt:

Szia BKV-figyelő!

A mai napon (2009.04.27) tapasztaltam azt, amit a képen is láthatsz. A busz a piros 7-esen volt, ami a Városközponttól, a Keleti felé haladt.

Konkrétan elkezdett széthasadni a busz teteje az illesztésnél nagyon durva, és amíg utaztam vele egyre nagyobbá vált a rés…

A busz rendszáma: BPO-466 volt.

Üdv.: dromedár

29 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek