Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Munkavédelmi maszkban vezette a buszt

Már nem csak az utasokat, a buszvezetőket is zavarja a jármű utasterébe visszaáramló kipufogógáz. Olvasónk a 103-as vonalon egy olyan buszvezetővel találkozott, aki munkavédelmi maszkban vezetett, így védekezett az egészségkárosodás ellen. Sajnos már itt tartunk.

Tisztelt BKV Zrt.!

Ma reggel (03.30.), negyed kilenc után szálltam fel a BPI-763 rendszámú 103 járatukra a Népligetnél. A buszon átható, fullasztó kipufogógáz-szag érződött, amin a szellőztetés sem segített, mivel a kipufogógáz közvetlenül az utastérbe áramlott. A sofőr úgy próbált védekezni a gázok ellen, hogy munkavédelmi maszkban vezetett.

Az esetről a véleményemet illendőségből megtartom magamnak, azt azonban nyomatékosan kérem Önöktől, hogy a buszt haladéktalanul vonják ki a forgalomból, és ne közlekedtesség mindaddig, amíg meg nem javították.

Ismét csalódtam Önökben

Fülöp József

53 Tovább

Csak a lélek tartotta a busz ajtaját

Olvasónk néhány napja egy olyan buszon utazott, aminek az ajtaját szinte semmi nem tartotta. Az 53-as viszonylaton közlekedő busz ajtaja menet közben ide-oda csapódott, az alsó részén semmi nem rögzítette. Tisztában vagyunk vele, hogy a BKV-nak kevés a pénze, de ennyire rossz buszokat miért engednek kiállni a garázsból? Miért lehet forgalomban? Ha valaki megbillen a kanyarba, és kiesik az ajtón azt hogy magyarázza ki a szóvivő? Ez is természetes?


Nem indul a videó? Kattints ide!

34 Tovább

Tíz éve nem ült buszon, meglepődött

Olvasónk körülbelül tíz éve nem vette igénybe a BKV magas színvonalú szolgáltatásait. Néhány hete azonban újból buszra ült és meglepődött amikor tapasztalta, hogy a blogon leírt problémák igenis valósak. 6 pontban gyűjtötte össze kérdéseit, észrevételeit:

Tisztelt BKV-figyelő!

Elég régen vettem igénybe utoljára BKV-t (Kb. 10 éve). Most újra rákényszerültem, mert Rákoskeresztúrról Budaörsre járok melóba, és kocsival nem érné meg. Felfedeztem viszont néhány érdekes dolgot, érdekelne, hogy van-e rá értelmes magyarázat!

1. Mi az oka annak, hogy a járművek ilyen szinten retkesek, hogy ragadnak? Nálunk miért nem megoldható, hogy amíg a végállomáson várják az indulást, a vezető ahelyett hogy bagózik, legalább felsöpörne, ahogy fejlettebb demokráciákban szokás? Éjszaka a garázsban/remízben a takarítók dolgoznak is, vagy csak ott vannak, hogy meglegyen az óraszám? Mert egymás után 2 napon láttam ugyanazt a csikket, ugyanott, ugyanazon a buszon!

2. Hogy közlekedhet olyan busz (68-as vonal), amelyiknek a plafonon lévő Vészcsengő-gombjából, valamint a hátsó ajtóval szembeni kapaszkodó fölső rögzítési pontjából ömlik az esővíz, vagy a hátsó ajtóval szemközti sarokban be van szakadva a padlója a gumiszőnyeg alatt?

27 Tovább

BKV: Természetes, hogy hibás a fék az új metrókon

A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) munkatársai a napokban megvizsgálták az Alstom metrókocsikat, amelyek a 2-es és a leendő 4-es vonalán közlekednek majd. A Blikk információi szerint az ellenőrzést felfüggesztették, miután nagyon komoly műszaki hibákat találtak: a kezükben maradt legalább húsz fékcső. A fékcsövekre vészhelyzet vagy áramszünet esetén van szükség, ilyenkor lépnek működésbe a légfékek, amelyeket a fékcsöveken keresztül táplálnak levegővel.

Az NKH szóvivője elismerte, hogy baj van az út metróval. Csak azután folytatják az ellenőrzést, ha az Alstom kijavítja a hibákat. Kiricsi Karola, a BKV szóvivője azt mondta, ez még csak egy prototípus, természetes, hogy ilyenkor felmerülnek műszaki problémák, gyermekbetegségek, amiket a gyártó kijavít.

(Index)

115 Tovább

Eltörött a busz oldala

Olvasónk eddig csak itt a blogon látott lepusztult, törött buszokat. Eddig, mert nemrég utazott is eggyel a 113-as viszonylaton. A BKV-figyelő, a Nemzeti Közlekedési Hatóság együttműködésének köszönhetően a múltkor már garázsba küldtünk egy buszt, aminek lyukas volt a padlója. (A BKV azóta javította a hibát) Bízom benne, hogy most nem kell bekeményítenünk, és a BKV maga észreveszi a hibát, és azonnal javítja. Várjuk az illetékesek reakcióját.

Tisztelt BKV!

Repedt buszokat eddig szerencsére csak a BKV Figyelő blogon láttam, de ma volt szerencsém utazni eggyel. 113-as busz, (BPO-170) bal oldalon hátulról a 2. es 3. ablak közötti részen volt elrepedve a busz es recsegett-ropogott es természetesen mozgott menetközben. Ez csak hab a tortan a busz amúgy is pocsék állapotú, mindenhol rohad belül, rozsdás és sok helyen beázik.

Kérem önöket, a buszt vizsgáljak meg és a szükséges intézkedéseket tegyék meg. Úgy gondolom, ilyen jegy es bérletárak mellett el lehetne várni, hogy a nyújtott szolgáltatás megfelelő színvonalú legyen. Nem új szlogenekre meg minden hülyeségre kéne százezreket költeni, hanem vannak fontosabb dolgok is, pl. a buszok állagmegóvása stb stb.

A levelet a BKV Figyelőnek is elküldöm, hátha így lesz valami eredménye is…

Tisztelettel: P. Gábor

15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek