Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tömegnyomor a HÉV-en

Kedves BKV Figyelő!
 
Én általában a csömöri HÉV-vel közelítem meg a Belvárost, ami napközben igencsak kényelmes megoldás, mert még le is lehet ülni, a reggeli csúcsforgalomban pedig semmilyen más jármű nem éri el olyan sebességgel a metrót, mint a HÉV. Tehát ideális megoldás. Azt már megszoktuk, hogy egyre ritkábban jár, így nagyon kellemes pozitívumként tapasztaltuk 2 éve, hogy a reggel 7:04-kor csömörről induló szerelvény 3 helyett 6 kocsival közlekedik iskolaidőben.
Ezt az utasok meg is szokták, mint kiderül a folytatásból.

Minap reggel kimegyek a megszokott járathoz, öcsémmel és egy barátommal, majd tapasztaljuk Árpádföldön, hogy 6 helyett bizony 3 kocsis a beérkező szerelvény. Itt még fel lehet férni a vonatra (bár az ülőhelyek már rég elkeltek), Cinkotánál még le is pár ember, de a vonat folyamatosan telik. Mátyásföld Imre utca megállónál a vonatra már sokan fel se férnek ilyenkor, ha nem 6 kocsiból áll, ugyanis itt - köszönhetően a Veres Péter úti dugóknak - az összes környékbeli autóbuszjáratról átszállnak a Kedves Utasok a HÉV-re. Ezekszerint hiába, mert bizony arra meg nem lehet felférni. A Sashalomnál, Nagyiccénél vagy Rákosfalvánál próbálkozók pedig jobb, ha meg se kísérelnek ezzel a járattal utazni, hanem az egyébként lassúbb autóbuszokat választják.
 
Kérem a kedves BKV-sokat, akik ezt a blogot olvassák, hogy intézkedjenek, hogy reggel 6 és 8 óra között - különösen tanítási időszakban - gondoskodjanak arról, hogy minden HÉV szerelvény 6 kocsival közlekedjen a Gödöllői vonalon, főképp pedig a nevezett 7:04-es járat. Tavaly és tavalyelőtt így volt. (talán a 7:34-es csömöri volt 3 kocsis, de arra valahogy már kevesebben próbálnak felszállni)
 
Péter
49 Tovább

Hogyan rontsuk el azt is, ami jó?

Szombaton arra lettem figyelmes a 6-os villamoson, hogy az utastájékoztató hölgy igen csak berekedt. Az még a kisebb baj, hogy a lehető legrosszabb hangot választották ki, de sikerült egy viszonylag használható tájékoztató rendszert teljesen leamortizálni.

A Combino villamosokon eddig egy igen kellemes hangú nő, szinte az összes átszállási lehetőséget felsorolta, busztól a metróig, mindent. Szombatig. Az új nő csak a fontosabb átszállási lehetőségeket (HÉV, metró, földalatti) mondja be, a többit a kijelzőn olvashatjuk le, illetve az ajtók fölött lévő matricán nézhetjük meg. Egyet nem értek, Miért kellett ezt? Miért kellett egy jól megszokott, jó tájékoztató rendszert szétbarmolni? Megértem, hogy a rengeteg átszámozott járat miatt szükség volt a módosításra, de miért nem lehet ezeket ugyan úgy bemondani mint a régieket? Miért kell visszafelé fejlődni?

Teljesen olyan érzésem van, hogy a BKV szándékosan szívatja a vak utasokat, múltkor a metrón, most pedig a villamoson.
33 Tovább

BKV-s válasz, két észrevétel

Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Tájékoztatjuk arról, hogy a járművek mosására vonatkozó kérésüket továbbítottuk a sajtó@bkv.hu-ra. Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2007. szeptember 20.

Üdvözlettel: Ügyfélszolgálat

Nem áll meg az éjszakai járat:

Ked Hölgyem/Uram!

Panasszal szeretnék élni.
A 2007.09.19.-ről 20-ra éjjel a 02.21.-es 908-as éjszakai buszjárat Cinkota felé egyszerűen nem állt meg az Oltvány utcai megállónál, annak ellenére, hogy a kollégám kint állt a megállóban, jól láthatóan. Még csak nem is gyorsan jött. A kollegám 15 perccel korábban ment ki a buszhoz és mivel a busz nem állt
meg, újabb egy órát kellett a megállóban töltenie. A kollegáim nem szórakozásból járnak az éjszaki járattal, hanem munkából,
fáradtan. Nem első alkalommal történt, hogy a busz nem állt meg. Kérem hogy éresítsenek, hogy a jövőben hogyan lehet az ilyen kellemetlen helyzeteket elkerülni.

Üdvözlettel:
Boross Tamás
üzletvezető-konyhafőnök
30 415 47 05
Sas Club étterem

Amikor a busz nem áll meg:

22 Tovább

Halálosztó a 41-esen

T. BKV Figyelő!
 
Csak fel szeretném hívni embertársaim figyelmét hogy a mai naptól egy elmebeteg is vezet villamost a 41-es vonalán. Ma 9.40-kor történt a XI.ker Fehérvári út elején,  az orvosi szakrendelő elötti zebrán történt a következő eset:
Napsütéses idő, jó látasi viszonyok. Kb. egy komplett iskolai osztály több nevelővel, gyerekek kézenfogva haladnak át a zebrán. A nevelők a mindkét irányból érkező forgalmat saját testükkel is biztosítják, segítik az átkelést. Szerencsétlenenségükre azzal nem számoltak, hogy egy 41-es GANZ villamos ( száma 1401 ) a Körtér felöl érkezve Halálosztó-t játszik és fékezés nélkül (kb 40km/h) belehajt a gyerekseregbe. Nyilván jó poén volt a kopasz kb. harmincas villamosvezető bunkónak, de én részemről szeretném ha ez soha többé nem fordulhatna elő.

Üdv.
Attila
83 Tovább

Javítgatják az állomásokat

Korábban már két postot is írtunk a 2-es metró állomásain található hibákról, úgy néz ki nem hiába. A metrót felújító cég emberei el is kezdték a hibák kijavítását és ehhez szeretnénk egy kis segítséget adni nekik. Ma este ismét bejártuk azt a 3 állomást, ahol a legnagyobb hibákat találtuk. Elöljáróban annyit, hogy a Déli pályaudvaron kijavították a falon található díszlapot, a Moszkva téren helyreigazították az órát, azonban a padról elfeledkeztek és ezt a hibát egy másik padnál is meg találtam.


El sem hiszem, sikerült! Déli pályaudvar:


A Moszkva téren az órát sikerült helyreigazítani:

12 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek