Még mindig a székében ül az a barom, aki sorra kiadja a kezei közül ezeket a hibásan megtervezett, majd hibásan kinyomtatott matricákat. Senkit sem érdekel, hogy a fizető utasok, és az adófizetők pénzét herdálja el a saját hülyeségei miatt, már hónapok óta. Majd gyártatnak új matricákat, a hülye utas pedig kussoljon és vegye a bérletet, hadd legyen miből elkészíteni ezeket a szuper tájékoztatókat. Sajnos addig nem lesz itt rend, amíg ezek a töküket vakargató osztályvezetők, irodisták felelősségre vonás nélkül ilyen szar munkát végeznek.
Nem hiszem el, hogy ezt a hibát a BKV-nál senki sem vette észre. Inkább arra tippelek, hogy látták, csak tojtak bele...
Mikor rúgják ki végre a BKV táblagyárosát?
Majdnem kiesett egy váztörött BKV-busz ablaka
A fent látható képet olvasónk, Zoltán készítette pár hete a BPI-068-as rendszámú buszon utazva. Mint azt a levelében írta, a vázon lévő törés ezeken a buszokon nem ritka látvány, viszont azon ő is meglepődött, hogy nem csak a kettévált váz mozgott szabadon, hanem az ahhoz rögzített üvegtábla is.
Egyre több buszról szereli le az elektronikus jegykezelőket a BKV
Többször beszámoltunk már arról, hogy a BKV a pénzhiány miatt leépíti az egyébként sem túl korszerű jegykezelő rendszerét. A buszokra szerelt Protokon elektromos jegykezelők az elmúlt években igen csak leamortizálódtak a karbantartás hiánya és az alkatrészhiány miatt. Olvasónk, János is egy ilyen leamortizált, ám még életben tartott jegykezelőt fényképezett le nekünk, amit a BKV a cellux és a szigetelőszalag után most gyorkötözővel tartanak egyben. A látvány nem éppen európai, de legalább működik.
Tarlós: Kimerítő egyeztetésen közel került a megoldás
Rendkívül közel került a megoldáshoz Budapest vezetése az Alstommal, jelentette be Tarlós István főpolgármester kedden, miután több órán át tárgyalt a két fél egymással a Budapestre szállítandó új metrószerelvényekről. Mint mondta, nagyon kimerítő, de az utóbbi nyolc hónapot figyelembe véve nagyon konstruktív volt az egyeztetés. Hozzátette: "meg kell fogalmaznunk azt, amiben ma meg tudtunk állapodni", és rendkívül közel a megoldás, -olvasható az Indexen.
Patrick Kron, a francia Alstom csoport elnök-vezérigazgatója azt mondta, Tarlós István meghívására néhány hét múlva visszatér Budapestre, és lezárhatják a megbeszéléseket. Felidézte, hogy a projekt rendkívüli nehézségeken ment keresztül, de a tárgyalásokon kiderült, mindkét fél gyakorlati megoldást szeretne a tapasztalt problémákra. "Sokat haladtunk előre" - mondta.
Tarlós István és Patrick Kron a Budapestre szállítandó metrószerelvények ügyében egyeztetett egymással. A megbeszélésen jelen volt Kocsis István, a BKV és Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója, György István városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes és Tüttő Kata, az MSZP frakcióvezető-helyettese is.
Felnyársalta egy gyalogos lábát a sínből kiálló rozsdás vasdarab a Török Flóris utcában
Mentőt kellett hívni ahhoz a gyalogoshoz, akinek felnyársalta a lábát egy sínből kiálló vasdarab a pesterzsébeti Török Flóris utcában. Az esetről egy olvasónk számolt be, ő segített a bajbajutott utason, ő hívott hozzá mentőt, és a kiérkező ápolók tanácsára ő készítette a fent látható képet is. A helyszínt sajnos nem ismerjük, így nem tudjuk, hogy a gyalogos mit keresett a sínen, de olvasónk állítása szerint ezen a szakaszon nincs járda, ezért közlekedett a sínek között a gyalogos.
Tisztelt BKV-figyelő!
Tegnap (06. 15.) sikerült az alábbi történetbe keverednem. Szokásos délután kutyaséta alkalmával töltöttük időnket a futtatóban. Odabicegett egy lány a kerítéshez. Kérte, hogy egy pillanatra menjünk oda. Nagyon halkan beszélt, alig tudtuk kivenni a szavait. Aztán a megdöbbenés. Csurom vér az egyik lábfeje. Kiderült, hogy a villamossínből kiáll egy jókora kard méretű rozsdás darab és ez felnyársalta. Kihívtuk a mentőt. A diszpécser még elmondta, hogy fektessük le, emeljük meg a lábát és szorítsunk rá valamit. Szerencsére 5 percen belül kiértek.
Utolsó kommentek