Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ne feszítsd szét az induló villamos ajtaját, mert meghalsz!

"Majdnem meghalt valaki a BKV miatt" tárggyal írta olvasónk, Fanni az alább olvasható történetét. Mint az a leveléből kiderül, október 1-jén, szombaton 23 óra körül a 4-6-os villamoson utazott egy ismerősével. A Wesselényi utcánál szálltak le a villamosról, ahol egy lánynak feltehetőleg műszaki hiba miatt beszorult az ujja a záródó ajtók közé. Azt sajnos nem tudjuk, hogy az ajtó a feszegetés miatt romlott-e el, vagy már alapból rossz volt, minden esetre jó példa arra, miért nem futunk a villamos után, és miért nem ugrunk be a záródó ajtók közé:

Kedves BKV-figyelő!

Azért írok, mert tegnap este (10. 01.) sikerült megtapasztalnom, hogy a villamosok mennyire is vannak ellenőrizve és, hogy a vezető mennyire éber.

Este 11 körül a 4-6-os villamoson utaztam az ismerőseimmel. Ilyenkor már javában tele van ellenőrökkel a villamos. Mindegyik ajtónál volt egy. A Wesselényinél szálltunk le. Láttuk, hogy egy lány feszíti az ajtót, de akkor még nem tudtuk miért. Odamentünk segíteni neki és akkor láttuk, hogy beszorult az ujja és próbálja kiszedni.

81 Tovább

Meddig hagyják szétrohadni a ZIU trolikat?

A címben feltett kérdésre olvasónk keresi a választ. Tisztába van vele, hogy megérkeztek már a BKV-hoz az újhasznált MAN trolik, de addig, amíg azokat a közlekedési társaság nem állítja forgalomba, addig a meglévő állománnyal kellene foglalkozni, és azokat kellene biztonságossá tenni, hátha a későbbiekben is szükség lesz rájuk. A ZIU-k karbantartása azért is fontos, mert hiába jöttek meg a MAN-ok, forgalomba állítani egyelőre nem lehet őket, mert a járművek üzembehelyezéséről szóló jogszabály módosításakor egyszerűen elfeledkeztek arról, hogy létezik olyan jármű, hogy trolibusz.

23 Tovább

Kérdezz - nem felelek! Utastájékoztatás BKV módra

Az alábbi levélben említett sofőr valószínűleg jó eséllyel pályázhatna "Az év pofátlan BKV-sa" címért, ha osztanánk ilyet. Ami kiemelkedővé teszi teljesítményét, az az, hogy mindezt egyetlen szó nélkül érte el. Kiállt a forgalomból, azonban arra sem vette a fáradtságot, hogy ezt közölje az utasokkal, vagy hogy két szót szóljon az őt kérdezgető, semmit nem értő tömeghez. A fizető vendég teljes ignorálása persze egyetlen civilizált társadalomban sem elfogadott eljárás, de nálunk ilyen is van. Legyünk optimisták: különleges helyen élünk!

Tisztelt BKV-figyelő!

Felháborító esetet szeretnék megosztani a blog olvasóival. Ma - szeptember 16-án - reggel 7. 35 perckor szálltam fel a a 927-es jelzésű régi típusú 74-es trolira a Wesselényi utcai megállónál. Jó sokan voltunk utasok, mert a járműre 20! percet vártunk, így az rettenetesen zsúfolt volt. El is jutottunk a következő megállóig, az Almássy térig, ahol le-és felszálló utasok is voltak bőven. Majd, miután a vezető bezárta az ajtókat, nem indult el. Mindenki feszülten várakozott, a troli állt a megállóban.

70 Tovább

Kifordult a 21-es busz ajtaja a Déli pályaudvarnál

A fenti képet olvasónk, Peti készítette szeptember 2-án a Déli pályaudvarnál. Mint az a felvételen látható, a 21-es busz ajtaja kifordult, valószínűleg a fenti ajtótartó kar törése miatt. Több hasonló baleset is történt az elmúlt években, pár hónapja egy Ikarus 280-as busz ajtaja esett az utastérbe hasonló hiba miatt. Véleményünk szerint a korrózió miatti törés egy előre látható hiba, tehát ezek az esetek megelőzhetőek lennének normális karbantartás mellett.

90 Tovább

Magától kiesett a 74-es trolipótló ablaka

Olvasónk, Krisztián a BKV-figyelő Facebook oldalán tegnap számolt be arról, hogy a 74-es trolipótló egyik ablaka magától kiesett. Nagyon nem lettem volna annak a gyalogosnak a helyében, akire ez ráesik…

91 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek