Olvasónk péntek délután a Gödöllői HÉV-vel utazott. Jegye, bérlete nem volt, ezért a pénztárban szeretett volna venni, ami zárva volt, ezért a vonaton a jegyvágótól próbált meg jegyet szerezni. Nehézkes volt, mert a kalauz először zsebre tette a pénzt, majd használt jegyet adott. Többi a levélben:
Kedves BKV-figyelő!
A BKV juttatási rendszerét "érdekesen" kibővítő kalauzzal találkoztam a minap. Meglepő élmény volt.
Június 26-án a Gödöllőről 16:36-kor induló szerelvényen utaztam. A pénztár "természetesen" zárva volt a gödöllői végállomáson, ezért a vonaton voltam kénytelen jegyet venni. Itt kezdődtek a gondok.
A kalauz az Erzsébet park után érkezett egy vékony, 40-45 éves, sötét, göndör hajú, romló fogazatú "hölgy" személyében, kinek száját - köszönés helyett - a "jegyet!" felszólítás tudta csak elhagyni. Akár szerencsének is tekinthetjük, hogy a "hölgy" kerülte a jól bevált udvariassági formulákat, mert a masszív szájszag bizonyosan kellemetlen gyomor-fluktuációt idézhetett volna elő az utazóközönség érzékenyebb tagjainál. A HÉV-et meg emiatt összerókázni nem menő.
A jegyet Mogyoródig kértem (addig utaztam), nyújtottam a papír kétszázast, amit a kalauz szakavatott mozdulattal zsebre tett, és indult volna tovább. Itt követtem el egy nagy hibát: meg mertem kérdezni, hogy:
Utolsó kommentek