Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem fontos a dolgozók bejelentése és az utasok biztonsága a BKV-nak

A 2-es metró felújított állomásain az utastájékoztató rendszer hangszórói olyan hangosra vannak állítva, hogy az utasok sokszor a szerelvényekben lévő hangszórókat sem hallják, emiatt több utas is az ajtók között maradt. A kialakult balesetveszélyes helyzetről a BKV-dolgozók több alkalommal értesítették a munkaadójukat, legutóbb egy nyílt levélben fordultak a társasághoz, de a BKV még csak válaszra sem méltatta őket. Úgy néz ki a cégnek nem fontos a dolgozók bejelentése és az utasok biztonsága.

Tisztelt BKV-figyelő!

Azzal a kéréssel fordulok hozzád, hogy légy szíves segíts nekünk az alábbi probléma megoldásában:

A felújított 2-es metró állomásain lévő utas-tájékoztatási rendszer elviselhetetlen kiabálásáról van szó. Többször jeleztük a központi forgalom irányítók felé, hogy túl hangosan szól a felhívás (ők sem tudtak érdemben változást elérni), hogy a kijáratnál ellenőrzést tartanak. Ezt olyan hangerővel teszi a rendszer, mely elnyomja a vonat utas-tájékoztatást (felhívva az utasok figyelmét, hogy az ajtók záródnak) és ebből számtalan panasz érkezett, és a metróvezetőket szidják.

53 Tovább

Razziáznak a biztonsági őrök az 51-es villamos vonalán?

Az 51-es villamos és az 54-55-ös buszok vonalán rendszeresen kirabolják a gyanútlan utasokat. Legtöbbször az ajtók közelében ülők ékszereit lopják el a záródó ajtók között lepattanó tolvajok, de nem egyszer pénztárcákat, laptopokat, mobiltelefonokat zsarolnak ki az utasoktól. Olvasónk külföldi ismerősének a nyakláncát tépték le az Illatos út környékén. Nem hagyták annyiban a dolgot, feljelentést tettek, és a BKV-felé is jelezték a problémát, aminek meg is lett az eredménye:

Tisztelt BKV-figyelő!

Nemrégiben egy ismerősünk látogatott külföldről el hozzánk és megtörtént a baj.Az 51-es jelzésű villamoson az illatos út környékén kitépték a nyakából a nyakláncát. Aki ismerős a környéken tudja, hogy nem a közbiztonságáról híres a 9. kerület eme "színpompás foltja".

32 Tovább

Sem tartózkodó sem illemhely, így dolgoznak a BKV-s biztonsági őrök

Az 50-es villamos Kossuth téri megállójában a BKV egész napos jegyellenőrzést folytat. Teszi mindezt úgy, hogy itt két állomás között kevesebb, mint 200 méter van, tehát aki bliccel, az úgyis sétál egy keveset. A legszomorúbb, hogy az ott dolgozó biztonságiaknak se várót, se WC-t nem helyeztek ki. A BKV-figyelő a dolgozók rossz munkakörülményei miatt a BKV-hoz fordult:

Tisztelt BKV Zrt!

A napokban figyeltem fel arra, hogy az 50-es villamos Kossuth téri megállójában biztonsági őrök állnak. Bevallom őszintén, értetlenül álltam a jelenség előtt, ezért az olvasóimhoz fordultam. A blogom Facebook oldalán senki sem tudott választ adni arra az egyszerű kérdésemre, hogy milyen célból állnak ott az őrök, ezért fordulok most Önökhöz.

Először azt hittem, hogy a felszállók jegyeit és bérleteit ellenőrzik, de amikor huzamosabb időt eltöltöttem a megállóban rájöttem, hogy leginkább egymással beszélgetnek, nevetgélnek. Később rájöttem, hogy nincs is kit ellenőrizniük, hiszen aki bliccelni akar, az nem itt, hanem a Fő utcai megállóban száll fel, ami a Kossuth tértől kevesebb, mint 200 méterre, gyalogosan kevesebb, mint 3 percre található.

21 Tovább

Belőtték a 130-as busz hátsó ablakát?

Olvasónk augusztus 24-én, a 130-as buszon utazott. A Szentmihályi úton haladtak, amikor egy hatalmas csattanásra lettek figyelmesek. Mint később kiderült, nem a busz esett szét, csupán a hátsó ablaka pókhálósodott és tört be. Először azt hitték, hogy egy kő pattant fel, és az ütötte ki az ablakot, de az egyik utas azt állította, hogy belőtték a busz ablakát. Aki esetleg többet tud az esetről, az írjon kommentet, vagy beszámolót a bkvfigyelo@gmail.com címre!

Kedves BKV-figyelő!

Egy nagyon kellemetlen, sőt, ijesztő élmény miatt írok neked, és a blog olvasóinak. Bár már majd' egy hete történt, azóta sem hallottam róla semmit a médiában, így gondoltam, közreadom.

Történt, hogy 2011. augusztus 24-én a 130-as busz József utcai megállójában szálltam fel Újpalota irányában az onnan 20:55-kor induló buszra (ami mellesleg '49-kor jött, de ez most mindegy), aminek a pályaszáma 01-73 volt. (IK 260) A Szentmihályi úton haladtunk éppen kb. 21:00-kor - ahol az én haladási irányomtól jobbra egy kiserdő terül el, ahol többen is laknak különböző összetákolt kunyhókban, amikor a busz jobb hátulja felől hangos csattanást hallottam. Azt hittem, megint eltört valami a buszban, és a sofőr is ezt hihette, mert nem állt meg, de nem is szólt hátra. Aztán mikor odanéztem, láttam, hogy a hátsó ajtó előtti ablak eltolható részei alatti üveg teljes terjedelmében pókhálósra van repedve. Gondoltam, valami kavics verődhetett fel, amíg az ablakkal átellenben álló férfi nem kezdett óbégatni, hogy belőttek a buszba!

38 Tovább

Magasról tesznek a buszvezetők bejelentéseire a diszpécserek

Több mint egy napig állt a tilosban egy Range Rover a Bethlen Gábor utcai szükség-leszállóhelyen, de sem a BKV, sem a közterület-felügyelők nem tettek semmit, holott a BKV járművezetői több tucat alkalommal bejelentették. Bár a közteresek többször elmentek az autó mellett, egyszer sem kérték az elszállíttatását. Olvasónk szerint ez az eset is tökéletesen példázza, hogy a BKV diszpécserei és zavarelháratói, valamint a közterület felügyelők mennyire tesznek a járművezetők bejelentéseire.

27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek