Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A csuklónál szétszakadt a busz teteje

Rendszeres olvasóink már meg sem lepődnek a lenti képen, és utasunk sorain. Olvasónk a 7E vonalon olyan busszal utazott, aminek teteje a csukló gumirészénél kettészakadt:

Szia BKV-figyelő!

A mai napon (2009.04.27) tapasztaltam azt, amit a képen is láthatsz. A busz a piros 7-esen volt, ami a Városközponttól, a Keleti felé haladt.

Konkrétan elkezdett széthasadni a busz teteje az illesztésnél nagyon durva, és amíg utaztam vele egyre nagyobbá vált a rés…

A busz rendszáma: BPO-466 volt.

Üdv.: dromedár

29 Tovább

Rendszeresen rátámadnak a járművezetőkre

Sokszor olvashattatok már itt a blogon olyan bejegyzéseket, amikben utasok leírták, hogy gyalogosok, autósok hogyan támadták rá a BKV egyébként türelmes, szabályosan közlekedő alkalmazottaira. Legutóbb egy olyan poszt jelenet meg, amiben olvasónk leírta, hogy egy szabálytalankodó gyalogos hogyan törte be a busz szélvédőjét. Egy másik olvasónk most hasonló észrevételt küldött:

67 Tovább

Ralliznak a villamosok az Erzsébet királyné útján

Egy olvasónk hívta fel a figyelmet a frissen, 2-3 hete felújított villamossínekre az Erzsébet királyné útján. A sínek még a laikusoknak is feltűnő módon girbe-gurbák, a villamos ha lehet, még lassabban jár, mint a felújítás előtt. Megkérdeztük a BKV-t, ahol elmondták, hogy a síneknek csak két hibájuk van: görbülnek függőlegesen és görbülnek vízszintesen. A felújítást egy olyan cég végezte, amelynek szakreferenciája nincs, vágányt is csak épp hogy valamivel többet fektetett eddig, mint amennyi a közbeszerzési kiírásban kötelezőnek meg volt adva.

A BKV szeptemberben írt ki pályázatot 3 villamosvonal úgynevezett nagypaneles szakaszának felújítására a 12-14-es, a 30-as és a 69-es villamos vonalán. A pályázaton két meghívott cég indult: a Vasútépítő Kft és a VÉP Kft., az utóbbi lett a nyertes, mindhárom szakaszra, összesen 130 millió forintért.

20 Tovább

Tilosban parkoló autóba ütött a BKV-s

Olvasónk autóval tilosban várakozott néhány percig egy buszmegálló előtt. Egy éppen akkor oda álló busz miatt előrébb kellett állniuk, hogy az minden gond nélkül elférjen. A busz beállt, a vezető kiszállt, és megfenyegette az autóst, hogy ha nem áll odébb, lefényképezi őket. Így is tett, majd az autós is lefényképezte a buszvezetőt, aki ezért a kocsiba ütött, ami behorpadt. Képek, szavazás, történet alant:

Szia BKV-figyelő!

Eddig csak olvastam a blogot, nem is lepődöm meg már semmin a BKV- val való közlekedéseim során, már csak megmosolygom a dolgokat, de most sikerült a BKV- nak (pontosabban egy dolgozójának) kivívnia a felháborodásomat. A sztori ott kezdődik, hogy az Újpest- Központban a 220- as és a 170- es busznak van egy végállomása, egy burkolóelemekből összeűllított sáv. Szóval édesapámmal bementünk a Központba, fel akartuk venni egy barátomat, aki a 220- assal jár, és ezért megálltunk a buszmegálló elejében, így előttünk kb. 4-5 busz fért el, ekkor egy busz állt a megállóban.

129 Tovább

Kulturált utastér és ülés

A VT-Transman Kft. a BKV egyik alvállakozója, aki budai és pesti vonalakon MAN és Volvo buszokkal van jelen. Buszvezetőik általában a BKV-tól és a Volántól kirúgott buszvezetők. Sok kritikát kapnak a buszaikkal és a járművezetőikkel kapcsolatosan is. Előbbit azért kritizálják az utasok, mert a "VT-s" buszok még annyira sincsenek takarítva, mint a BKV buszai. A karbantartással is igen nagy bajok vannak, az utastér csinosítgatására sem költenek sokat. A buszokba olyan gyenge minőségű üléseket tettek, amik már attól is rongálódnak, ha valaki leül rájuk. Ez olvasónk képein is látható:

58 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek