Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Elkészültek a BKV-figyelő Nappali Zsebtérképek

A mai napon elkészült az ingyenes BKV-figyelő zsebtérkép nappali változata. A partnerekhez való kiszállítás a holnapi napon kezdődik, de fanatikus olvasóink már ma is hozzájuthatnak, ha ellátogatnak a CopyStore Szentkirályi utcai üzletébe (1088 Budapest, Szentkirályi u 33-35). A térképet az eladóktól kérjétek!

A térképek gyártása innentől folyamatos lesz. Elkezdtük az éjszakai térképek gyártását, szervezését is, várhatóan néhány héten belül ezekkel is elkészülünk, és nem csak a nappali, de az éjszakai közlekedéseket is meg tudjuk könnyíteni.

A térképekről bővebb információt a http://terkep.bkvfigyelo.hu oldalon találtok. Észrevételeiteket, visszajelzéseiteket a zsebterkep@bkvfigyelo.hu e-mail címre várjuk!

20 Tovább

Tiltsák be a fényképezést a metróállomásokon!

"Tiltsák be a fényképezést a metróállomásokon!" -Kérik a metrósok, akiket állításuk szerint sokszor megvakítanak a világosban vakuzó fotósok. Szerintük ez nem csak balesetveszélyes, hanem a metróközlekedésre is veszélyt jelent, hiszen sokszor sem a segédvezető sem a metróvezető nem lát másodpercekig a fényképezés után, és percekre csökken a látásuk hatékonysága.

Véleményem szerint ha a fényképezést nem is, a vakuzást mindenképpen be kellene tiltani, ha valóban ekkora veszélyt jelent a közlekedésre. Szerintetek? A levél hajtás után olvasható.

59 Tovább

Szétrohadt troli hogyan szállíthat utasokat?

A fenti képet olvasónk, Trudi Tru készítette és töltötte fel a BKV-figyelő Facebook falára. A felvételt elnézve, számomra érthetetlen, hogy ilyen állapotban lévő trolibusz hogy vehet részt forgalomban, és hogy szállíthat utasokat. Senki se mondja nekem, hogy ha ilyen a troli oldallemeze, akkor a padló illetve a váz többi része tökéletes állapotban van. Autóval rendelkező olvasóktól kérdezném, hogy ha az ő kocsijuk ilyen állapotban vajon kapna-e műszakit?

72 Tovább

Átszállhatnak a 14 éve megszűnt 67-es villamosra

A BKV tábláit az utóbbi időben csak kritizálni lehet, ugyanis egy olyan remekmű sem született mostanában, amiben ne lett volna valami hiba. Gondoljunk csak arra a több tucat elrontott viszonylatjelző táblára, amikről az elmúlt hónapokban írtunk, vagy a sikeresen elrontott metró illetve HÉV matricákra, ahol nem csak állomásfelcserélések, de komoly elütések és helyesírási hibák is voltak.

Gondolom senkit sem lep meg, hogy a Kacsóh Pongrác úti aluljáróba évekkel ezelőtt kihelyezett tájékoztató táblát sem sikerült hiba nélkül elkészítenie a BKV-nak. Gyakorlatilag úgy szar az egész, ahogy van, hiszen azon kívül, hogy szép, semmire sem használható. Egyfelől a Mexikói útnál nem a 2-es metróra szállhatunk át, hanem a Földalattira, másfelől pedig a 67-es villamos 1997-ben megszűnt, tehát arra is nehezen tudunk felszállni, ahogy a gyors 25-ös és a 25A buszokra is, hiszen ezek is megszűntek. Arról, hogy miért nem egységesek a metró illetve jármű logók az ilyen táblákon, már ki sem térek… Nem csak az siralmas, hogy évekig kinthagynak egy elavult táblát, hanem az is, hogy évek óta hibásan van kint…

65 Tovább

A leszállási szándékát a drótok összeérintésével jelezze


Sajnos nem tudni, hogy a képen látható mű a BKV garázsaiban dolgozó szakemberek, vagy egy vicces utas keze munkáját dicséri-e, minden esetre nagyon nem vicces, amikor az utolsó pillanatban vesszük észre, hogy nekünk jeleznünk kellene, mert le szeretnénk szállni, de ezt a gomb hiánya miatt nem tudjuk megtenni. Tényleg van olyan utas, aki nekiáll, és kiszerel egy ilyen gombot?

29 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek