A Főváros és a BKK elfogadja az NFÜ javaslatát a projekt két ütemre bontására és tartalmának bővítésére.
A Fővárosi Önkormányzat és a Budapesti Közlekedési Központ is megkapta az elmúlt hetek szakmai egyeztetései és javaslataink nyomán a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által elkészített kompromisszumos javaslatcsomagot a Budai Fonódó projekt megvalósítására vonatkozóan. Ennek lényege az, hogy a projekt két ütemre válik szét, azonban a Főváros és a BKK által mindvégig fontosnak tartott és a szakmai vélemények szerint is indokolt, de a II. kerület által korábban ellenzett Bem rakparti villamosszakasz a tervek pontosítását követően megvalósul.
Mégis megvalósul a Budai Fonódó villamoshálózat mindkét ága
Alacsonypadlós használt trolibuszokat vásárol Budapest
Az öreg szovjet trolik felújítását váltja ki a beszerzés, új járművek beszerzése továbbra is napirenden van, -áll a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.
A nemrégiben lezárult sikeres trolibusz-tender eredményeként alacsonypadlós használt csuklós trolibuszok érkezhetnek a fővárosba. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a BKV 2010-ben jelentette be: használt trolibuszok és autóbuszok beszerzésére ír ki tendert a közlekedésüzemeltető társaság. A használt járművek beszerzése a tarthatatlan műszaki állapotok enyhítését szolgálja, nem helyettesíti az ezzel párhuzamosan az autóbuszpark, a trolibuszok és a villamosok jelentős részének lecserélését célzó nagyprojekteket, melyeket a BKK megkezdett.
Vitézy: újabb nonstop villamosjáratok jöhetnek
Műszakilag nem megoldható, hogy a metró éjjel-nappal járjon, de péntek-szombat éjjel esetleg lesz erre lehetőség - mondta a BKK igazgatója a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában.
Műszakilag nem megoldható, hogy éjjel-nappal járjon a metró, de elképzelhető, hogy később esetleg péntek és szombat éjjel erre lesz lehetőség - nyilatkozta a Kossuth Rádió reggeli műsorában a Budapesti Közlekedési Központ igazgatója. Vitézy Dávid a BKV-menetrend vasárnap életbe lépett módosításáról azt mondta: egyértelmű siker, hogy mostantól a hatos villamosok éjszaka is, egyes buszjáratok pedig sűrűbben közlekednek. A tapasztalatokat a következő hónapokban kiértékelik, és ez után döntenek arról, hogy kiterjesszék-e a nonstop üzemmódot más villamosvonalakra is.
Adófizetők pénzén utazik Vitézy Dávid?
Budapest-Dubaj - Külföldön keresi a gyógyírt a pénztelenségre, a rossz gazdálkodásra, a kigyulladó buszokra, metrókra a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója, -írja a Blikk. (A cikk alatt a BKK válasza is elolvasható!)
Vitézy Dávid tavaly őszi kinevezése óta számos országot bejárt, információnk szerint az adófizetők és az Európai Unió pénzén. Több alkalommal Londonban próbálta ellesni a titkot, járt kiküldetésben a hűvös Norvégiában és a forró Dubajban is. A BKK kipipált úti céljai között van még Brüsszel és Sevilla is.
A BKK sajtóirodája kérdésünkre azt közölte, eddig 600 ezer forintba kerültek ezek az utak. Azt nem sikerült megtudnunk, hogy főváros és cégei is finanszírozták-e ezeket az utazásokat, és mennyivel, mert ennyi útra szállással, étkezéssel 600 ezer forint túl kevésnek tűnhet.
BKK: Valótlanságot állított a Blikk a közlekedési központtal kapcsolatban
Ma éjszaka a BKV-figyelőn megjelent egy Blikkből átvett cikk, melyben arról olvashattatok, hogy a Budapesti Közlekedési Központban jelenleg csak vezetők dolgoznak, nincs egy alkalmazott sem. A BKK Sajtókommunikációs irodája ma elküldte a BKV-figyelőnek azt a helyreigazítási kérelmet, amit a napilap főszerkesztőjének írtak, ugyanis a közlekedési központ szerint a Blikk annak ellenére közölt le valótlan információkat, hogy a BKK Sajtókommunikációs irodája napokkal a cikk megjelenése előtt , érthetően, világosan fogalmazva válaszolt az újságíró kérdésére. A helyreigazítás az előző bejegyzésben kommentálható. Ha hozzászólnál, kattints ide!
Tisztelt Főszerkesztő úr!
2011. április 12-én a Blikk napilap 6. oldalán megjelent "Beosztott nincs, csak főnökök" című cikkükben valótlanságokat állítanak a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) kapcsolatban. Önök hamisan állítják ebben a cikkben, hogy a Budapesti Közlekedési Központnál dolgozó 44 főből az 5 igazgatón kívül a többi 39 munkatárs mindegyike valamilyen vezetői munkakörben tevékenykedik. Továbbá, Önök hamisan állítják azt hogy a BKK-nál nem létezik főosztályvezetőnél alacsonyabb beosztás és szintén valótlan az a mondat is, miszerint "Vitézy Dávid vezérigazgató alatt 38 ember dolgozik, mind vezető".
Utolsó kommentek