Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Üzemszerű? Több méteres füstfelhőt hagyott maga után a busz

Olvasónk tegnap a Krisztina téren hatalmas füstfelhőre lett figyelmes. Először azt hitte, valami nagy beleset történt, kigyulladt valami. Amikor közelebb ment látta, hogy egy busz okádta a hatalmas füstöt. (Itt hívnám fel a figyelmet az Index tegnapi cikkére: Magas a szállópor-koncentráció, aki teheti, használja a tömegközlekedést.)

Kedves BKV-figyelő!

Régi olvasód vagyok, sokszor bosszankodtam már a nálad megírt dolgokon. Hasznos és remek dolog ez a blog. Ma olyan dolgot sikerült lefényképeznem, aminek talán helye lehetne rajta:

89 Tovább

Éjjel is járatja buszait a BKV, hogy el tudjanak reggel indulni

Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a hajnali üzemkezdéskor el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, az alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer:

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbi cikkre szeretném egy kicsit ráirányitani a figyelmet. Szombaton, mielőtt behavazott az ország jelent meg, és délutánra kicsit háttérbe szorult, hiszen a havazásokról érkeztek a híradások az összes hírportálon. Pedig döbbenetes dologra világit rá:

"Egész éjjel járatja parkoló autóbuszait a BKV, hogy a dermesztő hajnali üzemkezdéskor a járatok el tudjanak indulni. A meglehetősen pazarló és környezetszennyező megoldással csak a BKV él, a járatainak 10 százalékát üzemeltető alvállalkozók inkább a rendszeres karbantartást választották, hogy ne fagyjon el a buszokban a légrendszer - értesült a HavariaPress. Csütörtökön reggel a BKV csaknem minden harmadik autóbusza "megadta magát" a hidegben. Az autóbuszok légrendszere fagyott el, s emiatt már el sem tudtak indulni a garázsból, vagy menet közben, az első körben robbantak le.

91 Tovább

Pénzhiány miatt döcögnek a villamosok

Nincs Pesten olyan villamosvonal, amelyik ne szorulna rá egy nagyobb karbantartásra, síncserére. A lassújelek száma napról-napra nő, egyre több helyen, egyre lassabban mennek a villamosok. Olvasónk levelet írt a BKV-nak, melyre azt a választ kapta, hogy kevés a pénz. Ez ugye az elmúlt hetek hírei miatt is vicces:

Kedves BKV-figyelő!

Napi rendszerességgel járok az 1-es és 21-es villamossal, és szerintem borzalmas állapotúak a sínek. Még két-három éve írtam a BKV-nak egy levelet hogy a 21-es villamos(akkor még 30-as) majdnem végig 10-15 km/h sebességgel közlekedik a Gubacsi úton. Akkor azt a választ adták, hogy pénzhiány miatt csak a fő vonalak tudják felújítani, és a kevesebb utast szállító járatokra csak ritkán jut pénz. Azóta a 21-es villamoson több felújítást végeztek, aminek örülhetünk mert a Gubacsi úton Könyves Kálmán körút és FÉG megálló között elfogadható sebességgel tudnak közlekedni a villamosok, kivéve a Koppány utca és Földváry utca közötti 1 megálló, ahol 20km/h a korlátozás.

66 Tovább

Szanaszét volt szakadva a troli csuklója

Olvasónk a minap a 264-es számú trolibuszon utazott a 80A vonalon. A buszra felszállva vette észre, hogy a csuklónál lévő gumiharmónika teljesen szét van szakadva, de nem csak a "megszokott" helyeken, hanem lent is, 1,5 méter hosszan. Képek a levél alatt.

Tisztelt BKV!

2009. augusztus 31-én a Keleti pályaudvartól az Aréna Plázáig úgy döntöttem igénybe veszem a 80A trolit. Általában inkább sétálok, mert a járművön rendszeresen tartózkodik egy-két hajléktalan, koszos is, nem szívesen utazom rajta. Most gondoltam havi 9400-ért egyszer kibírom, na.

Ahogy felszálltam a buszra, nem volt nehéz észrevenni, hogy a csuklóknál elhelyezett gumi szanaszét van szakadva.

64 Tovább

Kétméteres alkatrész szakadt le a buszról

Ákos tegnap a Rákóczi úton sétált, amikor egy mellette elhaladó busz éppen készült széthullani. Recsegett, ropogott, majd a hátuljának egy darabját a kátyús úton hagyta. Várjuk olvasóink felvételeit olyan buszokról, amik menet közben kerekeiket, vagy motorjukat hagyják el.

 (Nem azért esnek szét a buszok, mert nincs pénz karbantartásra. A BKV-nak rengeteg pénze van, csak másra költik. Erről itt ír az Index)

Sajnos-hálistennek ritkán szembesül az ember ennyire plasztikusan az ország/város/közszolgáltatás nyomorával, mint tegnap volt szerencsém a fővárosi Rákóczi úton. Az elmúlt hetek amúgy is a BKV, pontosabban a kitűnő menedzser, Kocsis István és a nagyszerű főpolgármester-helyettes, Hagyó Miklós nemes küzdelmének jegyében zajlottak. A mesés végkielégítések, agyafúrt tanácsok, kettős ügynökök, megszüntetett pozíciók után maga a miniszterelnök is beszállt egy elegáns mozdulattal a pankrációba (nem tudni, kinek az oldalán), amikor kijelentette, hogy a kormány nem ad garanciát a BKV 30 milliárdos hitelfelvételére. Hiányzik-e még bármi az igazi szétesés-érzéshez?

75 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek