Tisztelt BKV Zrt!Mai esős napon (2008. szeptember 8., hétfő) volt „szerencsém” igénybe venni az Önök szolgáltatását a 202E jelzésű útvonalon. A 19-21-es számú járműre – ha jól emlékszem – fél tizenegy után nem sokkal a középső ajtón szálltam fel a kőbánya-kispesti végállomáson, és a vezető mögötti (tehát bal) oldalon a hatodik üléssorban, az ablak mellett foglaltam helyet. Az Új köztemető megálló után arra lettem figyelmes, hogy valami rácsöppent az alkaromra. Mikor odapillantottam a mellékelt fotó látványával szembesültem. A karomra egy meglehetősen méretes, undorító, fekete csepp hullott. Felnéztem, és azt láttam, hogy a tetőelemek közötti illesztésen már ott fityeg a következő fekete csepp, így menekülőre fogtam. Ekkor jöttem rá, hogy a folyadékból csöppent a nadrágomra is két csepp (ebből a kisebbik a mellékelt fotón is látható), illetve egy csepp esett a pólómra. Mivel egyelőre még nem mostam ki őket, nem tudom, hogy a foltok eltávolíthatóak-e, mindenesetre megalázónak érzem, hogy a járműveik karbantartása hiányában sikerült összemocskolnom magam, és piszkosan kellett utaznom. Szerencsére nem a legjobb ruhadarabjaim voltak rajtam (bár lehettek volna!), így megnyugtathatom Önöket, ha foltok nem lesznek kivehetők, akkor sem fogok azzal foglalkozni, hogy a káromat megtérítsék. De – véleményem szerint – minősíthetetlen az, ami történt, főképpen az, hogy nekem kellett szégyenkeznem a ruházatom miatt, az Önök hibájából.Remélem a panelek mögött található elektronika megfelelően szigetelt, különben annak, aki hozzáér ehhez az említett részhez, nem csak esztétikailag lesz megrázó élményben része.Hozzá tartozik a történethez az is, hogy a jármű belülről mocskos és elhanyagolt volt. A graffitiról az Önök vállalata természetesen nem tehet, de az ablakok közti fém elemek rohadásáról annál inkább. Illetve említhetném azt a problémát is, hogy egy tömegközlekedési eszközön az utasok óhatatlanul is hozzáérnek az üveg elemekhez, amely így idővel zsírosodik, ám ezt Önök nyilvánvalóan nem érzik feladatuknak eltávolítani.Összefoglalva tehát: Sokan panaszkodnak arra, hogy a BKV járatain koszos ruházatú emberek is utaznak, ám némi túlzással és cinizmussal azt is mondhatnánk, hogy talán ezeket az embereket pont a buszok koszolják össze.Tájékoztatásul közlöm, hogy jelen e-mailt a bkvfigyelo.blog.hu portálnak is elküldöm.Előre is köszönöm az ügyfélszolgálati munkatárs figyelmét.Tisztelettel: L. Tamás
Beázik az öreg Ikarus
Az autósok is szívnak a rossz sínek miatt
Erika által leírt problémát teljesen megértem, ugyanis 3 évig jártam az említett szakaszon, és egyszer a sínhibákat kerülgető autós majdnem elcsapott a Galvani utcánál lévő zebránál. Ideje volna karbantartani az utakat, és a síneket is.
Tisztelt BKV Zrt!
Pontosan nem tudom, kire is tartozik, ezért Önöknek és a Fővárosi Önkormányzatnak is elküldöm ezt a levelet. Mivel főútvonal, így gondolom a főváros, de mivel villamos pálya, így valószínűleg Önök is felelnek érte!
A mellékékelt képek a XI. kerület Fehérvári úr - Andor és Galvani utca kereszteződésben készültek. Olyan rossz állapotban van a sínpár és a körülötte lévő aszfalt, hogy az autók csak lépésben mernek átmenni. Aki nem így tesz, annak az autója bánja! Ez egy nagyon forgalmas csomópont, így az még fokozza a dugót, hogy az autósok lassan mennek át a kereszteződésben. Volt már itt azért baleset, mert aki utoljára átment, annyira azt figyelte, hogyan kerülje ki a felpúposodott, illetve a gödörré vált aszfaltot, hogy nem látta már elindult a keresztforgalom.
Jó lenne ezt minnél előbb rendbe tenni, mielőtt nagyobb baleset lesz belőle. Akár a villamossal is!
Üdvözlettel: Szegedi Erika
Halláskárosodás a Volvo buszon
Lerobbant, a másik kettő otthagyott
Alig néhány perce, 16:00 magasságában ismét lerobbant egy busz amin utaztam. Ez nem lenne nagy szám, minden közlekedési társaságnál megesik az ilyen, de ez már nem az első. Sajnos a BKV ott spórol, ahol nem kellene. A karbantartók szerint nincsenek alkatrészek, nincsenek olyan körülmények, ahol a karbantartók normálisan elvégezhetnék feladataikat. Sajnos az ilyen „lerobbanások” már rendszeresek. Az elmúlt néhány hónapban szinte heti rendszerességgel történt hasonló eset, más-más vonalakon.*Javította a szerk.
Az utasok is megszokták már –és ez a videón is látható- nem szóltak semmit, nem anyáztak, még csak nem is hőbörögtek. Amikor a buszvezető megállt, a Földváry utca előtt, kinyitotta az ajtókat, majd felszólítás nélkül leszálltak az utasok. Valószínű, már ők is megszokták.
Ami a legszebb az egészben, hogy a gyors 23-as busznak ezen a helyen nincs megállója, így az utasok egy része a következő 23-as buszra volt kénytelen felszállni. Mivel én a János utcához mentem, ahol a 23-asnak nincs, csak a gyors 23-asnak volt megállója, kicsit bizakodva tovább vártam, hogy majd a következő busz felvesz (a 23-as megállójában*), a többi várakozó utassal együtt.
16:14 magasságában fel is bukkant a következő gyors 23-as busz, melynek intettem, majd tovább ment, pontosan úgy, mint a 8 perccel utána érkező kollégája, aki még a fejét is elfordította. Nem tehettem mást, fel kellett szállnom a sima 23-asra és gyalogolni.
Hát, így húz el a BKV :)
Utolsó kommentek