Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hajléktalanszállót csináltak a 14-es villamosból

A BKV-figyelő az elmúlt hetekben több alkalommal is foglalkozott a 14-es villamosra telepedett hajléktalanokkal. A BKV a megszaporodott utaspanaszok miatt fokozott ellenőrzést rendelt el a járaton, csakhogy olvasónk szerint ebből semmi sem látszik. Amint Mátyás alább olvasható leveléből kiderül, a hajléktalanok száma napról napra nő, és egyre elviselhetetlenebbek:

Kedves BKV-figyelő!

Korábbi cikkekben ti is foglalkoztatok a 14-es villamoson elharapódzó hajléktalan-jelenséggel, ezért közhelynek tűnik levelem:

Az átlag olvasó azt gondolná, hogy biztos történt valami intézkedés. Sajnos nem. A helyzet egyre jobban romlik. Az elmúlt hónapokban egy ellenőrrel nem találkoztam, pedig naponta kétszer utazok a villamoson és szükség lenne rájuk.

55 Tovább

Nyiss esernyőt, ha BKV buszra szállsz!

Kíváncsi lennék, hogy a Volánbusz és más közlekedési társaságok Ikarusai vajon miért nem áznak be? A BKV buszai katasztrofális állapotban vannak. A lámpákban áll a víz, a csukló beázik, a tető lyukas, az utas fejére folyik a víz. Vajon a Volánnál mit csinálnak, hogy csak minimális eső, hólé jut az utastérbe? Két utaspanasz:

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

2010. február 4-én este 6 óra körül utaztam a BPI-133-as rendszámú busszal. A busz gumi csuklórészén látszott, hogy megrogyott, 15-20 cm-re belógott az utastérbe és beázott.

13 Tovább

Együttműködik a BRFK és a BKV-figyelő

Hétfőn egy novemberi posztom miatt a rendőrségre kellett mennem tanúkihallgatásra. Nem voltam még ilyenen, természetszerűen izgultam, később rájöttem, hogy teljesen feleslegesen. Megtörtént a kihallgatás, majd a blogról, a sikerekről és a bejegyzésekről beszélgettünk a R. Miklós főhadnaggyal, aki később főnökének is bemutatott. Az osztályvezetővel is elbeszélgettünk a blogról, régebbi bejegyzésekről és mondta, hogy több esetben indult már vizsgálat, de a bejelentővel (a poszt írójával) nem tudták felvenni a kapcsolatot, ezért az ügyeket le kellett zárni.

Lényeg a lényeg, megegyeztünk, hogy a BRFK Közlekedésrendészeti Főosztálya és a BKV-figyelő blog ezentúl együttműködik. Ez annyit tesz, hogy a blogon megjelent közlekedésbiztonsággal kapcsolatos (odacsukta és elhúzta, elütötte, elsodorta, ráhúzta a kormányt, stb.) panaszokra a rendőrség ezentúl kiemelten figyel, és vizsgálatot indíthatnak. Ha vizsgálat indul egy bejegyzéssel kapcsolatban, én átadom a beküldő adatait a rendőrségnek (e-mail cím, illetve név, ha szerepel) és felveszik vele a kapcsolatot. (Harmadik fél a személyes adataitokhoz ezután sem férhet hozzá, az előbbi az egyetlen egy kivétel).

202 Tovább

Az Indexen tesz vallomást a körözött BKV-igazgató

Hazajött, ártatlan, beteg, és belehalna, ha előzetes letartóztatásba kerülne, ez áll abban a golyóstollal aláírt levélben, amit az Index kapott borítékban. A Budapest 62-es postán feladott levél feladója Fuzik Zsolt Béla, a BKV informatikai igazgatójaként mutatkozik be. A levélben utal arra, hogy ügyvédje Zamecsnik Péter. Megkerestük Zamecsnik Pétert, aki azt mondta, hogy beszélt Fuzikkal telefonon, és elképzelhető, hogy ő lesz a védője, de megállapodást még nem kötöttek. A levelet ő is megkapta.

Levelet kaptunk Fuzik Zsolt, a BKV Zrt. informatikai igazgatójának aláírásával, aki ellen a rendőrség körözést adott a BKV-t és a Budapest Airportot érintő vesztegetési ügyben. Levelében azt írja, hogy december 6-án este értesült arról, hogy házkutatás van a BKV székházában. Bent levő informatikus kollegájától kérdezte meg, hogy mi történik. Kollégája továbbadta a telefont egy rendőr nyomozónak, aki megkérte, hogy amennyiben lehetősége van, menjen be, mert sok szobát kell átvizsgálni.

20 Tovább

Játssz ellenőröset havi 9400 forintért!

Olvasónk megelégelte, hogy a BKV ellenőrei csak a "normális" emberektől kérik a jegyet, bérletet, a hajléktalanokra már rá sem szóltak. Ezt a 32-es buszon szóvá is tette, ahol az ellenőr hölgy arrogánsan azt mondta, szóljon rá, vagy tegye le a buszról ő a hajléktalant, mert ő a férfi:

Tisztelt BKV Zrt. Ügyfélszolgálat!

Ezúton kívánok panaszt tenni az Önök jegyvizsgálási gyakorlata, valami jegyvizsgáló alkalmazottjaik magatartása ellen. Már nem először tapasztalom személyesen is, illetve mások elmondása alapján, hogy a jegyvizsgáló hölgyek és urak igencsak szelektálnak az utasok között munkavégzés közben, azaz hétköznapiasan fogalmazva "pofára mennek" amikor elkérik az utasoktól a jegyet/bérletet. A legutóbbi, tegnapi eset után úgy döntöttem, hogy szót emelek a fenti gyakorlat ellen.

A történet tegnap, azaz 2009.12.02-án este 20 óra 20 perckor történt a 32-es buszon amelynek rendszáma: BPI-930 és az Örs vezér tér irányába haladt. Az Erzsébet Királyné úton felszállt két középkorú hölgy, akik elkezdték a jegyeket ellenőrizni, azonban a járművön utazó hajléktalan alvó emberre ügyet sem vetettek, hozzá sem szóltak. Az illető hajléktalan még ha tegyük fel rendelkezett is volna valamilyen érvényes jeggyel, vagy bérlettel, az utazási feltételek alapján akkor is ki kellett volna őt zárni az utazásból a ápolatlan ruházata miatt, amivel zavarta a többi utast (magyarul: igencsak büdös és koszos volt).

93 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek