Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

"Há, innen tó'ni köllene!"

Magyarország két legsűrűbben véleményezett közlekedési cége a MÁV és a BKV. Sok mindenben hasonlítanak. Utastájékoztatás, takarítás, műszaki állapotok, munkakörülmények és technikai megoldások, ezek mindkét cég gyengéi. Na de vajon mi lesz akkor, ha ez a két cég „együttműködik”? Nem csak az utasok szívnak, hanem a biciklisek és a járókelők is.

Sziasztok!

Egy ma történt kis kalandot szeretnék megosztani veletek, hogy picit visszarázódjunk a hétköznapok magyar valóságába. Ma reggel, a szokásos melóba tartó bringa utam során meglepődve tapasztaltam, hogy a Batthyány tér utáni bringa út ideiglenesen meg BKV-MÁV közös megegyezéssel ideiglenesen meg lett szüntetve (mert így is túl sok van belőlük:)). Ezt úgy sikerült tudtomra adni egy hiányos viselkedési kultúrával rendelkező biztonsági embertől, hogy: "Há, innen tó'ni köllene!". Mondtam, hogy "magának is szép napot kívánok", és gyorsan visszarázódva a magyar valóságba és tudva, hogy nem érdemes ezt tovább tárgyalni, lecsatoltam és végigtoltam a bringát az üres peronon.

A 70-100m séta alatt, dicsértem a higgadtságomat, gondoltam ez a jó útja az együttélésnek ember és biztonsági lény között. Igen ám, csak a peron másik végén tapasztaltak teljesen megingatták ezt a kis hitemet is. Az történt ugyanis, hogy bringás társam ugyanilyen kurta felszólításra nem tudta megőrizni türelmét és bólintva tovább kerekezett, igaz már nagyon óvatos tempóban. Reakció a tapló szak körtől: "Utána mennyek? Leszeggyem a k*a anyját?" és már indult is a kommandó lerángatni az illetőt. És hát elkezdődött a tilitoli bunkóskodás, amiben testi kontaktus is volt.

Ilyenkor sok kérdés felvetődik az emberben. Honnan a bánatból sikerül ennyi tapló idiótát összeszedni. Én naiv ember vagyok és hiszem, hogy ezek normális embernek születtek, csak szerintem amióta részt vettek a BKV vagy MÁV kiképzésen és megkapták a tahóság doktori címét közvetlenül a vezértől, na azóta degenerálódtak az emberi tulajdonságaik. Remélem, hogy a mai UV sugárzás biológiai értelemben vett pozitív mutációt eredményez ezeknél az egyedeknél aminek eredményeként felmondanak és elmennek kertésznek.

Amúgy meg gratulálok a két állami góliátnak a taplóságban elért eredményekért, jó kis balkáni csapat játék. Hajrá magyarok! 

Zaza
190 Tovább

Holnap MÁV sztrájk

Tudom, ez egy BKV-s blog, így nem érdemes hírbe hozni a MÁV sztrájkot, nem is szeretném. Holnap aki tehetni, vonat helyett autóval fog menni dolgozni, vagy viszi el a gyereket iskolába. Holnap az átlagosnál is több autós lesz Budapesten, mert az agglomerációban élők egy része is autóba kényszerül a megszokott vasúti közlekedés helyett.

Arra kérném a kedves olvasókat, hogy aki teheti, hagyva valahol városon kívül az autóját, és szálljon át a legközelebbi BKV járatra, és azzal próbálja meg megközelíteni a célját. Sajnos a P+R parkolók száma csekély, de ha valaki nagyon megerőlteti magát, talán egy több órás dugóban való araszolástól mentheti meg magát.

Azoknak az iskolásoknak akik az elővárosokból járnak be Budapestre tanulni, javaslom, hogy maradjanak otthon. Az iskolának ilyen nagyméretű sztrájk esetén kötelező igazolni a hiányzást. Arra viszont felhívom a figyelmet, hogy ha túl kevesen lesznek, lehet, hogy ezt a napot (esetleg a következőt is, a sztrájk méretétől függően) be kell pótolni, egy szombati napon.

Tehát holnap az autósok jobban teszik, ha a kötött pályás közlekedést választják (villamos, troli, metró) vagy a buszt, olyan helyeken ahol van kijelölve buszsáv.

A BKV-s szakszervezetek nem sztrájkolnak!
12 Tovább

Nyári napok elményei

Sziasztok!

A minap véletlen a 2007-es Combinora szálltam, a középen légkondicionált darabra. Jó tapasztalat: még úgy is érezhető volt, hogy bent hűvösebb van, hogy ugye komolyan gyengített változatról van szó. Rossz tapasztalat: okos utasok kinyitották az ablakokat, holott direkt ki volt írva, hogy ne nyissák ki (nem tudom miért nem lehet zárni őket), így persze áradt be a meleg, a légkondi meg dolgozhatott feleslegesen. Ez az én tapasztalatom a hőség idejéből.

Üdv: Titan
Még egy élmény:
Szia Bkvfigyelő!

A mai nap utánna jártam a tegnap hallott híreknek, miszerint az új Volvo buszok klímája sem bírja ezt a nagy meleget. Hát ezt most én is alátámasztom. Kipróbáltam minden szériából 2-2 buszt. Az eredmények a következők: A tavaly beszerzett FLR rendszámú szérián, a 200as járatnál ugyan ment a klíma, de nem hogy hideget, forró levegőt fújt be. Egy kis pozitívumként szólva nyitva voltak az ablakok. A második ilyen busz az M2 vonalán járt, ezen már nem is volt bekapcsolva a klíma, de az ablakok itt is nyitva voltak. Természetesen az ablakok semmit nem értek...Az FKU szériából, ugyan ez a felállás volt, de ott mind2 buszon csak forróságot fújt a klíma. Amin viszont meglepődtem az az FJX szériás buszok, ahova ugye utólag szerelték be a klímát. (én nem szeretem ezeket, mert általába nem olyan jó rajtuk a klíma.) Ám most mikor felszáltam egy ilyenre, nagyon kellemes hűs érzés fogadott, jó volt vele utazni. Ezekután, nem nagyon értem minek akkor nekünk a klímás busz, hogyha akkor nem működnek amikor a legjobban kellenének... Röviden szólva, ez volt a felmérés eredménye.

Szóval aki arra számít hogy hűsöl egyet majd útközbe ha ilyen buszra téved, az lehet hogy inkább sülni fog..:)

neo
A MÁV is megkeseríti a BKV utasok életét:
Történet arról, amikor két tróger társaság, a MÁV és a BKV összeakad. Most, pár perce, a 3-as busszal a Budatétényi sorompóhoz érkeztünk, Nagytétény felől. Már amikor odaértünk, akkor hosszú sor fogadott. Kb. öt perc alatt odaért egy szerelvény, és átrobogott az átjárón. Már kezdtünk örülni, hogy csak öt percig sz*ptunk 50 fokban a légkondi nélküli buszon, amikor a sorompó még mindig nem nyílt fel. Mivel a mi 3-asunk kicsit a kanyarban állt, én azt láttam, hogy a szembeni sávban egy új Volvo 3-as előtt a sorompó lassan elkezd felnyílni. A lassú az azt jelenti, hogy kb. 5 percig vánszorgott felfele, majd amikor majdnem kinyilt, akkor újra, hirtelen lecsukódott. Aztán újabb öt perc után, egy darab (!) villamos mozdony vánszorgott el előttünk, és felnyíltak a sorompók. Köszönjük a MÁV-nak, hogy ilyen frankón megakasztotta a Nagytétény felé irányuló forgalmat, a BKV-nak meg azt, hogy 50 fokban lehet rohadni a buszokon.

Üdv, puncsos.

Ui: Még a 3-as busz sofőrje is egy lepedőnyi méretű zsebkendővel törölgette magát
10 Tovább

Kijátszható volt az egyesített bérlet

A 2005-ben bevezetett új bérletfajta könnyen kijátszható volt, ha megvetted és a hónap végén nem dobtad ki, hanem eltetted. A Bérletben az volt az egyetlen hiba, hogy két évre, 2005 – 2006-ra szólt, mint a képen is látod. Az illetékesek nem gondoltak bele, hogy szeptember minden évben van így a 2005-ös bérletet 2006-ban ugyan úgy felhasználhattad! Egyre kellet figyelni az árváltozásra. A pénztárba is tollal írták rá az új árat, neked is csak ezt kellett tenned. Idén már leleményesebbek voltak, már nem 2 évre, hanem csak 2007-re adták ki a bérletet. Mi csak figyelmeztetni szeretnénk a társaságokat, hogy ilyen többet ne fordulhasson elő, mert ez a BKV-nak a VOLÁN-nak és a MÁV-nak is kiesést jelent.
1 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek